Відокремлений підрозділ
Національного університету біоресурсів і природокористування України
БЕРЕЖАНСЬКИЙ АГРОТЕХНІЧНИЙ ІНСТИТУТ
 вул. Академічна, 20, м.Бережани, Тернопільська обл., 47501 Україна  
Україна тримає стрій!!!
A
A
A

Бакалавр за спеціальністю "Екологія" - є спеціалістом широкого профілю, який повинен на сучасному рівні виконувати екологічні спостереження й узагальнення в межах природних і антропогенних об’єктів, робити прості розрахунки забруднень атмосфери, гідросфери та ґрунтів; брати участь в комплексному екологічному моніторингу всіх компонентів довкілля, визначенні причин і наслідків розвитку екологічних негативних та кризових ситуацій; вести польову екологічну документацію та брати участь в складанні екологічних звітів, виконанні згідно з експертизою та екологічною паспортизацією різних об'єктів.

Спеціаліст може брати участь у розробці ресурсозберігаючих технологій, природоохоронному інспектуванні, в організації екологічного менеджменту й маркетингу, вирішенні агроекологічних, техноекологічних, урбоекологічних та радіоекологічних питань. Бакалавр екології повинен володіти методами польових і лабораторних екологічних досліджень, обробки екологічних матеріалів на комп’ютері та основами математичного моделювання екологічних процесів. Бакалавр екології має право продовжити навчання з метою отримання кваліфікаційних рівнів і наукових ступенів.

Фахівець-еколог здатний виконувати зазначені професійні роботи і може займати первинні посади:

  • Можливі професії після закінчення навчання:
  • Інспектор відділу техногенно-екологічної безпеки України;
  • Інженер проектування природоохоронних технологій;
  • Інженер, технолог на природоохоронних об’єктах, очисних спорудах тощо;
  • Інженер, старший спеціаліст відділу охорони навколишнього середовища на промисловому підприємстві, тощо;
  • Інспектор митниці;
  • Спеціаліст з питань екологічного аудиту та менеджменту;
  • Державний інспектор в профільних державних органах управління;
  • Інспектор з питань охорони довкілля та збереження рослинного та тваринного світу в рибогосподарських, мисливських, заповідних угіддях;
  • Державний інспектор з техногенного та екологічного нагляду;
  • Інспектор з охорони природно – заповідного фонду.

Професійна діяльність спеціаліста-еколога пов'язана із захистом довкілля, його природних та антропогенних систем (біосфери, антропосфери, соціосфери); охороною і раціональним використанням природних ресурсів та екологічно безпечною діяльністю.

Сфера діяльності майбутніх випускників:

  • середні навчальні заклади, заклади та установи, що забезпечують охорону навколишнього природного середовища,
  • органи контролю за дотриманням екологічних норм,
  • науково-дослідні інститути,
  • митні структури,
  • ДАІ,
  • екологічні підрозділи підприємств та організацій,
  • органи управління екологічною безпекою.

Первинні посади випускника інституту:

  • інженер з охорони навколишнього середовища;
  • спеціаліст з охорони природи на митниці, інспектор екологічного контролю на митниці;
  • спеціаліст природно-заповідних територій;
  • начальник очисних споруд;
  • інженер очисних споруд;
  • державний інспектор територіальних управлінь екобезпеки; експерт служби державної екологічної експертизи; тощо.

 

 

Детальніше за адресою:

 вул. Академічна, 20,   м.Бережани, Тернопільська обл., 47501

к.105,  Тел. (03548) 22408, (096) 6202375

     E-mail:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. 

Магістр зі спеціальності 208 «Агроінженерія» підготовлений як для продовження навчання на третьому рівні вищої освіти (доктор філософії) на основі ступеня магістра, так і практичної діяльності, що вимагає передусім аналітичних, професійних та практичних навичок.

Випускник готовий до вирішення таких задач професійної діяльності:

  • розробляти технологічні карти виробництва с.-г. продукції;
  • теоретично обґрунтовувати вибір енергетичних засобів машин та обладнання для комплектування машинних агрегатів, технологічних ліній, комплексів машин;
  • розробляти операційні карти на виконання технологічних процесів та операцій;
  • теоретично обґрунтовувати вибір робочих органів та режимів роботи машин для конкретних технологічних процесів і операцій;
  • розробляти технічні умови, стандарти і технічний опис нових засобів для механізації технологічних процесів;
  • розробляти нові методи і технічні засоби дослідження параметрів і режимів технологічних процесів, машин та обладнання;
  • розробляти план-графіки технічного обслуговування і ремонту машин;
  • визначати потребу в трудових, матеріальних і фінансових ресурсах на технічне обслуговування і ремонт машин;
  • проектувати процеси ремонту машин та відновлення деталей;
  • розраховувати потребу та підбирати обладнання цехів і дільниць з обслуговування та ремонту машин;
  • виконувати технологічні та конструкторські розрахунки і креслення робочих органів, вузлів і агрегатів машин та обладнання;
  • проводити стендові, польові та виробничі дослідження машин та обладнання;
  • визначати перспективні напрями використання і надання послуг аграрного сервісу;
  • обґрунтовувати вибір шляхів та засобів забезпечення паливо-мастильними матеріалами;
  • визначати вартість та собівартість ремонту машин і обладнання;
  • реалізовувати заходи з охорони праці та навколишнього середовища;
  • співставляти конструктивні та технологічні рішення машин і агрегатів та оцінювати їх технічний рівень;
  • визначати показники надійності машин;
  • здійснювати ергономічне оцінювання машин;
  • аналізувати умови праці виробничого персоналу на відповідність їх чинній систем і стандартів безпеки праці;
  • удосконалювати конструкції машин і їх робочі органи;
  • аналізувати світові технології та можливості їх застосування у вітчизняному виробництві;
  • обґрунтовувати і намічати шляхи економії матеріальних та фінансових ресурсів на експлуатацію машинного парку підприємства;
  • розраховувати економічну ефективність використання нових засобів механізації технологічних процесів;
  • аналізувати причини порушення агрозоотехнічних та інших нормативних вимог під час виконання механізованих технологічних процесів, розробляти заходи щодо їх попередження;
  • проводити маркетинг щодо надання послуг із використання машинно-тракторного парку;
  • укладати договори на виконання механічних робіт, технічного сервісу;
  • здійснювати патентний пошук, оформлення заявок на рацпропозиції і винаходи;
  • користуватись законодавчими, юридично правовими та відомчими нормативними документами під час бізнес-планування та прийняття рішень;
  • аналізувати вплив машинних технологій на екологічний стан навколишнього середовища;
  • створити та обладнати дільницю для технологічного налагодження машинно-тракторних агрегатів;
  • виконувати метрологічну повірку основних засобів вимірювань;
  • визначати технічний стан тракторів, автомобілів, систем і агрегатів складної техніки;
  • встановлювати і усувати причини відказів та несправностей машин;
  • проводити дефектування деталей та визначати їх придатність до подальшого використання.

Магістр із спеціальності 208 «Агроінженерія» може обіймати наступні посади, що відповідає Державному класифікатору професій:

інженер-дослідник із механізації сільського господарства;

молодший науковий співробітник (інженерна механіка);

науковий співробітник (інженерна механіка);

науковий співробітник-консультант (інженерна механіка);

інженер з діагностування технічного стану машинно-тракторного парку;

інженер з експлуатації машинно-тракторного парку;

інженер з механізації та автоматизації виробничих процесів;

інженер з механізації трудомістких процесів;

інженер-конструктор (механіка);

інженер-технолог (механіка);

молодший науковий співробітник (галузь інженерної справи);

науковий співробітник (галузь інженерної справи);

науковий співробітник-консультант (галузь інженерної справи);

інженер з організації експлуатації та ремонту;

інженер з охорони праці;

інженер з патентної та винахідницької роботи;

інженер-дослідник;

інженер-конструктор машин та устаткування сільськогосподарського виробництва.

 

Бакалавр із агроінженерії підготовлений як для продовження навчання на другому рівні вищої освіти (магістр) так і практичної діяльності, що вимагає передусім аналітичних, професійних та практичних навичок.

  • Випускник повинен бути готовий до вирішення таких задач професійної діяльності є:
  • вибирати раціональну схему технологічного процесу для конкретних умов;
  • вибирати технічні засоби для основних і допоміжних операцій;
  • узгоджувати параметри і режими роботи машин у технологічному процесі та технологічній лінії;
  • розробляти операційні карти на виконання операцій і процесів;
  • проектувати транспортні процеси;
  • розробляти технологічні карти ремонту машин та відновлення деталей;
  • проектувати оснащення виробничих зон і об’єктів;
  • проектувати з’єднання і механізми машин та обладнання;
  • виконувати типові конструкторські розрахунки деталей та з`єднань машин і нестандартного обладнання;
  • виконувати збірні креслення машин та обладнання на базі стандартних деталей, вузлів і агрегатів;
  • розробляти і коригувати план-графіки використання комплексів, машин, обладнання;
  • організовувати технічне обслуговування і діагностування машин;
  • підбирати матеріали та режими для ремонту і відновлення деталей;
  • розраховувати та оцінювати показники використання машинного парку в галузях підприємства;
  • контролювати якість виконання механізованих робіт та продукції;
  • визначати відповідність режимів роботи машин їх конструктивним особливостям;
  • підбирати машини та комплектувати машинні агрегати у наявних типових технологічних лініях виробництва продукції рослинництва і тваринництва;
  • визначати технічний стан тракторів, автомобілів та агрегатів складної техніки.

Бакалавр  із агроінженерії може обіймати наступні посади, що відповідає Державному класифікатору професій:

інженер з діагностування технічного стану машинно-тракторного парку;

інженер з експлуатації машинно-тракторного парку;

інженер з механізації та автоматизації виробничих процесів;

інженер з механізації трудомістких процесів;

інженер-конструктор (механіка);

інженер-технолог (механіка);

інженер з організації експлуатації та ремонту;

інженер з охорони праці;

інженер-конструктор машин та устаткування сільськогосподарського виробництва.

 

Галузь знань Ліцензовані обсяги
Код Назва Денна форма навчання Заочна форма навчання
Освітній ступінь "МАГІСТР"
051 Економіка 25 35
071 Облік і оподаткування 50 0
141 Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка 50 20
208 Агроінженерія 50 20

Освітній ступінь "Бакалавр"

на базі повної загальної середньої освіти

015.07 Професійна освіта. Електротехніка та електромеханіка 20 0
051 Економіка 20 100
071 Облік і оподаткування 30 30
073 Менеджмент 25 25
101 Екологія 15 15
133 Галузеве машинобудування 30 0
141 Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка 55 75
206 Садово-паркове господарство 15 15
208 Агроінженерія 50 75

Освітній ступінь "Бакалавр"

на базі диплому ОКР "Молодший спеціаліст"

015.07 Професійна освіта. Електротехніка та електромеханіка 30 0
051 Економіка 20 100
071 Облік і оподаткування 30 30
101 Екологія 15 15
133 Галузеве машинобудування 30 0
141 Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка 55 75
206 Садово-паркове господарство 15 15
208 Агроінженерія 50 75

1)  Заява на вступ до інституту;

2)  Документ про освіту в оригіналі або його ксерокопія (ксерокопія завіряється згідно з оригіналом інститутом або нотаріально);

3)  Сектифікати Центру незалежного тестування за 2017, 2018, 2019 роки (для вступників на основі повної загальоної середньої освіти);

4)  4 фотокартки розміром 3х4 см.;

5) Копія паспорта (1, 2 сторінки та реєстрація);

6) Копія ідентифікаційного коду;

7) Військовий квиток (приписне свідоцтво) та документи, що надають право на пільги (посвідчення громадянина, що потерпів внаслідок Чорнобильської катастрофи, АТО та інші).

Карта повітряних тривог України

БАТІ
 
 

Взаємодія із світлиною


 
 

Пропозиція до зміни підпису світлини




Вашy пропозицію відправлено на розгляд адміністратору сайту!

 

БАТІ