A
A
A
 
Відокремлений підрозділ
Національного університету біоресурсів і природокористування України
БЕРЕЖАНСЬКИЙ АГРОТЕХНІЧНИЙ ІНСТИТУТ
 вул. Академічна, 20, м.Бережани, Тернопільська обл., 47501 Україна  

 

Бережанський агротехнічний інститут надає наступні послуги:

 перевезення вантажів (ГАЗ 53, КАМАЗ)

 перевезення пасажирів (автобус - 42 місця, бус)

 тракторного парку (оранка, культивація)

 послуги екскаватора (розкопка, переміщення грунту)

 розпиловка тирсоплити, деревини

 виготовлення меблів

 послуги друку, ксерокорій, ламінування

 ремонт та пошиття одягу

 послуги студентської їдальні

 складання проектів та виконання робіт по озелененню приватних садиб, промислових площ та приміщень

 реалізація декоративного посадкового матеріалу (туї, самшит, ялина, спірея та інших саджанців деревних та чагарникових порід)

За довідками звертатися за телефоном: 2-23-53, 0677061653, 2-38-11, 0673520801, 2-23-09

 

Назва курсів підготовки Вартість підготовки, грн.

Денна форма навчання,

Зоачна форма навчання,

Інші категорії (місто, стажування за кордоном)
Тракторист 500   2600
Електрогазозварник 500 500 800
Коваль ручного кування 500 500 800
Водій «В» 2500   2500
Водій «С» 2800   2800
Водій «В», «С» 5300   5300
Оператор комп’ютерного набору 400 400 700
Робітник фермерського господарства 500   800
Продавець продовольчих товарів 400   700
«Лаборант хімічного аналізу» 300 300  
«Секретар керівника (організації, підприємства, установи)» 300 300  
«Квітникар» 300 300  
«Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування» 500    
«Електромонтажник силових мереж та електроустаткування» 500    
«Бджоляр» 400    
Кравець 500   1500

Код за державним класифікатором

Назва професії Ліцензований обсяг
8331

Тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва (категорія «А1»)

90
7212 Електрогазозварник 30
2721 Коваль ручного кування 30
8322 Водій транспортних засобів категорії – «В» 30
8322 Водій транспортних засобів категорії – «С1» 30
8322 Водій транспортних засобів категорії – «С» 30
4112 Оператор комп’ютерного набору 90
6131 Робітник фермерського господарства 30
5220 Продавець продовольчих товарів 30
8159 «Лаборант хімічного аналізу» 30
4115 «Секретар керівника (організації, підприємства, установи)» 30
6113 «Квітникар» 30
7241 «Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування» 20
7241 «Електромонтажник силових мереж та електроустаткування» 20
6123 «Бджоляр» 30
7433.2 Кравець 20

«ЗАТВЕРДЖУЮ»

Директор ВП НУБіП України
«Бережанський агротехнічний інститут»
___________ проф. Жибак М.М.
________________2017 р.

План роботи Вченої ради ВП НУБіП України
«Бережанський агротехнічний інститут»
на 2017 - 2018 н.р.

Засідання Вченої ради № 1 (31.08.2017 р.)

1.1. Аналіз вступної кампанії та перспективи розвитку інституту.                       

Доповідач: в.о директора інституту, к.т.н., д.пед.н., проф. Горбатюк Р.М.

1.2.Про основні результати освітнього процесу за 2016-2017 н.р., проблеми та перспективи його організації у 2017-2018 н.р.                       

Доповідачі: заступник директора з навчальної та навчально-методичної роботи, к.т.н. Русиняк М.О.; декани факультетів, к.т.н., доц. Клендій М.Б., к.т.н., доц. Клендій П.Б., к.е.н., доц. Ярема Л.В.

1.3. Затвердження плану роботи Вченої ради інституту на 2017-2018 н.р.                      

Доповідач: учений секретар, к.е.н., доц. Федуняк І.О.

1.4. Різне              

 

Засідання Вченої ради № 2 (13.09. 2017 р.)

2.1. Щодо підготовки загальних зборів трудового колективу інституту по рекомендації Вченій раді НУБіП України кандидатур для обрання на посаду директора ВП НУБіП України “Бережанський агротехнічний інститут”.

Доповідач: голова профспілкової організації, ст. викл. Зайчук В.М.

 

Засідання Вченої ради № 3 (18.10.2017 р.)

3.1. Про зміни до складу Вченої ради.

Доповідач: учений секретар, к.е.н., доц. Федуняк І.О.

3.2.  Вибори Голови Вченої ради.                    

Доповідач: учений секретар, к.е.н., доц. Федуняк І.О.

3.3. Про зміни до організації навчального процесу.             

Доповідач: в.о. зав. навчальним відділом, к.е.н., доц. Христенко Г.М.

3.4. Про підсумки роботи комісії відповідно до довідки «Про результати вивчення стану справ з окремих питань діяльності ВП НУБіП України «Бережанський агротехнічний інститут» та окремі зміни в структурі інституту.                

Доповідач: заступник директора з навчальної та навчально-методичної роботи, к.т.н., доц. Білик С.Г.

3.5. Різне.

 

Засідання Вченої ради № 4 (30.11.2017 р.)

4.1. Про підсумки діяльності та поточні завдання інституту.                     

Доповідач: директор інституту, д.е.н., проф. Жибак М.М.

4.2. Стан справ, напрямки розвитку та наукова доповідь кафедри «Лісового і садово-паркового господарства» за ініціативною науковою тематикою.              

Доповідач від кафедри.

4.3. Про план заходів щодо реалізації програми «Голосіївська ініціатива – 2020» на 2018 рік.            

Доповідач: заступник директора з навчальної та навчально-методичної роботи, к.т.н., доц. Білик С.Г.

4.4. Стан культурно-виховної роботи в інституті.                

Доповідач: завідувач відділу  гуманітарної освіти, виховання та студентських справ, ст. викл. Зайчук В.М.

4.5. Різне. 

 

Засідання Вченої ради № 5 (29.12.2017 р.)

5.1. Про підсумки діяльності за місяць та поточні завдання інституту.

Доповідач: директор інституту, д.е.н., проф. Жибак М.М.

5.2. Обрання за конкурсом на заміщення посад (таємне голосування).

5.3. Про фінансовий стан інституту.                 

Доповідач: головний бухгалтер інституту Мигдаль Д.М.

5.4    Різне.

           

Засідання Вченої ради № 6 (30.01.2018 р.)

6.1. Про підсумки діяльності за семестр та поточні завдання інституту.

Доповідач: директор інституту, д.е.н., проф. Жибак М.М.

6.2. Стан справ, напрямки розвитку та наукова доповідь кафедри «Гуманітарних дисциплін» за ініціативною науковою тематикою.                    

Доповідач від кафедри.

6.3. Про навчально-науково-інноваційну роботу в інституті за 2017 р.                

Доповідач: зав. відділу з навчально-науково-інноваційної діяльності, д.е.н., доц. Судомир С.М.

6.4. Про підсумки навчальної та методичної роботи за І-й семестр 2017-2018 н.р.         

Доповідачі: заступник директора з навчальної та навчально-методичної роботи, к.т.н., доц. Білик С.Г.; зав. навчальним відділом, к.е.н., доц. Христенко Г.М.

6.5. Про стан практичної та курсової підготовки.                

Доповідачі: зав. підрозділу навчально-виробничої діяльність та професійно-технічної освіти, к.т.н., доц. Логуш І.В.; методист к.т.н., доц. Ліннік А.Ю.

6.6. Різне.       

      

Засідання Вченої ради № 7 (27.02.2018 р.)

7.1. Про підсумки діяльності за місяць та поточні завдання інституту.                 

Доповідач: директор інституту, д.е.н., проф. Жибак М.М.

7.2. Стан справ, напрямки розвитку та наукова доповідь кафедри «Екології, охорони навколишнього середовища та збалансованого природокористування» за ініціативною науковою тематикою.               

Доповідач від кафедри.

7.3. Про міжнародну діяльність інституту: сьогодення, перспективи розвитку.

Доповідач: координатор міжнародних програм, к.т.н., доц. Фльонц О.В.

7.4. Про організацію та перспективи освітнього процесу на факультеті економіки і природокористування.                       

Доповідач: декан факультету, к.е.н., доц.Ярема Л.В.

7.5. Різне.

 

Засідання Вченої ради № 8 (27.03.2018 р.)

8.1. Про підсумки діяльності за місяць та поточні завдання інституту.

Доповідач: директор інституту, д.е.н., проф. Жибак М.М.

8.2. Стан справ, напрямки розвитку та наукові доповіді кафедр «Енергетичних машин та технічного сервісу в АПК» і «Електротехнологій та експлуатації енергообладнання»  за ініціативними науковими тематиками.             

Доповідачі від кафедр.

8.3. Про організацію та перспективи освітнього процесу на факультеті агроінженерії та енергетики.                       

Доповідачі: декан факультету, к.т.н., доц. Чвартацький І.І.; заступник декана, к.т.н., доц. Бунько В.Я.

8.4. Про стан та завдання подальшого підвищення публікаційної активності співробітників ВП НУБіП України «Бережанський агротехнічний інститут» у виданнях міжнародних наукометричних баз.

Доповідач: зав. відділу з навчально-науково-інноваційної діяльності, д.е.н., доц. Судомир С.М.

8.5. Про студентську наукову роботу.            

Доповідач: провідний фахівець з наукової роботи студентів відділу з навчально-науково-інноваційної діяльності, к.т.н., доц. Фльонц І.В.

8.6       Різне.             

 

Засідання Вченої ради № 9 (24.04.2017 р.)

9.1. Про підсумки діяльності за місяць та поточні завдання інституту.

Доповідач: директор інституту, д.е.н., проф. Жибак М.М.

9.2. Стан справ, напрямки розвитку та наукові доповіді кафедр «Інформаційних технологій та вищої математики» й «Енергетики і автоматики» за ініціативними науковими тематиками.      

Доповідачі від кафедр.

9.3. Про сьогодення і перспективи поліпшення роботи наукової бібліотеки інституту.            

Доповідач: зав. бібліотекою Трач Н.М.

9.4. Про організацію роботи студентського самоврядування інституту.

Доповідачі: завідувач відділу гуманітарної освіти, виховання та студентських справ, ст. викл. Зайчук В.М.; голова студентської ради Полякова О.О.

9.5       Різне. 

 

Засідання Вченої ради № 10 (29.05.2018 р.)

10.1. Про підсумки діяльності за місяць та поточні завдання інституту.                 

Доповідач: директор інституту, д.е.н., проф. Жибак М.М.

10.2. Стан справ та напрямки розвитку кафедр «Обліку і аудиту» і «Економіки підприємства». Наукова доповідь кафедри «Обліку і аудиту» за ініціативною науковою тематикою.            

Доповідачі від кафедр.

10.3. Про навчально-виробничу діяльність.                 

Доповідач: зав. підрозділу навчально-виробничої діяльність та професійно-технічної освіти, к.т.н., доц. Логуш І.В.

10.4. Про стан матеріально-технічної бази інституту.

Доповідач: заступник директора з навчально-науково-виробничих питань  розвитку та адміністративно-господарської діяльності, к.т.н., доц. Матвіїшин П.В.

10.5 Різне.

 

Засідання Вченої ради № 11 (26.06.2018 р.)

11.1. Про підсумки діяльності за семестрта поточні завдання інституту.               

Доповідач: директор інституту, д.е.н., проф. Жибак М.М.

11.2.  Стан справ, напрямки розвитку та наукові доповіді кафедр «Загальноінженерної підготовки» і «Машиновикористання та технологій в с.г.» за ініціативними науковими тематиками.

Доповідачі від кафедр.

11.3. Підсумки навчальної і методичної роботи за ІІ-й семестр 2017-2018 н.р.

Доповідачі: директор інституту, д.е.н., проф. Жибак М.М.; перший заступник директора з навчальної та навчально-методичної роботи, к.т.н., доц. Білик С.Г.

11.4. Про результати профорієнтаційної роботи.                    

Доповідачі: декани факультетів, к.е.н., доц. Ярема Л.В., к.т.н., доц. Чвартацький І.О.; зав. відділу довузівської підготовки та профорієнтаційної роботи, к.пед.н., доц. Островська Н.Д.

11.5.  Про виконання плану роботи та рішень Вченої ради за 2017-2018 н.р.                     

Доповідач: учений секретар, к.е.н., доц. Федуняк І.О.

11.6. Різне.

           

НА ЗАСІДАННЯХ ВЧЕНОЇ РАДИ ІНСТИТУТУ ТАКОЖ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ:

  • Атестаційні справи викладачів інституту щодо рекомендацій з присвоєння вчених звань;
  • Обрання за конкурсом НПП відповідно до Закону України "Про вищу освіту";
  • Рекомендації до друку видань;
  • Рекомендації щодо затвердження наукових тем та призначення керівників і консультантів кандидатських і докторських робіт;
  • Акредитаційні та ліцензійні справи;
  • Затвердження навчальних планів та положень;
  • Зміни у навчальних планах;
  • Інші питання щодо діяльності інституту.

 

Затверджено Вченої радою ВП НУБіП України«Бережанський агротехнічний інститут» від 31.08.2017 р. протокол № 1 із змінами та доповненнями від 30.11.2017 р. протокол №4.

Примітка: дати та план роботи можуть уточнюватися!

Учений секретар доц. І.О. Федуняк

з оригіналом вірно

 "ЗАТВЕРДЖУЮ"

Заступник директора з навчальної
та навчально-методичної робити
____________________ Білик С.Г.
6 листопада 2017р.

Орієнтовний перелік документів деканату факультету

з/п

Назва документу
1. Журнал реєстрації вихідних і вхідних документів.
2. Накази, інструктивні листи, інструкції, положення та інші.
3. Розпорядження по факультету.
4. План роботи деканату на поточний навчальний рік.
5. Копія плану роботи вченої ради інституту на поточний навчальний рік.
6. План роботи вченої ради факультету на поточний навчальний рік.
7. Протоколи засідання вченої ради факультету.
8. Типові навчальні плани дисциплін (галузеві стандарти вищої освіти).
9. Робочі плани навчальних дисциплін.
10. Вихідні дані до розрахунку штатів.
11. Графік навчального процесу.
12. Графіки навчальної і виробничої практики.
13. Програми навчальної і виробничої практики.
14. Розклад екзаменів.
15. Списки студентів.
16. Особова картка студента.
17. Журнал обліку переміщення контингенту студентів.
18. Дані про контингент студентів.
19. Журнал відвідування занять студентами.
20. Екзаменаційні відомості.
21. Протоколи засідання стипендіальної комісії.
22. Звіт за підсумки екзаменаційної сесії у поточному навчальному році.
23. Бланки для роботи екзаменаційних комісій (ЕК).
24. Протоколи засідання ЕК.
25. Копії звітів голів ЕК.
26. Бланки довідок про навчання у вищому навченому закладі.
27. Бланки обхідних листків.
28. Звіти кафедр про виконання навчальної, наукової, методичної та виховної роботи за поточний навчальний рік.
29. Звіти факультету з навчальної, наукової, методичної та виховної роботи за поточний навчальний рік.
30. Журнал обліку успішності студентів.
31. Журнал реєстрації академічних довідок.
32. Первинні документи (підстави) для видання наказів і розпоряджень.

з оригіналом вірно

 "ЗАТВЕРДЖУЮ"

Заступник директора з навчальної
та навчально-методичної робити
____________________ Білик С.Г.
6 листопада 2017р.

 

Навчально – методичний комплекс дисципліни

1. Типова програма навчальної дисципліни.

2. Робоча програма навчальної дисципліни.

3. Конспекти лекцій НПП, який відповідає за викладання дисципліни.

4. Підручники, навчальні посібники, методичні матеріали щодо вивчення дисципліни для студентів денної та заочної форм навчання.

5. Завдання для проведення поточного та підсумкового контролю знань.

6. Методичне забезпечення курсового проектування (курсових робіт) (якщо передбачено навчальним планом):

- тематика курсових проектів (робіт);

- методичні рекомендації щодо написання КР (КП).

7. Програма навчальної практики дисципліни (якщо вона передбачена навчальним планом).

Сторінка 1 із 5

Ми в Facebook

 

Перейти на офіційну сторінку


Корисні посилання

БАТІ

БАТІ