Саме зараз, коли у світі поширюється пандемія COVID-19, ми починаємо осмислювати зміст і цінності нашого існування. І ця криза тільки розпочалася. Тому ми повинні усвідомити свою велику відповідальність щодо дотримання встановлених правил, санітарних норм, щоб не накликати велику біду на себе, свою сім’ю, населений пункт, країну.
З 12 березня для всіх науково-педагогічних працівників інституту змінилися умови праці. Зокрема, вивчення дисциплін здійснюється для здобувачів вищої освіти шляхом організації освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання. Сучасні комунікаційні системи надають нам можливості спілкуватися за будь-яких обставин.
Для забезпечення організації навчального процесу, зворотнього зв’язку між викладачами та студентами використовуються Viber-групи, система Moodl, листування електронною поштою, Skype та інші способи і засоби спілкування та взаємодії. Дистанційне навчання відбувається згідно розкладу. Студенти мають можливість отримати матеріали лекцій, презентації для самостійної роботи, завдання на практичні та семінарські заняття, переліки питань для модульних робіт тощо.
Крім того викладачі мають можливість дізнатися про стан здоров’я студентів, поговорити з ними, підтримати, проконсультувати з різних питань, а також при потребі використати гнучкий графік занять.
На період карантину всі кафедри склали плани роботи, при тому кожен НПП склав свій індивідуальний графік, де враховані як навчальна, так і наукова, методична, організаційна роботи. Особлива увага приділяється підтримці і поширенні контактів із потенційними вступниками.
Відповідно до розпорядження директора, декани факультетів, завідувачі кафедр, навчальний відділ, відділ навчально - науково - інноваційної діяльності проводять постійний моніторинг дистанційної роботи викладачів і студентів, вирішуючи по мірі необхідності і можливості організаційні та технічні питання.
Успішного всім опанування нових знань та досвіду і найголовніше – міцного здоров’я!
, Заступниця директора Степанія БІЛИК