факультет ЕНЕРГЕТИКИ ТА ЕЛЕКТРОТЕХНІКИ
Проводить фахову підготовку за освітніми ступенями: "БАКАЛАВР" та "МАГІСТР"
зі спеціальностей
13 грудня 2025 року на факультеті енергетики та електротехніки відбулась цікава та продуктивна зустріч з кандидатом технічних наук, професором кафедри систем автоматичного управління та електроприводу Кременчуцького національного університету ім. Михайла Остроградського https://saue.kdu.edu.ua/kalinov-andrij-petrovych/, технічним директором ТОВ «НВП «ЕНЕРГО-ПЛЮС» м. Кременчук https://energo-plus.com.ua/pro-kompaniyu/ Каліновим Андрієм Петровичем.
У ході зустрічі декан факультету Василь Бунько, завідувач кафедри енергетики і автоматики Василь Рамш та заступник декана Микола Потапенко продемонстрували Андрію Петровичу матеріально-технічну базу факультету, поділились своїми напрацюваннями в науковому та навчально-методичному забезпеченні, технічному оснащенні та оновленні спеціалізованих лабораторій, зосередили увагу на реалізації освітніх програм на факультеті, а також розповіли про співпрацю з відомими електротехнічними компаніями та закладами вищої освіти.
Студенти групи КН-21Б Катерина ГРЕСЬКІВ, Роман ГРІНЬКО, Олександр ВИСОЧАН успішно завершили дистанційний навчальний курс «Основи Web UI розробки 2023» на освітній платформі Prometheus. Це досягнення стало важливим кроком у їхньому професійному зростанні та продемонструвало прагнення до розвитку сучасних практичних компетенцій у сфері інформаційних технологій.
Курс був пройдений у форматі неформальної освіти, що відкриває для студентів можливість здобувати актуальні знання поза межами традиційних навчальних програм. Такий підхід дозволяє швидко опановувати нові інструменти та технології, доповнюючи академічну підготовку корисними практичними навичками. У результаті студенти значно розширюють власні професійні горизонти та посилюють конкурентні переваги на сучасному ринку праці.
Доцент кафедри інформаційних технологій та вищої математики Володимир КАЧУРІВСЬКИЙ, успішно завершив навчання на онлайн-курсі «Академія ШІ для освітян від Google», який було організовано у співпраці з Міністерством освіти і науки України та Beetroot Academy.
Курс включав 4 онлайн-тренінги, кожен з яких містив практичні завдання та сесії запитань і відповідей, а також панельну дискусію наприкінці програми. Ці вебінари спеціально розроблені для викладачів закладів фахової передвищої та вищої освіти.
Захист України сьогодні має особливу вагу, адже наш ворог – одвічний. Він змінював імперії та прапори, та не змінював своєї мети: позбавити українців права бути собою. Протягом століть він намагався зламати наш народ то зброєю, то голодом, то заборонами й репресіями. І кожне покоління українців знову й знову мусило виборювати право на життя на своїй землі.
Про це нагадують свідчення людей, чиє життя стало живою книгою нашої історії. Їхні спогади – це те, чого так бракувало в шкільних підручниках, те, що дозволяє побачити не сухі дати, а людські долі, які пройшли крізь трагедії й вижили.
У рамках завершального етапу підготовки здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня за спеціальністю 141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» протягом минулого тижня на факультеті енергетики та електротехніки, магістранти, котрі навчаються за освітньою програмою «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» 2-го року навчання попередньо презентували результати своїх кваліфікаційних робіт, оскільки відповідно до графіка освітнього процесу підготовки фахівців ОС «Магістр» за декілька тижнів поточного року відбудеться основний захист кваліфікаційних магістерських робіт з даної спеціальності на засіданні Екзаменаційної комісії.
Студентський науково-дослідний гурток «Технічний сервіс та сучасні електротехнології», що функціонує при кафедрі електротехнологій та експлуатації енергообладнання, виступає ключовою платформою для професійної підготовки здобувачів вищої освіти. Гурток сприяє формуванню інтелектуального підходу до наукової та самостійної роботи, розвитку творчих здібностей, а також формуванню практичних умінь і навичок, які базуються на критичному аналізі та суб’єктивних оцінках.