18 січня 2018р. продовжилася зустріч керівництва Університету зі структурними підрозділами. Сьогодні звітували керівники відокремлених підрозділів – навчальних закладів. У вступному слові ректор Університету Станіслав Ніколаєнко нагадав вимогу законодавства, щодо проведення щорічних заслуховувань керівників навчальних закладів про основні досягнення та плани на майбутнє перед трудовими колективами та вищими організаціями.
Саме в межах цих вимог і проводяться традиційні зустрічі, на яких діляться здобутками, обговорюються шляхи подолання невдач і узгоджуються плани на найближчий рік. Станіслав Миколайович закликав керівників двох інститутів і дев’яти коледжів бути лаконічними, конкретними та відвертими.
Першими заслуховувалась адміністрація Бережанського агротехнічного інституту. Минулого року заклад повністю приведено у відповідність до вимог законодавства. В Бережанському агротехнічному інституті вже втретє набирали вступників на підготовку за магістерськими програмами (до речі, усі три роки – на 100% ліцензованих місць, не дивлячись на те, що 2017 року їх обсяг зріс більше, ніж у двічі). Саме навколо підготовки магістрів акцентувалася більша частина запитань і порад присутніх на співбесіді проректорів: Ігоря Ібатулліна, Сергія Кваші, Вадима Ткачука та Валерія Іщенка. Також проректорами загострювалися питання профорієнтаційної роботи, збільшення контингенту студентів, навчальної і наукової діяльності та багато інших.
Мирон Жибак із колегами поділилися основними досягненнями, серед яких значне збільшення кількості науково-педагогічних працівників із науковими ступенями, оснащення нових лабораторій, низка заходів із енергозбереження, удосконалення структури закладів (БАТІ вдалося завдяки цьому заощадити кілька сотень тисяч гривень) тощо. Також обговорено плани на 2018 рік у частині наукової, навчальної, міжнародної і господарської діяльності.
Підсумовуючи звіти та представлені плани, ректор Станіслав Ніколаєнко закликав акцентувати увагу в 2018 році на трьох основних завданнях:
1) підвищувати якість освіти, без чого існування навчального закладу на сьогодні є невиправданим;
2) удосконалювати практичну підготовку студентів, що робитиме їх конкурентоспроможними на сучасному ринку праці;
3) активніше залучати до вирішення проблем закладу, розширення баз практик, узгодження навчальних планів і програм роботодавців, які стають повноправними учасниками сучасного навчального процесу у вишах.
А головне, це – не зупинятися на досягнутому рівні, яким би високим він не здавався сьогодні. Меж досконалості не існує, підкреслив Станіслав Миколайович.
За матеріалами https://nubip.edu.ua/node/41520