11 жовтня 2018 р. у ВП НУБіП України «Бережанський агротехнічний інститут» відбулося засідання круглого столу на тему: «Підготовка фахівців у контексті трансформаційних перетворень», в якому взяли участь: адміністрація вузу, декани факультетів, завідувачі кафедр та завідувачі відділів. Із вступним словом виступила д.е.н., завідувач відділу навчально-науково-інноваційної діяльності Судомир С.М., яка зазначила, що в умовах світової інформаційно-технологічної революції успішність і конкурентоспроможність країни великою мірою залежить від якості підготовки фахівців у системі вищої освіти.
Однак, за своїм фаховим рівнем значна частина випускників вищих навчальних закладів, особливо виявляється неготовою до практичної роботи в умовах жорсткої конкуренції, яка існує на ринку робочої сили в Україні. Вища освіта має бути максимально наближена до практичних реалій, які породжує ринок. Враховуючи, що наша країна прямує до європейської спільноти, вона повинна сформувати такі управлінські структури в галузі освіти, які керуватимуться принципами, адаптованими до європейських стандартів. Вища освіта має бути максимально наближена до практичних реалій, які породжує ринок.
Судомир С.М. запропонувала учасникам круглого столу висловити власні бачення щодо підготовки фахівців у контексті трансформаційних перетворень.
Присутні взяли активну участь в обговоренні проблемних і дискусійних питань щодо тематики круглого столу, висунули свої пропозиції й виробили подальшу стратегію щодо навчання та виховання студентської молоді як майбутніх фахівців згідно їх професійних здібностей.
Учасники круглого столу дійшли до спільної думки, що людина, яка починає вчитися, повинна знати, яким чином вона зароблятиме гроші на життя після закінчення вузу, тобто вона мусить працювати за професією, не змінювати її після отримання диплому про вищу освіту. А це означає, що нам необхідно поступово переходити до комбінованої системи. Її сутність полягає в тому, що денна освіта після другого року навчання має поєднуватися з практикою за обраною професією на фірмі, установі чи виробництві. Саме комбінована система підготовки фахівців із вищою освітою є надзвичайно ефективною в сучасних умовах, які потребують креативного спеціаліста, здатного до самоосвіти і створення додаткової вартості. У сучасну добу інформаційних технологій та безлюдних виробництв важливо створити умови для підготовки людини як особистості, носія креативного потенціалу, фахівця, здатного самостійно вирішувати накреслені завдання, не чекаючи наказу чи директиви згори.