Розвиток професійних компетентностей та використання інформаційно-комунікативних і цифрових технологій в освітньому процесі наразі є наріжними каменями діяльності науково-педагогічних працівників. Вимушена віртуалізація освітнього процесу потребує, з одного боку, накопичення знань щодо сучасних цифрових освітніх технологій, а з іншого – оволодіння принципово новими інформаційно-комунікативними навичками.
Досягненню саме таких цілей і присвячений курс професійного розвитку викладачів «Розвиток професійних компетентностей науково-педагогічних працівників в умовах інтенсивного використання цифрових технологій», який відбувався на базі навчально-наукового інституту менеджменту та освіти дорослих Університету економіки та права «Крок».
Слухачами курсу підвищення кваліфікації були науково-педагогічні працівники ВП НУБіП України «Бережанський агротехнічний інститут».
У період з 16 по 31 березня 2021 року навчання для науково-педагогічних працівників здійснювалося онлайн в асинхронному (доступ до відео-матеріалів) та синхронному (презентації та консультації спікерів в режимі реального часу) форматах.
Програма підвищення кваліфікації передбачала вивчення таких модулів:
Застосування базового комплексу можливостей віртуального навчального середовища Moodle: теорія і практика.
Вітчизняні інновації для цифрової трансформації закладів освіти: платформа Synergy.
Психологія самопорятунку викладачів в умовах інтенсивного використання цифрових технологій.
Особливості візуалізації освітнього контенту в умовах онлайн-навчання.
Контролювання знань студентів у віртуальному навчальному середовищі Moodle: підготовка до сесії.
Інтерактивні інструменти урізноманітнення онлайн-навчання.
Керування учасниками віртуального навчального середовища Moodle.
Програма курсу сформована на основі компетентнісного, практико-орієнтованого підходів; спрямована на розвиток професійних компетентностей та удосконалення знань з використання інформаційно-комунікативних і цифрових технологій в освітньому процесі.
Освітньо-комунікативні заходи проходили у дистанційному форматі на платформі Teams.
З метою успішного проходження курсу та об’єктивної оцінки набутих знань й умінь слухачами створено, оформлено і наповнено секцію на платформі Moodle; виконано усі завдання в асинхронному режимі; складено підсумкове комп’ютерне тестування.
За результатами проходження повного дистанційного курсу короткострокової програми обсягом 2 кредити ЄКТС учасники навчання отримають сертифікати про підвищення кваліфікації.
Галина ХРИСТЕНКО,
завідувачка навчального відділу