10 жовтня 2023 року під головуванням Мирона ЖИБАКА відбулося чергове засідання директорату. Очільник інституту розпочав із короткого аналізу міжнародних подій, зокрема жорстокого нападу палестинського терористичного угрупування ХАМАС на Ізраїль, наслідки якого та подальші атаки безсумнівно відволікатимуть увагу світу від безупинної агресії росії проти України. Воєнні дії, як в рідній країні, так і в інших державах, хвилюють кожного свідомого громадянина. Однак, незважаючи на усі проблеми cвітового масштабу, кожен повинен бути на своєму місці, дисципліновано та відповідально відноситися до виконання професійних обов’язків, наближати перемогу на своєму робочому фронті. Адже в досягненні успіху – наші перспективи на майбутнє, які реалізовуватиме сформована нами нова генерація компетентних фахівців.
Завідувачка навчального відділу Галина ХРИСТЕНКО ознайомила членів директорату із звітом експертної групи щодо результатів акредитаційної експертизи освітньої програми Економіка. Позитивні сторони виявляються у тісній синергії Бережанського агротехнічного інституту з базовим закладом вищої освіти – НУБіП України, актуальності освітньої програми Економіка, системній роботі з усіма учасниками освітнього процесу (НПП, здобувачами другого (магістерського) рівня вищої освіти, стейкхолдерами, роботодавцями), оновленні вибіркових компонентів, активності науково-педагогічних працівників у міжнародному стажуванні, студентоцентрованому навчанні, функціонуванні ради роботодавців тощо. Експерти висловили також зауваження рекомендаційного характеру (запозичення досвіду закордонних ЗВО, перехід від блочної системи навчання до системної, актуалізація тематики магістерських робіт до умов сьогодення, введення електронного журналу, оприлюднення інформації про комітет захисту прав здобувачів вищої освіти та план роботи студентського самоврядування), які будуть враховані в майбутньому.
Про перебіг освітнього процесу, особливості його реалізації в змішаному форматі доповіла методистка навчального відділу з питань забезпечення якості освіти Наталія БІЛАН. Особлива увага присутніх була акцентована на статистичні показники результатів моніторингу відвідування занять здобувачами вищої освіти. Декани факультетів взяли активну участь в обговоренні інформації, представленої в якісно-кількісному співвідношенні, а директор інституту наголосив на забезпеченні тісного взаємозв’язку кураторів груп з студентами.
Завідувачка відділу навчально-науково-інноваційної діяльності Світлана СУДОМИР розповіла про організаційні моменти проведення VII Міжнародної науково-практичної конференції «Сталий розвиток аграрної сфери: інженерно-економічне забезпечення», яка відбудеться 18 жовтня.
Про набір груп слухачів курсової підготовки на 2023-2024 рік проінформував присутніх завідувач структурного підрозділу з навчально-виробничої діяльності та професійно-технічної освіти Іван ЛОГУШ.
Відповідальний секретар приймальної комісії Микола ПОТАПЕНКО представив модель НМТ, за результатами якого здійснюватиметься вступ у 2024 році. Комп’ютерне тестування проводитиметься за формулою «3+1», де три предмети є обов’язковими (українська мова, математика та історія), а один можна буде обрати зі звичного переліку навчальних дисциплін.
Про готовність інституту до початку опалювального сезону, а саме перевірку системи, забезпечення твердим паливом, доповів заступник директора з навчально-науково-виробничих питань розвитку та адміністративно-господарської діяльності Петро МАТВІЇШИН.
Головна бухгалтерка Дарія МИГДАЛЬ ознайомила присутніх з фінансово-економічною ситуацією в інституті, зокрема надходженням коштів від оплати за навчання здобувачами вищої освіти.
Завідувач відділу гуманітарної освіти, виховання та студентських справ Володимир ЗАЙЧУК запросив колектив інституту відвідати 17 жовтня концерт патріотичної пісні, а 13 жовтня разом із здобувачами вищої освіти приєднатися до традиційної ходи вшанування полеглих воїнів УПА.
Директорат розглянув й інші важливі питання життєдіяльності закладу вищої освіти.
Підводячи підсумки, директор Мирон ЖИБАК дав низку доручень кожному структурному підрозділу.
Працюємо на благо інституту!