- забезпечити набір студентів за рахунок: удосконалення форм і методів проведення профорієнтаційної роботи та функціонування курсів довузівської підготовки і факультативних занять з іноземної мови;
– постійно вдосконалювати форми і методи дистанційного навчання, запроваджувати сучасні інформаційні технології та атестувати електронні курси дисциплін;
– ліцензувати спеціальності «Агрономія» за першим (бакалаврським) рівнем вищої освіти;
– акредитувати освітні програми ОС «Магістр» (Агроінженерія; Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка; Економіка підприємства);
– продовжити набір магістрів на міжкафедральну лабораторію спеціальностей «Лісове господарство», «Садово-паркове господарство» та «Екологія»;
– відповідно до завдань, які ставить МОН щодо підвищення якості освітнього процесу:
- запровадити нові інноваційні підходи у навчанні;
- оновити навчальні плани відповідно до нових стандартів вищої освіти та освітніх програм;
– постійно удосконалювати форми практичного навчання, враховуючи особливості дистанційного навчання, розширити бази практик з провідними аграрними підприємствами та за кордоном.
У науково-інноваційній діяльності Інституту:
- провести не менше 2-х міжнародних, 1 всеукраїнську та 3 студентських науково-практичних конференції;
- збільшити видавництво статей у міжнародних і вітчизняних фахових виданнях, які мають імпакт-фактор або індекс цитування та входять у наукометричні бази даних Scopus, Web of Science;
- здійснювати моніторинг індексу Гірша за версією Scopus та Google Scholar;
- запровадити обов’язкове стажування НПП на виробництві та науково-дослідних установах;
- відновити роботу лабораторії альтернативних джерел енергії;
- продовжити роботу над науковими дослідженнями з метою формуванням науково-технічних (експериментальних) розробок для участі в конкурсних відборах за державним замовленням;
Для покращення виховної роботи в Інституті:
- забезпечувати неухильне дотримання членами колективу «Етичного кодексу науково-педагогічного працівника»;
- роботу колективу спрямовувати на виконання заходів національно-патріотичного виховання (участь у фестивалі «Голосіївська весна» та інших обласних і районних заходах, присвячених відзначенню визначних та пам’ятних дат);
- продовжити наповнення експонатами фондів Музею історії Інституту та Меморіальної кімнати.
З метою активізації та розширення міжнародної діяльності:
- підвищити мобільність студентів шляхом залучення їх до участі в міжнародних освітніх програмах Еразмус+ та інших;
- продовжити формувати спільні програми з базовим університетом щодо навчання за програмою видачі подвійних дипломів;
- укласти договори про співпрацю з університетами Німеччини, Польщі та інших країн Європи.
Для оновлення матеріально-технічної бази:
- підготувати проєкт плану поточних і капітальних ремонтів корпусів і гуртожитків;
- завершити роботи щодо заміни вікон на енергозберігаючі;
- провести модернізацію систем опалення корпусів;
- провести роботи з утеплення фасаду гуртожитку № 4;
- постійно проводити благоустрій територій: облаштування клумб, декоративних насаджень, облаштування територій бруківкою;
- провести роботи щодо влаштування пожежної автоматики у всіх будівлях.
З метою забезпечення фінансової стійкості:
- збільшити надходження коштів спеціального фонду до 8,5 млн. грн., за рахунок:
- освітньої діяльності;
- надходження коштів від курсової та практичної підготовки; надання послуг автотракторним парком, спортивним та тренажерними залами; виконання проєктів з озеленення та інвентаризації зелених насаджень; виконання проєкту конструкторських робіт, що дасть можливість забезпечити надходження коштів спеціального фонду по відношенню до загального протягом 2021 року до 0,75 грн. на одну гривню загального фонду.
Відповідальні: директорат, завідувачі кафедр, НПП.
Учений секретар Ігор ФЕДУНЯК
Доповідач: голова профспілкової організації Володимир ЗАЙЧУК
Делегатами на звітну конференцію трудового колективу Національного університету біоресурсів і природокористування України одноголосно обрати директора Мирона ЖИБАКА та голову профспілкової організації Володимира ЗАЙЧУКА.
Відповідальні: директор, голова профспілкової організації.
Учений секретар Ігор ФЕДУНЯК
«Обговорення та затвердження програми розвитку інституту на 2021-2025 рр. «Голосіївська ініціатива-2025»
(Протокол № 4 від 15.12.2020 р.).
Доповідачка: заступниця директора з навчальної та навчально-методичної роботи Степанія БІЛИК.
- Інформацію доповідачки прийняти до відома.
- Затвердити програму розвитку інституту на 2021-2025 рр. «Голосіївська ініціатива-2025» та план заходів з реалізації програми «Голосіївська ініціатива -2025» на 2021 рік.
Відповідальні: директорат, завідувачі кафедр, НПП.
Учений секретар Ігор ФЕДУНЯК
«Обговорення Правил прийому до ВП НУБіП України «Бережанський агротехнічний інститут» на 2021 р. Вченою радою інституту та рекомендації до затвердження на Вченій раді НУБіП України»
(Протокол № 4 від 15.12.2020 р.).
Доповідач: відповідальний секретар приймальної комісії Богдан ЛУГОВИЙ.
- Доповідь прийняти до відома.
- Правила прийому до ВП НУБіП України «Бережанський агротехнічний інститут» на 2021 р. рекомендувати до затвердження на Вченій раді НУБіП України.
Відповідальні: директор, заступник директора з навчальної та навчально-методичної роботи, відповідальний секретар приймальної комісії.
Учений секретар Ігор ФЕДУНЯК