УХВАЛА вченої ради ВП НУБіП України
«Бережанський агротехнічний інститут» з питань «Аналіз вступної кампанії та перспективи розвитку інституту», «Перспективи розвитку факультетів», «Навчально-виховна робота в інституті», «Стан наукової роботи в інституті», «Про підготовку матеріально-технічної бази інституту та впровадження інновацій в практичне навчання та виробництво», «Стан міжнародної діяльності закладу», «Про фінансовий стан інституту»
(Протокол № 1 від 04.10.2016 р.)
Доповідачі: директор д.т.н., проф. Павліський В.М., декани факультетів к.т.н., доц. Клендій М.Б., к.т.н., доц. Клендій П.Б., к.е.н., доц. Ярема Л.В., заступник директора з навчальної та навчально-методичної роботи к.т.н. Русиняк М.О., завідувач відділу організації виховної роботи студентів ст. викл. Зайчук В.М., завідувач науково-дослідним відділом к.т.н., доц. Диня В.І, заступника директора з навчально-науково-виробничих питань розвитку та адміністративно-господарської діяльності к.т.н., доц. Матвіїшин П.В., завідувач підрозділу міжнародних відносин к.т.н., доц. Фльонц О.В., головний бухгалтер Мигдаль Д.М.
Вчена рада інституту постановляє:
І. Освітня та виховна діяльність:
1. Запросити на постійну роботу 4-х докторів наук і 4-х докторів наук за сумісництвом; збільшити кількість аспірантів і докторантів із числа НПП інституту.
2. Забезпечити електронними курсами зі всіх дисциплін з обов’язковим розміщенням повнотекстових матеріалів лекцій та презентацій до них.
3. Бібліотеку забезпечити доступом до наукових і науково-педагогічних міжнародних ресурсів.
4. Впроваджувати сучасні інформаційні технології у діяльність наукової бібліотеки для забезпечення функціонування та наповнення електронної бібліотеки, продовжити комплектування фонду навчальної, наукової літератури та періодичних видань;
5. НПП розпочати виконання актуальних науково-дослідних робіт для потреби виробництва, залучати до їх виконання студентів, з метою виконання курсових і дипломних проектів.
6. Впровадити комп’ютерну технологію за моніторингом навчального процесу; рейтингову оцінку діяльності НПП пов’язати з якістю їх освітньої діяльності
7. За рахунок сучасного обладнання утворити навчало-науково-виробничі лабораторії.
8. Впровадити систему «Антиплагіат» для перевірки бакалаврських і магістерських робіт.
9. Розпочати на кафедрах виконання актуальних науково-дослідних госпрозрахункових робіт і залучити студентів до виконання цих наукових досліджень.
10. Покращити співпрацю з НУБіП України в усіх напрямках діяльності інституту і залучити кращих НПП базового закладу до підготовки магістрів.
11. Розпочати роботу постійно діючих курсів для вивчення іноземних мов студентами та НПП.
12. Організувати курси підготовки до ЗНО в м. Бережани та консультаційних пунктах у Західному регіоні України.
13. Розпочати перспективні наукові дослідження, результати яких друкувати в міжнародних науково-технічних журналах.
ІІ. Науково-дослідна та інноваційна діяльність:
14. Переглянути існуючі ініціативні науково-дослідні теми і сформувати нові у відповідності із планами розвитку сільського господарства.
15. Розпочати на всіх кафедрах формування і виконання госпдоговірних науково-дослідних робіт.
16. Створити паспортизовані і сертифіковані науково-дослідні лабораторії за напрямками діяльності кафедр.
17. Розпочати формування наукової тематики за державним замовленням.
18. Розпочати і здійснювати дорадчі послуги виробничникам за напрямами їх діяльності.
19. Розпочати залучення студентів до науково-дослідних робіт і надання виробничникам консультаційних і науково-методичних послуг.
20. Розробити тематику розвитку виробництва енергоносіїв із побічної продукції та відходів сільського господарства та його переробної галузі; розпочати формування проблемних лабораторій з виробництва альтернативних джерел енергії.
21. Активізувати науково-дослідну роботу кафедр і їх НПП для виконання дисертаційних робіт.
ІІІ. Зміцнення матеріально-технічної бази; практичне навчання та виробництво:
22. Розширити співпрацю з роботодавцями регіону за напрямами:
- формування навчальних планів і програм дисциплін з врахуванням пропозицій роботодавців та проведення ЛПЗ на матеріально-технічній базі базових господарств роботодавців;
- збільшення кількості ЛПЗ, що проводяться на матеріально-технічній базі базових господарств;
- підготовка фахівців за прямими замовленнями роботодавців.
23.Забезпечити проведення подальших робіт із запровадження у навчальний процес інноваційних технологій навчання: комп’ютерне моделювання при проведені ЛПЗ, зв'язок тематик робіт з науковими дослідженнями та вимогами сучасного виробництва, залучення до проведення ЛПЗ матеріально-технчічної бази базових господарств.
24.Розробити план госпрозрахункової діяльності по кожній кафедрі; заключити відповідні договори з виробничниками.
25.Забезпечити проведення ремонтних робіт з діагностики, технічного обслуговування і ремонтів автотракторної техніки на матеріально-технічній базі інституту та в модернізованих навчальних лабораторіях.
26.Завершити будівництво і обладнання навчально-виробничого тепличного господарства.
27. Провести роботи з виділення землі для практичного навчання студентів.
28. Впроваджувати енергозберігаючі технології.
ІV. Міжнародна діяльність:
29.Розширити форми та способи доведення до кафедр інформації про міжнародні заходи та програми для студентів.
30.Кафедрам активізувати роботу щодо участі викладачів в персональних міжнародних науково-технічних програмах, грантах, опублікуванні наукових праць, участі у конференціях.
31.Кафедрам розробити перспективний план розвиту міжнародного науково-технічного співробітництва та заходи щодо інтеграції до європейського та світового наукового простору.
32.Розробка впровадження заходів для участі студентів у програмах академічної мобільності, закордонного стажування та практики.
V. Фінансова діяльність:
33.Забезпечити економію коштів за рахунок економного використання комунальних послуг.
34. Збільшити грошові поступлення за рахунок госпрозрахункових тем.
VІ. Рішення розглянути і обговорити на засіданнях вчених рад факультетів та засіданнях кафедр.
VІІ. Контроль за виконанням даного рішення покласти на директорат Інституту.
Вчений секретар, доц. Федуняк І.О.