Відокремлений підрозділ
Національного університету біоресурсів і природокористування України
БЕРЕЖАНСЬКИЙ АГРОТЕХНІЧНИЙ ІНСТИТУТ
Україна тримає стрій!!!

Ухвала Вченої ради №4 від 30.06.2016р.

УХВАЛА

вченої ради ВП НУБіП України

«Бережанський агротехнічний інститут» з питання «Аналіз виконання індивідуальних планів роботи НПП інституту та планування роботи НПП на 2016-2017 н.р»

(Протокол № 4 від 30.06.2016 р.).

Доповідачі: заступник директора з навчальної та навчально-методичної роботи  к.т.н. Русиняк М.О., заступник директора з навчально-науково-виробничих питань розвитку та адміністративно-господарської діяльності к.т.н., доц. Матвіїшин П.В., завідувач науково-дослідним відділом д.с.-г.н., проф. Захарів О.Я.

  1. Заслухавши та обговоривши інформацію доповідачів, вчена рада затвердила:
  2. Проводити підвищення кваліфікації в інституту підвищення кваліфікації НУБіП України та на виробництві.
  3. Обов’язково проводити відкриті пари на різні теми і в різних семестрах.
  4. Впровадити елементи дистанційного навчання, забезпечивши рівень внесення НМК до 70 %.
  5. Результати рейтингу викладачів опублікувати на сайті інституту.
  6. Здійснити перевірку навчальних планів, обсягів педагогічного навантаження, його розподіл по НПП.
  7. Завідувачам кафедр чітко планувати проведення відкритих ЛПЗ та взаємовідвідування ЛПЗ у співвідношення 50% до 50%; проведення виїзних ЛПЗ у базових господарствах.
  8. Забезпечити планування створення нових робочих місць, виконання практичних дипломних та курсових проектів.
  9. Завідувачам кафедр забезпечити створення у базових господарствах філій кафедр.
  10. Деканам факультетів та завідувачам кафедр розробити плани розвитку госпрозрахункової та дорадницької діяльності своїх підрозділів.
  11. Завідувачам кафедр розробити плани роботи з модернізації обладнання діючих та створення нових робочих місць.
  12. Завідувачам кафедр розробити план проведення сертифікації обладнання лабораторій.

 В результаті аналізу виконання індивідуальних планів викладачів було виявлено ряд недоліків з виконання запланованої наукової роботи та розроблено заходи з їх усунення:

  • Потрібно представити звіти до 15 липня 2016 року;
  • Наукові публікації  викладачів кафедр носять стихійний характер і часто у них представлені результати досліджень, які незаплановані;
  • Кожна наукова стаття, тези, монографія, посібник чи підручних, які написані НПП Інституту і подаються для друку у відкритій печаті повинні проходити фахову експертизу і рецензування та розглядатися на науково-технічних радах факультетів.
  • Кількість наукових публікацій у минулому навчальному році суттєво знизилася, тому потрібно активізувати написання наукових статей і тез, зокрема іноземною мовою та у співавторстві із студентами.
  • На кафедрах, де немає наукових лабораторій і на тих кафедрах, які прозвітували про діяльність наукових лабораторій, до 10 вересня 2016 року провести перевірку документації та робочих місць науково-педагогічних працівників, де виконувалася їх науково-дослідна робота з виконання індивідуальних ініціативних наукових тематик. Також перевірити документацію, що стосується сертифікації приладів, робочих місць та ліцензування наукових методик досліджень. 

Відповідальні: заступник директора з навчальної та навчально-методичної роботи, заступник директора з навчально-науково-виробничих питань розвитку та адміністративно-господарської діяльності, завідувач науково-дослідним відділом, декани, завідувачі кафедр.

Вчений секретар, доц.                                       Федуняк І.О.

 

Карта повітряних тривог України

Free Joomla templates by Ltheme