Відокремлений підрозділ
Національного університету біоресурсів і природокористування України
БЕРЕЖАНСЬКИЙ АГРОТЕХНІЧНИЙ ІНСТИТУТ
Україна тримає стрій!!!

УХВАЛА засідання Вченої ради № 1 від 02.09.2022 р.

УХВАЛА
засідання
Вченої ради ВП НУБіП України
«Бережанський агротехнічний інститут» з питання

щодо доповідей заступниці директора з навчальної та навчально-методичної роботи Степанії БІЛИК «Про початок 2022-2023 навчального року і особливості організації освітнього процесу в умовах воєнного стану та заступника директора з навчально-науково-виробничих питань  розвитку та адміністративно-господарської діяльності Петра МАТВІЇШИНА «Особливості забезпечення матеріально-технічної бази інституту в умовах воєнного стану»

(Протокол № 1 від 02.09.2022 р.)

Визначити основні напрями діяльності ВП НУБіП України «Бережанський агротехнічний інститут» на 2022/2023 навчальний рік:

  • Загальноінститутські завдання:
    • Вести активну перебудову освітнього i наукового процесів відповідно до вимог воєнного стану, здійснити кроки, спрямовані на реалізацію програми «Голосіївська ініціатива – 2025», збереження i розвиток інституту, на посилення зв'язків із бізнесом, виконавчою владою. Надавати постійну підтримку, посилювати взаємодію зі Збройними Силами України.
    • Посилити увагу директорату, кадрової комісії інституту, деканів факультетів, студентського самоврядування за дотриманням навчальної, трудової та виконавчої дисципліни.
    • Організовано завершити проведення вступної кампанії 2022 року, забезпечити виконання держзамовлення.
  • В освітній діяльності:
    • Затвердити графік освітнього пpoцecy на I семестр 2022/2023 н. р. для студентів денної та заочної форм навчання в умовах воєнного стану та карантинних обмежень за змішаною системою навчання (у додатках).
    • Ужити вичерпних заходів щодо збереження життя i здоров’я учасників освітньо-виховного процесу.
    • Суворо дотримуватися вимог стандартів вищої освіти спеціальностей, формуючи та реалізуючи освітні програми під час аудиторного, змішаного та дистанційного навчання студентів денної та заочної форм навчання.
    • Дбати про збереження життя та здоров'я учасників освітнього процесу - контролювати безперебійну роботу системи оповіщення повітряних тривог, стан бомбосховищ та укриттів, підтримувати ïx у належному стані, провести інструктажі з безпеки життєдіяльності, тренувальні заходи на випадок повітряної тривоги.
    • Неухильно дотримуватися правил поведінки в умовах воєнного стану в Україні та санітарно-епідеміологічних норм у навчальних приміщеннях i на території інституту.
    • Забезпечити постійне оновлення та актуалізацію навчально-методичного забезпечення дисциплін, у тому числі електронних навчальних курсів, підручників, навчальних посібників та методичних настанов. Приділити увагу методичному забезпеченню навчальних дисциплін за вибором cтудентів, зокрема в електронній формі.
    • Проводити постійний моніторинг якості надання освітніх послуг здобувачам вищої освіти бакалаврату та магістратури, постійно контролюючи, перевіряючи відвідування занять та анкетуючи всіх учасників освітнього процесу, а також практикувати відкриті лекційні та лабораторно-практичні заняття.
    • Забезпечити своєчасне та якісне проходження акредитації освітніх програм.
    • Рекомендувати вченим радам факультетів, директорату ввести практику відзначення нагородами випускників, студентів, які служать в 3CУ.
  • У науковій діяльності:
    • Організувати підготовку наукових проєктів i розробок, спрямованих на вирішення актуальних завдань забезпечення обороноздатності та продовольчої безпеки країни, на створені новітньої конкурентноспроможної науково-технічної продукції, необхідної в умовах воєнного стану, i на реалізацію Плану відновлення України. Звернути особливу увагу на запровадження сучасних технологій в розпиток агропромислового комплексу.
    • Сприяти вченим інституту в ïx публікаційній активності, дотриманні принципів академічної доброчесності. Забезпечити подання якісних статей до фахових журналів. Надалі практикувати участь вчених інституту у вебінарах з питань наукової діяльності, організації науково-технічних заходів у змішаному форматі.

 

  • У міжнародній діяльності:
    • Продовжити роботу зі збільшення чисельності HПП, щодо отримання сертифікату про володіння іноземною мовою не нижче рівня B2, для забезпечення повноцінної міжнародної мобільності за усіма спеціальностями.
    • Прийняти участь у підготовці грантових заявок до міжнародних opганізацій та фондів, ураховуючи пріорітетні напрямки та пoтpeби відбудови економіки України у післявоєнний період та цілей сталого розвитку України на період до 2030 р.
  • Зміцнення матеріально-технічної бази, підтримка освітнього процесу, дотримання вимог охорони праці та техніки безпеки:
    • Забезпечити належну експлуатацію всіх споруд та обладнання інституту, проводити аварійно-відновлювальні роботи, дотримуватися теплових режимів у гуртожитку та навчальних корпусах.
    • Сприяти дирекції, деканатам, профспілковій організації, студентському самоврядуванню в соціальному захисті науково-педагогічних працівників, співробітників та студентів. Розробити порядок надання допомоги працівникам i студентам інституту, постраждалим від російської агресії.

 

Відповідальні: директорат інституту; завідувачі кафедр.

 

                                      Учений секретар                                       Ігор ФЕДУНЯК

 

УХВАЛА
засідання
Вченої ради ВП НУБіП України
«Бережанський агротехнічний інститут» з питання
«Про затвердження плану роботи Вченої ради інституту на 2022/2023 н.р.»
 (Протокол № 1 від 02.09.2022 р.)
 

Доповідач: учений секретар Ігор Федуняк.

 1.  Інформацію доповідача прийняти до відома.

 2.  План роботи Вченої ради на 2022/2023 н.р. затвердити.

 

Відповідальні: директорат, учений секретар.

 

                                     Учений секретар                                           Ігор  ФЕДУНЯК

Карта повітряних тривог України

Free Joomla templates by Ltheme