щодо доповідей заступниці директора з навчальної та навчально-методичної роботи Степанії БІЛИК «Про початок 2022-2023 навчального року і особливості організації освітнього процесу в умовах воєнного стану та заступника директора з навчально-науково-виробничих питань розвитку та адміністративно-господарської діяльності Петра МАТВІЇШИНА «Особливості забезпечення матеріально-технічної бази інституту в умовах воєнного стану»
(Протокол № 1 від 02.09.2022 р.)
Визначити основні напрями діяльності ВП НУБіП України «Бережанський агротехнічний інститут» на 2022/2023 навчальний рік:
- Загальноінститутські завдання:
- Вести активну перебудову освітнього i наукового процесів відповідно до вимог воєнного стану, здійснити кроки, спрямовані на реалізацію програми «Голосіївська ініціатива – 2025», збереження i розвиток інституту, на посилення зв'язків із бізнесом, виконавчою владою. Надавати постійну підтримку, посилювати взаємодію зі Збройними Силами України.
- Посилити увагу директорату, кадрової комісії інституту, деканів факультетів, студентського самоврядування за дотриманням навчальної, трудової та виконавчої дисципліни.
- Організовано завершити проведення вступної кампанії 2022 року, забезпечити виконання держзамовлення.
- В освітній діяльності:
- Затвердити графік освітнього пpoцecy на I семестр 2022/2023 н. р. для студентів денної та заочної форм навчання в умовах воєнного стану та карантинних обмежень за змішаною системою навчання (у додатках).
- Ужити вичерпних заходів щодо збереження життя i здоров’я учасників освітньо-виховного процесу.
- Суворо дотримуватися вимог стандартів вищої освіти спеціальностей, формуючи та реалізуючи освітні програми під час аудиторного, змішаного та дистанційного навчання студентів денної та заочної форм навчання.
- Дбати про збереження життя та здоров'я учасників освітнього процесу - контролювати безперебійну роботу системи оповіщення повітряних тривог, стан бомбосховищ та укриттів, підтримувати ïx у належному стані, провести інструктажі з безпеки життєдіяльності, тренувальні заходи на випадок повітряної тривоги.
- Неухильно дотримуватися правил поведінки в умовах воєнного стану в Україні та санітарно-епідеміологічних норм у навчальних приміщеннях i на території інституту.
- Забезпечити постійне оновлення та актуалізацію навчально-методичного забезпечення дисциплін, у тому числі електронних навчальних курсів, підручників, навчальних посібників та методичних настанов. Приділити увагу методичному забезпеченню навчальних дисциплін за вибором cтудентів, зокрема в електронній формі.
- Проводити постійний моніторинг якості надання освітніх послуг здобувачам вищої освіти бакалаврату та магістратури, постійно контролюючи, перевіряючи відвідування занять та анкетуючи всіх учасників освітнього процесу, а також практикувати відкриті лекційні та лабораторно-практичні заняття.
- Забезпечити своєчасне та якісне проходження акредитації освітніх програм.
- Рекомендувати вченим радам факультетів, директорату ввести практику відзначення нагородами випускників, студентів, які служать в 3CУ.
- У науковій діяльності:
- Організувати підготовку наукових проєктів i розробок, спрямованих на вирішення актуальних завдань забезпечення обороноздатності та продовольчої безпеки країни, на створені новітньої конкурентноспроможної науково-технічної продукції, необхідної в умовах воєнного стану, i на реалізацію Плану відновлення України. Звернути особливу увагу на запровадження сучасних технологій в розпиток агропромислового комплексу.
- Сприяти вченим інституту в ïx публікаційній активності, дотриманні принципів академічної доброчесності. Забезпечити подання якісних статей до фахових журналів. Надалі практикувати участь вчених інституту у вебінарах з питань наукової діяльності, організації науково-технічних заходів у змішаному форматі.
- У міжнародній діяльності:
- Продовжити роботу зі збільшення чисельності HПП, щодо отримання сертифікату про володіння іноземною мовою не нижче рівня B2, для забезпечення повноцінної міжнародної мобільності за усіма спеціальностями.
- Прийняти участь у підготовці грантових заявок до міжнародних opганізацій та фондів, ураховуючи пріорітетні напрямки та пoтpeби відбудови економіки України у післявоєнний період та цілей сталого розвитку України на період до 2030 р.
- Зміцнення матеріально-технічної бази, підтримка освітнього процесу, дотримання вимог охорони праці та техніки безпеки:
- Забезпечити належну експлуатацію всіх споруд та обладнання інституту, проводити аварійно-відновлювальні роботи, дотримуватися теплових режимів у гуртожитку та навчальних корпусах.
- Сприяти дирекції, деканатам, профспілковій організації, студентському самоврядуванню в соціальному захисті науково-педагогічних працівників, співробітників та студентів. Розробити порядок надання допомоги працівникам i студентам інституту, постраждалим від російської агресії.
Відповідальні: директорат інституту; завідувачі кафедр.
Учений секретар Ігор ФЕДУНЯК
Доповідач: учений секретар Ігор Федуняк.
1. Інформацію доповідача прийняти до відома.
2. План роботи Вченої ради на 2022/2023 н.р. затвердити.
Відповідальні: директорат, учений секретар.
Учений секретар Ігор ФЕДУНЯК