УХВАЛА
засідання
Вченої ради ВП НУБіП України
«Бережанський агротехнічний інститут» з питання
«Про підсумки діяльності за місяць та поточні завдання інституту»
(Протокол № 9 від 27.06.2023 р.)
Доповідач: директор інституту, д.е.н., проф. Жибак М.М.
1.Доповідь директора інституту прийняти до відома.
2. Особливу увагу приділити вступній кампанії 2023 р.
3. Деканам факультетів взяти під особистий контроль хід вступної кампанії та забезпечити максимальний набір студентів на ОС «Бакалавр» та ОС «Магістр».
4. На час відпусток господарській частині забезпечити ритмічну роботу укриттів.
5. На протязі канікулярного періоду господарській частині та керівникам структурних підрозділів забезпечити виконання робіт пов’язаних з МТБ інституту.
6. Попередити НПП, що виконання профорієнтаційної роботи залишається пріоритетним завданням не зважаючи на відпустки.
Відповідальні: директорат, завідувачі кафедр, НПП.
Учений секретар Ігор ФЕДУНЯК
УХВАЛА
засідання
Вченої ради ВП НУБіП України
«Бережанський агротехнічний інститут» з питання
«Підсумки навчальної та методичної роботи за 2022/2023 н.р.»
(Протокол № 9 від 27.06.2023 р.)
Доповідачка: заступниця директора з навчальної та навчально-методичної роботи, к.т.н., доц. Білик С.Г.
1. Інформацію доповідачки прийняти до уваги.
2. Підтримувати та зміцнювати взаємозв’язки із навчально-науковими інститутами, факультетами і кафедрами базового університету.
3. Провести акредитаційну експертизу освітніх програм ОС «Магістр» «Агроінженерія» та «Економіка підприємства».
4. Постійно підвищувати якість освітніх процесу за фахово-професійним, інформаційно-комунікаційним дистанційними формами навчання і організації освітнього процесу відповідно до вимог МОН України;
5. Неухильно забезпечувати внутрішню систему менеджменту якості освіти з домінуванням уваги на фаховий освітньо-науковий, методичний рівень науково-педагогічних працівників, проходження ними підвищення кваліфікації відповідно до вимог нових Положень. Масштабне запровадження програм стажування на виробництві. Забезпечення виконання науково-педагогічними працівниками Ліцензійних умов (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 365) в частині визначення досягнень у професійній діяльності (п. 38 ЛУ).
6. Ввести в штат навчального відділу відповідального за забезпечення якості освітнього процесу.
7. Постійно удосконалювати навчальні плани та освітні програми підготовки фахівців ОС «Бакалавр» і «Магістр» з урахуванням пропозицій всіх груп стейкхолдерів.
8. Залучати роботодавців та провідних фахівців підприємств й організацій до змістового наповнення освітніх програм, проведення занять, практичного навчання здобувачів.
9. Відповідально відноситися до навчально-методичної роботи науково-педагогічного колективу з видання і перевидання посібників, підручників з дотриманням правил академічної доброчесності.
10. Забезпечити освітній процес новітнім лабораторним обладнанням, матеріалами, програмним забезпеченням, посилення інформаційно-технологічної складової в організації і проведенні занять.
11. Продовжити впровадження в освітній процес та діяльність інститутської бібліотеки сучасних інформаційних і комунікаційних технологій.
Відповідальні: директор, заступниця директора з навчальної та навчально-методичної роботи, зав. навчальним відділом, декани факультетів, завідувачі кафедр, НПП.
Учений секретар Ігор ФЕДУНЯК
УХВАЛА
засідання
Вченої ради ВП НУБіП України
«Бережанський агротехнічний інститут» з питання
«Про виконання Плану роботи та рішень Вченої ради за 2022/2023 н.р.»
(Протокол № 9 від 27.06.2023 р.)
Доповідач: учений секретар, к.е.н., доц. Федуняк І.О.
1. Інформацію доповідача прийняти до відома.
2. Звіт про виконання Плану роботи та рішень Вченої ради за 2022-2023 н.р. затвердити.
Відповідальні: директор, заступниця директора з навчальної та навчально-методичної роботи, учений секретар.
Учений секретар Ігор ФЕДУНЯК
УХВАЛА
засідання
Вченої ради ВП НУБіП України
«Бережанський агротехнічний інститут» з питання
«Обрання за конкурсом на заміщення посад завідувачів кафедр»
(Протокол № 9 від 27.06.2023 р.)
Доповідач: учений секретар, к.е.н., доц. Федуняк І.О.
1. На основі таємного голосування одноголосно обрано за конкурсом на заміщення посад завідувачів кафедр: економіки і менеджменту – Ірину ГУРСЬКУ; обліку і аудиту – Оксану СЛИВІНСЬКУ; електротехнологій та експлуатації енергообладнання – Любомира КОЛОДІЙЧУКА; кафедри гуманітарної освіти і туризму – Богдана ЛУГОВОГО; машиновикористання та технологій в сільському господарстві – Володимира ДИНЮ.
Відповідальні: директор, заступниця директора з навчальної та навчально-методичної роботи, учений секретар, провідна фахівчиня з кадрів.
Учений секретар Ігор ФЕДУНЯК