Відокремлений підрозділ
Національного університету біоресурсів і природокористування України
БЕРЕЖАНСЬКИЙ АГРОТЕХНІЧНИЙ ІНСТИТУТ
Україна тримає стрій!!!

УХВАЛА засідання Вченої ради № 1 від 20.08.2025 р.

УХВАЛА засідання
Вченої ради ВП НУБіП України «Бережанський агротехнічний інститут»
з питання «Про підсумки діяльності інституту у 2024/2025 н.р. та основні завдання на 2025/2026 н.р.»
(Протокол № 1 від 20.08.2025 р.)

Доповідач: директор інституту, д.е.н., проф. Жибак М.М.

   Враховуючи реалії війни, визначити основні напрями діяльності Відокремленого підрозділу Національного університету біоресурсів і природокористування України «Бережанський агротехнічний інститут» на 2025/2026 навчальний рік:

   Загальноінститутські завдання:

- організувати освітній і науковий процес з урахуванням вимог воєнного стану, здійснити кроки, спрямовані на збереження і розвиток інституту, посилення зв’язків із стейхолдерами;
- удосконалити освітнє середовище з урахуванням існуючих викликів та потреб ринку праці, проходження акредитаційних експертиз;
- надавати постійну допомогу, підтримку, посилювати взаємодію зі Збройними Силами України;
- посилити увагу директорату за дотриманням навчальної, трудової та виконавчої дисципліни, забезпеченням єдності і спільних дій;
- дотримуватись вимог безпеки та збереження життя і здоров’я учасників освітнього процесу;
- удосконалювати процедури управління якістю організації освітньої, наукової, адміністративно-господарської та міжнародної діяльності;
- організовано завершити вступну кампанію 2025 року;
- запровадити систему автоматизованого документообігу.
 

     Освітня діяльність:

- забезпечити високий рівень організації освітнього процесу, організований початок навчальних занять для усіх здобувачів першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів вищої освіти денної та заочної форм навчання згідно із затвердженим графіком освітнього процесу на 2025/2026 н.р.;
- суворо дотримуватися вимог стандартів вищої освіти спеціальностей шляхом збереження якості освітнього процесу, формування та реалізації освітніх програм;
- розробити нормативно-методичну базу для реалізації положень Закону України № 3642-IX від 23.04.2024 р. «Про внесення змін до деяких законів України щодо розвитку індивідуальних освітніх траєкторій та вдосконалення освітнього процесу»;
- забезпечити проходження акредитації освітньої програми «Агрономія» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти;
- забезпечити гнучке реагування на зміни в освітньому середовищі, зокрема цифровізацію освітнього процесу;
- забезпечити повноцінне використання придбаного навчального обладнання у освітньому процесі;
- розробити та запровадити нові підходи у поглибленій профорієнтаційній роботі.
 

    Наукова діяльність:

- у провадженні наукової діяльності зосередити особливу увагу на залученні студентів та молодих вчених до виконання досліджень;
- розвивати співпрацю з стейхолдерами, посиливши складову інформаційного забезпечення інноваційного процесу;
- підвищити публікаційну активність науково-педагогічних працівників та збільшити питому частку публікацій у журналах, які входять наукометричних баз Scopus і Web of Science;
- провести не менше 2-х міжнародних, 1 всеукраїнську та 2 студентських науково-практичних конференцій;
- сприяти здобувачам освітньо-наукового ступеня доктора філософії  у захисті дисертаційних робіт, отриманні науково-педагогічним працівникам інституту вчених звань, застосуванні досліджень на практиці та виробництві.
 

    Міжнародна діяльність:

- сприяти вивченню та підвищенню рівня володіння англійською мовою здобувачів вищої освіти усіх рівнів та НПП, а також чисельності НПП, що мають сертифікат володіння іноземною мовою не нижче рівня В2;
- інтенсифікувати подання грантових заявок за усіма пріоритетними напрямками наукових досліджень з урахуванням цілей та потреб післявоєнної відбудови економіки та цілей сталого розвитку України;
- забезпечити координацію та розширити кількість договорів про міжнародну навчальну та наукову мобільність в рамках міжвузівських угод про співпрацю.
 

    Фінансова діяльність:

- забезпечити збалансоване формування та раціональне, ефективне, використання фінансових та матеріально-технічних ресурсів інституту;
- забезпечити неухильне виконання запланованих показників надходження коштів від діяльності підрозділів інституту;
- проводити системний, безперервний контроль над фінансово-господарською дисципліною та виконанням і дотриманням договірних зобов’язань з оплати за навчання, проживання в гуртожитку, комунальних послуг та за договорами оренди;
- розширити співпрацю з бізнесом, випускниками інституту, іншими стейкхолдерами по створенню сучасних лабораторій, залученню благодійної допомоги на зміцнення матеріально-технічної бази інституту.
 

    Культурно-виховна та патріотична діяльність:

- забезпечити розвиток усіх напрямків виховної роботи, проаналізувати стан, проблеми та перспективи виховної роботи і затвердити план заходів;
- всебічно сприяти розвитку студентського самоврядування з метою забезпечення виконання студентами своїх обов’язків, їх участі у покращенні якості освітнього процесу;
- продовжити активний розвиток та підтримку напрямів діяльності волонтерського руху серед учасників освітнього процесу;
- зберігати і розвивати інститутські традиції, проведення заходів, присвячених вшануванню Захисників України, знаменним подіям та пам’ятним датам.
Зміцнення матеріально-технічної бази, підтримка освітнього процесу, дотримання вимог охорони праці та безпеки життя:
- забезпечити належну експлуатацію всіх споруд та обладнання, проводити аварійно-відновлювальні роботи, дотримуватися встановленого теплового режиму у гуртожитку та навчальних корпусах;
- провести капітальні ремонти відповідно до затвердженої проєктно-кошторисної документації;
- продовжувати роботу щодо оновлення та наповнення лабораторій і кабінетів сучасним обладнанням та комп’ютерною технікою у партнерстві з роботодавцями, випускниками;
- завершити модернізацію лабораторій «Систем точного землеробства», «Органічної та неорганічної хімії», «Інженерної механіки, комп’ютерної графіки та теорії машин і механізмів», «Електроустановок і систем електропостачання», «Відновлювальних джерел енергії», «Діагностування електрообладнання», «Фізичних основ електронагріву» та кабінету «Організації та планування на підприємстві»;
- завершити облаштування модернізованої навчальної трансформаторної підстанції 35/10 кВ за сприяння електротехнічної компанії СІКАМ Україна;
- підготовити до роботи в осінньо-зимовий період енергосистему інституту;
- завершити облаштування архітектурної доступності для маломобільних груп населення;
- здійснювати регулярні комплексні перевірки стану охорони праці, протипожежної безпеки та запобігання аварійним ситуаціям у навчальних корпусах, лабораторіях, гуртожитку та інших приміщеннях інституту;
- з метою створення безпечних умов організації освітнього процесу в умовах воєнного стану забезпечувати належне функціонування укриттів.
 

Відповідальні: члени директорату, завідувачі кафедр

                           Голова вченої ради                                                         Мирон ЖИБАК

                           Учений секретар                                                             Микола  ПОТАПЕНКО

 

УХВАЛА засідання
Вченої ради ВП НУБіП України «Бережанський агротехнічний інститут»
з питання «Про затвердження плану роботи Вченої ради інституту на 2025/2026 н.р.»
 (Протокол № 1 від 20.08.2025 р.)

Доповідач: учений секретар  к.т.н., доцент Потапенко М.В.

1. Інформацію доповідача прийняти до відома.

2. Затвердити план роботи Вченої ради інституту на 2025/2025 н.р. з можливістю доповнень і корегувань порядку денного засідань протягом року.

Відповідальні: члени директорату, учений секретар

                           Голова вченої ради                                                         Мирон ЖИБАК

                          Учений секретар                                                             Микола  ПОТАПЕНКО

 

Карта повітряних тривог України

Обговорення проєктів

 

Free Joomla templates by Ltheme