Доповідачі: директор інституту, д.е.н., проф. Жибак М.М., заступниця директора з навчальної та навчально-методичної роботи, к.т.н., доц. Білик С.Г., завідувач підрозділу навчально-виробничої діяльності та професійно-технічної освіти, к.т.н., доц. Логуш І.В., завідувачка відділу навчально-науково-інноваційної діяльності, д.е.н., проф. Судомир С.М., завідувач відділу гуманітарної освіти, виховання і студентських справ Зайчук В.М.
Враховуючи реалії війни, визначити основні напрями діяльності Відокремленого підрозділу Національного університету біоресурсів і природокористування України «Бережанський агротехнічний інститут» на 2024/2025 навчальний рік:
-
Загальноінститутські завдання:
-
Забезпечити освітній і науковий процес відповідно до вимог воєнного стану, здійснити кроки, спрямовані на реалізацію програми «Голосіївська ініціатива - 2025», збереження і розвиток інституту, на посилення зв’язків із бізнесом, виконавчою владою. Надавати постійну підтримку, посилювати взаємодію зі Збройними Силами України.
-
Посилити увагу директорату, деканів факультетів, студентської ради інституту за дотриманням навчальної, трудової та виконавчої дисципліни.
-
Дотримуватись вимог безпеки та збереження життя і здоров’я учасників освітнього процесу. Підтримувати належним чином функціонування укриттів, системи оповіщення.
-
Організовано завершити вступну кампанію 2024 року на ОС «Бакалавр», «Магістр». Оголосити додатковий набір на вакантні місця ліцензійного обсягу.
-
Забезпечити проведення моніторингу результатів навчання здобувачів вищої освіти, вжити оперативні заходи щодо подолання виявлених недоліків.
-
-
Освітня діяльність:
-
Забезпечити високий рівень організації освітнього процесу, організований початок навчальних занять для усіх здобувачів ОС «Бакалавр» ОС «Магістр» рівнів вищої освіти денної та заочної форм навчання, згідно із затвердженим графіком освітнього процесу на 2024/2025 н.р.
-
Удосконалити освітні програми і навчальні плани з метою забезпечення набуття здобувачами вищої освіти необхідних компетенцій, врахування вимог стандартів, роботодавців та інших стейкхолдерів.
-
Розробити нормативні, методичні документи для реалізації положень Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо розвитку індивідуальних освітніх траєкторій та вдосконалення освітнього процесу».
-
Забезпечити оновлення та актуалізацію навчально-методичного забезпечення дисциплін, у тому числі електронних навчальних курсів, підручників, навчальних посібників і методичних настанов. Приділити увагу методичному забезпеченню навчальних дисциплін за вибором здобувачів вищої освіти, зокрема в електронній формі.
-
Проводити постійний моніторинг якості надання освітніх послуг здобувачам вищої освіти бакалаврату та магістратури, постійно контролювати відвідування занять, проводити соціологічні дослідження серед учасників освітнього процесу. Практикувати відкриті лекційні та лабораторно-практичні заняття, поширювати педагогічний досвід кращих науково-педагогічних працівників інституту.
-
Посилити роботу в частині надання підтримки науково-педагогічним працівникам щодо підвищення кваліфікації та стажування на виробництві
-
Розробити та запровадити нові підходи у поглибленій профорієнтаційній роботі.
-
-
Наукова діяльність:
-
Продовжити проведення на базі інституту Міжнародної науково-практичної конференції: «Сталий розвиток аграрної сфери: інженерно-економічне забезпечення».
-
Сприяти вченим інституту в їх публікаційній активності, дотриманні принципів академічної доброчесності. Забезпечити збільшення питомої частки публікацій в наукометричних базах Scopus і Web of
-
Сприяти аспірантам та докторантам в своєчасному захисті дисертаційних робіт, застосуванні досліджень на практиці та виробництві.
-
Розвивати співпрацю з бізнесом, посиливши складову інформаційного забезпечення інноваційного процесу, розвиваючи партнерство з передачі знань, створюючи спільні лабораторії, залучаючи компанії до спонсорування наукових робіт здобувачів вищої освіти, стимулюючи стажування та підвищення кваліфікації працівників.
-
-
Міжнародна діяльність
-
Сприяти вивченню та підвищенню рівня володіння англійською мовою здобувачів вищої освіти усіх рівнів та НПП, а також чисельності НПП, що мають сертифікат володіння іноземною мовою не нижче рівня В2, для забезпечення повноцінної міжнародної мобільності.
-
Інтенсифікувати подання грантових заявок до міжнародних організацій та фондів за усіма пріоритетними напрямками наукових досліджень з урахуванням цілей та потреб післявоєнної відбудови економіки та цілей сталого розвитку України.
-
Забезпечити координацію та розширити кількість договорів про міжнародну навчальну та наукову мобільність в рамках міжвузівських угод про співпрацю.
-
-
Фінансова діяльність
-
Забезпечити збалансоване формування та раціональне, ефективне, використання фінансових та матеріально-технічних ресурсів інституту.
-
Забезпечити неухильне виконання запланованих показників надходження коштів від діяльності підрозділів інституту.
-
Проводити системний, безперервний контроль над фінансово-господарською діяльністю та виконанням і дотриманням договірних зобов’язань з оплати за навчання, проживання в гуртожитках, комунальних послуг та за договорами оренди.
-
Розширити співпрацю з бізнесом, випускниками інституту, іншими стейкхолдерами по створенню сучасних лабораторій, залученню благодійної допомоги на зміцнення матеріально-технічної бази.
-
-
Культурно-виховна та патріотична діяльність
-
Забезпечити розвиток усіх напрямків виховної роботи зі вступниками відповідно до програм розвитку «Голосіївська ініціатива – 2025». Проаналізувати стан, проблеми та перспективи виховної роботи і затвердити план заходів.
-
Всебічно сприяти розвитку студентського самоврядування з метою забезпечення виконання студентами своїх обов’язків, їх участі у покращенні якості освітнього процесу.
-
Продовжити активний розвиток та підтримку напрямів діяльності волонтерського руху серед учасників освітнього процесу.
-
Зберігати і розвивати інститутські традиції, проведення заходів, присвячених вшануванню Захисників України, знаменним подіям та пам’ятним датам.
-
-
Зміцнення матеріально-технічної бази, підтримка освітнього процесу, дотримання вимог охорони праці та безпеки життя
-
Забезпечити належну експлуатацію всіх споруд та обладнання, проводити аварійно-відновлювальні роботи, дотримуватися встановленого теплового режиму у гуртожитку та навчальних корпусах.
-
За наявності кошторисних призначень забезпечувати виконання ремонтно-будівельних робіт.
-
Продовжувати роботу щодо оновлення та наповнення лабораторій і кабінетів сучасним обладнанням та комп’ютерною технікою.
-
Підготовити до роботи в осінньо-зимовий період енергосистему інституту.
-
Здійснювати регулярні комплексні перевірки стану охорони праці, протипожежної безпеки та запобігання аварійним ситуаціям у навчальних корпусах, лабораторіях, гуртожитку та інших приміщеннях інституту.
-
З метою створення безпечних умов організації освітнього процесу в умовах воєнного стану забезпечувати належне функціонування укриттів.
-
Підготуватись до можливого блекауту.
-
Відповідальні: члени директорату, завідувачі кафедр
Голова вченої ради Мирон ЖИБАК
В.о. ученого секретаря Микола ПОТАПЕНКО
Доповідачка: заступниця директора з навчальної та навчально-методичної роботи, к.т.н., доцент Білик С.Г.
1. Інформацію доповідача прийняти до відома.
2. Затвердити план роботи Вченої ради інституту на 2024/2025 н.р. з можливістю доповнень і корегувань порядку денного засідань протягом року.
Відповідальні: члени директорату, учений секретар
Голова вченої ради Мирон ЖИБАК
В.о. ученого секретаря Микола ПОТАПЕНКО
Доповідачка: завідувачка навчального відділу, к.е.н., доц. Христенко Г.М.
Затвердити графік освітнього процесу на 2024/2025 н.р. для здобувачів ОС «Бакалавр» та ОС «Магістр»
Відповідальні: директор інституту, заступниця директора з навчальної та навчально-методичної роботи, декани факультетів, завідувачка навчального відділу, завідувачі кафедр.
Голова вченої ради Мирон ЖИБАК
В.о. ученого секретаря Микола ПОТАПЕНКО