28 січня 2020 року відбулося засідання науково-методичної ради інституту. Основними питаннями, які розглядалися на засіданні були:
- Основні питання організації освітнього процесу в інституті в ІІ семестрі 2019-2020 н.р.
 - Про порядок формування та вибір студентами вибіркових дисциплін освітніх програм.
 - Розгляд і обговорення Положень, які регламентують освітній процес.
 - Затвердження методичних розробок.
 
   Заступниця директора з навчальної і навчально-методичної роботи Степанія Білик зупинилася на важливих завданнях, які необхідно виконувати учасникам освітнього процесу, зокрема: планування роботи факультетів, відділів, кафедр; забезпеченість навчального процесу методичними матеріалами, як в паперовому, так і в електронному виглядах; а також на дотриманні вимог щодо оформлення та видання методичної літератури; перегляд освітніх програм та навчальних планів; формування вибіркових дисциплін за вибором студента; постійне оновлення сайту інституту; покращення якості підготовки магістрів; співпраця з роботодавцями та бізнесом; підготовка рейтингу НПП та ін. Питання профорієнтаційної роботи, організації і удосконалення її форм і методів було одним із найважливіших і обговорюваних.
   Завідувачка навчального відділу Галина Христенко представила на розгляд Порядок формування та вибору студентами вибіркових дисциплін освітніх програм. В документі йдеться про розподіл дисциплін у навчальних планах, порядок формування переліку вибіркових дисциплін та контингенту студентів для їх вивчення.
Далі рада розглянула та затвердила зміни до «Положення про екзамени і заліки», в яких регламентується порядок формування апеляційної комісії та розгляд апеляцій здобувачів вищої освіти на результати складання екзаменів.
Також розглянули «Положення про визнання результатів навчання для здобувачів вищої освіти в БАТІ». Представлені завідувачкою навчального відділу положення одноголосно підтримано членами науково-методичної ради та рекомендовано до затвердження Вченою радою інституту.
  Традиційно на завершення розглянули питання про рекомендацію до друку методичних матеріалів.