17 лютого 2021 року відбулося засідання науково-методичної ради інституту.
Заступниця директора з навчальної та навчально-методичної роботи Степанія Білик доповіла про стан інформаційного забезпечення офіційного сайту інституту, зазначивши про те, що важливим етапом професійної підготовки здобувачів вищої освіти є застосування електронних освітніх ресурсів, що є складовими освітньо-виховного процесу і одним з головних елементів інформаційно-освітнього середовища. Застосування електронних ресурсів дає можливість забезпечити публічність інформації про освітні програми, ступені вищої освіти та кваліфікації, очікувані результати навчання, вимоги до набуття компетентостей, та інші навчальні можливості, доступні здобувачам вищої освіти.
Володимир Качурівський, відповідальний за розроблення сайту дав змістовну інформацію щодо оновлення нормативної бази забезпечення якості освітнього процесу в інституті.
Забезпечення функціонування та постійного удосконалення інформаційної системи інституту для ефективного управління якістю вищої освіти:
-
створення інформаційного банку даних моніторингу якості освіти та освітньої діяльності в інституті;
-
інформування усіх зацікавлених сторін про стан якості освіти й освітньої діяльності інституту через інформаційні ресурси.
Декан факультету економіки і природокористування Любов Ярема, проінформувала про особливості організації співпраці з роботодавцями для забезпечення професійної підготовки та майбутнього працевлаштування випускників.
Для підвищення конкурентоспроможності та виробничої адаптації зауважимо і на потенціал, який можуть задіяти роботодавці:
Налагодження прямих зв’язків інституту з роботодавцями сприяє кращому розумінню щодо необхідності підтримки молодого фахівця в професіональній сфері та в області соціальної адаптації та зменшенню розриву між вишем та високотехнологічним виробництвом та надає поштовх для створення нових форм і методів співпраці з роботодавцями.
Іван Логуш, завідувач структурного підрозділу з навчально-виробничої діяльності та професійно-технічної освіти висвітлив питання планування, контролю всіх видів навчальних практик студентів інституту.
Голова ради, заступниця директора з навчальної та навчально-методичної роботи Степанія Білик представила на розгляд положення, що регламентують освітній процес, зокрема: «Положення про рейтингове оцінювання діяльності науково-педагогічних працівників у ВП НУБіП України «Бережанський агротехнічний інститут»; «Положення про організацію інклюзивного навчання осіб з особливими освітніми потребами у ВП НУБіП України «Бережанський агротехнічний інститут»; Положення про екзаменаційні комісії у ВП НУБіП України «Бережанський агротехнічний інститут»; Положення про гуртожитки ВП НУБіП України «Бережанський агротехнічний інститут»; «Положення про поселення в студентський гуртожиток ВП НУБіП України «Бережанський агротехнічний інститут», План роботи наукової бібліотеки ВП НУБіП України «Бережанський агротехнічний інститут» у 2021 році.
Заступниця директора інформувала про запровадження в інституті нових форм документів про вищу освіту – дипломів бакалавра і магістра, додатка до них та академічну довідку. Вона звернула увагу на основних змінах у цих документах: забороні використання герба як державного символу, оскільки дипломи втратили статус державного зразка; вказуються лише ім’я та прізвище і не зазначається по батькові; додається нове обов’язкове поле – найменування органу акредитації. Заклад вищої освіти також може вносити в диплом додаткову інформацію, зокрема відмітки про особливі досягнення або відзнаки.
Представлені положення з внесеними пропозиціями і нові бланки документів про вищу освіту одноголосно підтримано членами науково-методичної ради та рекомендовано до затвердження Вченою радою інституту.
На завершення розглянули питання про рекомендацію до друку методичних матеріалів.