Відповідно до програми міжнародного стажування, яку адаптовано до вимог законодавства України в галузі освіти і науки, зокрема, Закону України «Про наукову і науково-технічну діяльність» в редакції від 18.04.2021 року, Порядку підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2019 р. №800 із змінами, внесеними згідно з постановою Кабінету Міністрів України №1133 від 27.12.2019, листа Міністерства освіти і науки України № 1/9-696 від 24.07.2020 «Про забезпечення функціонування системи атестації наукових і науково-педагогічних кадрів» та наказу Міністерства освіти і науки України № 1504 від 04.12.2020 «Деякі питання професійного розвитку науково-педагогічних працівників» з 24 червня по 20 серпня 2022 року декан факультету енергетики та електротехніки, доцент Василь БУНЬКО приймав участь у Міжнародній програмі наукового стажування «НОБЕЛІВСЬКІ ЛАУРЕАТИ: ВИВЧЕННЯ ДОСВІДУ ТА ПРОФЕСІЙНИХ ДОСЯГНЕНЬ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ УСПІШНОЇ ОСОБИСТОСТІ ТА ТРАНСФОРМАЦІЇ ОТОЧУЮЧОГО СВІТУ» у Дубаї, Осло, Стокгольмі, Римі, Бургасі, Нью-Йорку, Єрусалимі, Пекіні.
Ключові новини

З 7 липня 2022р. по 4 серпня 2022р. науково-педагогічні працівники кафедри інформаційних технологій та вищої математики доц. Качурівська Г.М. та доц. Качурівський В.О. взяли участь у Tech Summer for Teachers Bootcamp. 5 вебінарів, 5 експертів компанії SoftServe, 5 актуальних тем - від безпеки в інтернеті до особливостей англійської в ІТ. Як наслідок успішного завершення навчального курсу введено тему "Accessibility Web-аплікацій" до освітньої компоненти "Web-технології та Web-дизайн".
СПІВПРАЦЯ З РОБОТОДАВЦЯМИ ФАКУЛЬТЕТУ ЕНЕРГЕТИКИ ТА ЕЛЕКТРОТЕХНІКИ ПРИНОСИТЬ ВЗАЄМОВИГІДНІ РЕЗУЛЬТАТИ
Питання працевлаштування молодих фахівців, випускників закладів вищої освіти та підбору персоналу компанією є складним двостороннім та однаково важливим процесом для обох його учасників. З одного боку, пошукач прагне знайти роботу, яка б відповідала його очікуванням за встановленими заздалегідь пріоритетами (для кожної людини такі пріоритети є різними та базуються на її світобаченні та соціальному положенні). З іншого боку, роботодавець, який прагне отримати у свою команду професійного та висококваліфікованого працівника, який би створював для компанії додаткові можливості та прибуток, а також виконував свої обов’язки відповідально та бездоганно. Отже, питання комунікації зазначених сторін є актуальним та має тенденцію до зростання рівня важливості його обговорення за рахунок навчання та підвищення професійної активності молоді.
Перед кожним випускником школи чи ліцею рано чи пізно постає питання «Ким стати?», «Яку обрати професію для свого майбутнього?». І часто під час такого вибору молодь керується поширеними стереотипами про те, що всім варто бути айтішниками, юристами чи лікарями. Однак є, наприклад, електроенергетика, яку називають однією з найперспективніших галузей серед усіх.
Сьогодні, наша зустріч відбулась з Максимом МИХАЛЬЧУКОМ, який завітав у наш інститут для знайомства із закладом вищої освіти, факультетами, кафедрами, науково-педагогічним колективом, поділився своїми думками та розповів нам коротко про майбутнє навчання.
Ми попросили Максима відповісти на кілька запитань у режимі бліц-інтерв’ю.
Колектив кафедри гуманітарної освіти і туризму запрошує на навчання за спеціальністю 242 «Туризм» на базі свідоцтва про повну загальну середню освіту та диплому «Молодший спеціаліст», «Молодший бакалавр».
Туризм є невід’ємною частиною життя кожної людини. Кожна ваша поїздка власним автомобілем чи громадським транспортом може стати темою дослідження з туризму. Туризм розглядає ваше життя, як набір поїздок. Його метою є створити комфортні умови у кожній із них. Для цього йому потрібно встановити мету поїздки, дослідити різноманітну інформацію, встановити перелік послуг, які ви повинні отримати, і як на цьому зекономити кошти.
Підвищення ефективності сучасного виробництва вимагає раціонального поєднання теоретичних знань фахівців з умінням вирішувати практичні задачі та диктує необхідність зміцнення зв’язків закладів вищої освіти з виробництвом. Тому важливою складовою підготовки фахівців високої кваліфікації в будь-якій галузі є проходження виробничих практик здобувачами вищої освіти під час навчання на виробничих об’єктах та промислових структурах.