Відокремлений підрозділ
Національного університету біоресурсів і природокористування України
БЕРЕЖАНСЬКИЙ АГРОТЕХНІЧНИЙ ІНСТИТУТ
 вул. Академічна, 20, м.Бережани, Тернопільська обл., 47501 Україна  
Україна тримає стрій!!!
A
A
A

Бакалавр за спеціальністю "Екологія" - є спеціалістом широкого профілю, який повинен на сучасному рівні виконувати екологічні спостереження й узагальнення в межах природних і антропогенних об’єктів, робити прості розрахунки забруднень атмосфери, гідросфери та ґрунтів; брати участь в комплексному екологічному моніторингу всіх компонентів довкілля, визначенні причин і наслідків розвитку екологічних негативних та кризових ситуацій; вести польову екологічну документацію та брати участь в складанні екологічних звітів, виконанні згідно з експертизою та екологічною паспортизацією різних об'єктів.

Спеціаліст може брати участь у розробці ресурсозберігаючих технологій, природоохоронному інспектуванні, в організації екологічного менеджменту й маркетингу, вирішенні агроекологічних, техноекологічних, урбоекологічних та радіоекологічних питань. Бакалавр екології повинен володіти методами польових і лабораторних екологічних досліджень, обробки екологічних матеріалів на комп’ютері та основами математичного моделювання екологічних процесів. Бакалавр екології має право продовжити навчання з метою отримання кваліфікаційних рівнів і наукових ступенів.

Фахівець-еколог здатний виконувати зазначені професійні роботи і може займати первинні посади:

  • Можливі професії після закінчення навчання:
  • Інспектор відділу техногенно-екологічної безпеки України;
  • Інженер проектування природоохоронних технологій;
  • Інженер, технолог на природоохоронних об’єктах, очисних спорудах тощо;
  • Інженер, старший спеціаліст відділу охорони навколишнього середовища на промисловому підприємстві, тощо;
  • Інспектор митниці;
  • Спеціаліст з питань екологічного аудиту та менеджменту;
  • Державний інспектор в профільних державних органах управління;
  • Інспектор з питань охорони довкілля та збереження рослинного та тваринного світу в рибогосподарських, мисливських, заповідних угіддях;
  • Державний інспектор з техногенного та екологічного нагляду;
  • Інспектор з охорони природно – заповідного фонду.

Професійна діяльність спеціаліста-еколога пов'язана із захистом довкілля, його природних та антропогенних систем (біосфери, антропосфери, соціосфери); охороною і раціональним використанням природних ресурсів та екологічно безпечною діяльністю.

Сфера діяльності майбутніх випускників:

  • середні навчальні заклади, заклади та установи, що забезпечують охорону навколишнього природного середовища,
  • органи контролю за дотриманням екологічних норм,
  • науково-дослідні інститути,
  • митні структури,
  • ДАІ,
  • екологічні підрозділи підприємств та організацій,
  • органи управління екологічною безпекою.

Первинні посади випускника інституту:

  • інженер з охорони навколишнього середовища;
  • спеціаліст з охорони природи на митниці, інспектор екологічного контролю на митниці;
  • спеціаліст природно-заповідних територій;
  • начальник очисних споруд;
  • інженер очисних споруд;
  • державний інспектор територіальних управлінь екобезпеки; експерт служби державної екологічної експертизи; тощо.

 

 

Детальніше за адресою:

 вул. Академічна, 20,   м.Бережани, Тернопільська обл., 47501

к.105,  Тел. (03548) 22408, (096) 6202375

     E-mail:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. 

Магістр зі спеціальності 208 «Агроінженерія» підготовлений як для продовження навчання на третьому рівні вищої освіти (доктор філософії) на основі ступеня магістра, так і практичної діяльності, що вимагає передусім аналітичних, професійних та практичних навичок.

Випускник готовий до вирішення таких задач професійної діяльності:

  • розробляти технологічні карти виробництва с.-г. продукції;
  • теоретично обґрунтовувати вибір енергетичних засобів машин та обладнання для комплектування машинних агрегатів, технологічних ліній, комплексів машин;
  • розробляти операційні карти на виконання технологічних процесів та операцій;
  • теоретично обґрунтовувати вибір робочих органів та режимів роботи машин для конкретних технологічних процесів і операцій;
  • розробляти технічні умови, стандарти і технічний опис нових засобів для механізації технологічних процесів;
  • розробляти нові методи і технічні засоби дослідження параметрів і режимів технологічних процесів, машин та обладнання;
  • розробляти план-графіки технічного обслуговування і ремонту машин;
  • визначати потребу в трудових, матеріальних і фінансових ресурсах на технічне обслуговування і ремонт машин;
  • проектувати процеси ремонту машин та відновлення деталей;
  • розраховувати потребу та підбирати обладнання цехів і дільниць з обслуговування та ремонту машин;
  • виконувати технологічні та конструкторські розрахунки і креслення робочих органів, вузлів і агрегатів машин та обладнання;
  • проводити стендові, польові та виробничі дослідження машин та обладнання;
  • визначати перспективні напрями використання і надання послуг аграрного сервісу;
  • обґрунтовувати вибір шляхів та засобів забезпечення паливо-мастильними матеріалами;
  • визначати вартість та собівартість ремонту машин і обладнання;
  • реалізовувати заходи з охорони праці та навколишнього середовища;
  • співставляти конструктивні та технологічні рішення машин і агрегатів та оцінювати їх технічний рівень;
  • визначати показники надійності машин;
  • здійснювати ергономічне оцінювання машин;
  • аналізувати умови праці виробничого персоналу на відповідність їх чинній систем і стандартів безпеки праці;
  • удосконалювати конструкції машин і їх робочі органи;
  • аналізувати світові технології та можливості їх застосування у вітчизняному виробництві;
  • обґрунтовувати і намічати шляхи економії матеріальних та фінансових ресурсів на експлуатацію машинного парку підприємства;
  • розраховувати економічну ефективність використання нових засобів механізації технологічних процесів;
  • аналізувати причини порушення агрозоотехнічних та інших нормативних вимог під час виконання механізованих технологічних процесів, розробляти заходи щодо їх попередження;
  • проводити маркетинг щодо надання послуг із використання машинно-тракторного парку;
  • укладати договори на виконання механічних робіт, технічного сервісу;
  • здійснювати патентний пошук, оформлення заявок на рацпропозиції і винаходи;
  • користуватись законодавчими, юридично правовими та відомчими нормативними документами під час бізнес-планування та прийняття рішень;
  • аналізувати вплив машинних технологій на екологічний стан навколишнього середовища;
  • створити та обладнати дільницю для технологічного налагодження машинно-тракторних агрегатів;
  • виконувати метрологічну повірку основних засобів вимірювань;
  • визначати технічний стан тракторів, автомобілів, систем і агрегатів складної техніки;
  • встановлювати і усувати причини відказів та несправностей машин;
  • проводити дефектування деталей та визначати їх придатність до подальшого використання.

Магістр із спеціальності 208 «Агроінженерія» може обіймати наступні посади, що відповідає Державному класифікатору професій:

інженер-дослідник із механізації сільського господарства;

молодший науковий співробітник (інженерна механіка);

науковий співробітник (інженерна механіка);

науковий співробітник-консультант (інженерна механіка);

інженер з діагностування технічного стану машинно-тракторного парку;

інженер з експлуатації машинно-тракторного парку;

інженер з механізації та автоматизації виробничих процесів;

інженер з механізації трудомістких процесів;

інженер-конструктор (механіка);

інженер-технолог (механіка);

молодший науковий співробітник (галузь інженерної справи);

науковий співробітник (галузь інженерної справи);

науковий співробітник-консультант (галузь інженерної справи);

інженер з організації експлуатації та ремонту;

інженер з охорони праці;

інженер з патентної та винахідницької роботи;

інженер-дослідник;

інженер-конструктор машин та устаткування сільськогосподарського виробництва.

 

Бакалавр із агроінженерії підготовлений як для продовження навчання на другому рівні вищої освіти (магістр) так і практичної діяльності, що вимагає передусім аналітичних, професійних та практичних навичок.

  • Випускник повинен бути готовий до вирішення таких задач професійної діяльності є:
  • вибирати раціональну схему технологічного процесу для конкретних умов;
  • вибирати технічні засоби для основних і допоміжних операцій;
  • узгоджувати параметри і режими роботи машин у технологічному процесі та технологічній лінії;
  • розробляти операційні карти на виконання операцій і процесів;
  • проектувати транспортні процеси;
  • розробляти технологічні карти ремонту машин та відновлення деталей;
  • проектувати оснащення виробничих зон і об’єктів;
  • проектувати з’єднання і механізми машин та обладнання;
  • виконувати типові конструкторські розрахунки деталей та з`єднань машин і нестандартного обладнання;
  • виконувати збірні креслення машин та обладнання на базі стандартних деталей, вузлів і агрегатів;
  • розробляти і коригувати план-графіки використання комплексів, машин, обладнання;
  • організовувати технічне обслуговування і діагностування машин;
  • підбирати матеріали та режими для ремонту і відновлення деталей;
  • розраховувати та оцінювати показники використання машинного парку в галузях підприємства;
  • контролювати якість виконання механізованих робіт та продукції;
  • визначати відповідність режимів роботи машин їх конструктивним особливостям;
  • підбирати машини та комплектувати машинні агрегати у наявних типових технологічних лініях виробництва продукції рослинництва і тваринництва;
  • визначати технічний стан тракторів, автомобілів та агрегатів складної техніки.

Бакалавр  із агроінженерії може обіймати наступні посади, що відповідає Державному класифікатору професій:

інженер з діагностування технічного стану машинно-тракторного парку;

інженер з експлуатації машинно-тракторного парку;

інженер з механізації та автоматизації виробничих процесів;

інженер з механізації трудомістких процесів;

інженер-конструктор (механіка);

інженер-технолог (механіка);

інженер з організації експлуатації та ремонту;

інженер з охорони праці;

інженер-конструктор машин та устаткування сільськогосподарського виробництва.

 

Галузь знань Ліцензовані обсяги
Код Назва Денна форма навчання Заочна форма навчання
Освітній ступінь "МАГІСТР"
051 Економіка 25 35
071 Облік і оподаткування 50 0
141 Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка 50 20
208 Агроінженерія 50 20

Освітній ступінь "Бакалавр"

на базі повної загальної середньої освіти

015.07 Професійна освіта. Електротехніка та електромеханіка 20 0
051 Економіка 20 100
071 Облік і оподаткування 30 30
073 Менеджмент 25 25
101 Екологія 15 15
133 Галузеве машинобудування 30 0
141 Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка 55 75
206 Садово-паркове господарство 15 15
208 Агроінженерія 50 75

Освітній ступінь "Бакалавр"

на базі диплому ОКР "Молодший спеціаліст"

015.07 Професійна освіта. Електротехніка та електромеханіка 30 0
051 Економіка 20 100
071 Облік і оподаткування 30 30
101 Екологія 15 15
133 Галузеве машинобудування 30 0
141 Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка 55 75
206 Садово-паркове господарство 15 15
208 Агроінженерія 50 75

Карта повітряних тривог України

БАТІ
 
 

Взаємодія із світлиною


 
 

Пропозиція до зміни підпису світлини




Вашy пропозицію відправлено на розгляд адміністратору сайту!

 

БАТІ