Забезпечення якості підготовки здобувачів вищої освіти вимагає узгодженої та системної взаємодії всіх учасників освітнього процесу, включаючи робочу групу та випускників. Постійний моніторинг, аналіз та оновлення освітніх програм спрямовані на забезпечення високого рівня надання освітніх послуг та створення комфортного навчального середовища.
29 листопада 2024 р. відбулося засідання кафедри економіки і менеджменту, на якому обговорювалися проєкти освітніх програм «Економіка», «Менеджмент» за першим (бакалаврським) рівнем вищої освіти та освітньої програми «Економіка» за другим (магістерським) рівнем вищої освіти 2024-2025 навчального року. Присутні: НПП кафедри, члени робочої групи, здобувачі вищої освіти та випускниця кафедри, завідувачка сектора роздрібного бізнесу АТ «Ощадбанк» Юлія ПЕЛЕХ.
Гарантка освітньої програми 051 «Економіка» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти доцентка Ірина ГУРСЬКА акцентувала увагу на унікальності освітньої програми, що вирізняється набором обов’язкових і вибіркових компонентів та практичною підготовкою здобувачів вищої освіти. Гарантка освітньо-професійної програми 051 «Економіка» другого (магістерського) рівня вищої освіти доцентка Галина ХРИСТЕНКО, відмітила що основною метою щорічного оновлення освітньо-професійної програми є забезпечення якості освітньої діяльності та відповідності програми вимогам стандарту.
Гарантка освітньої програми 073 «Менеджмент» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти доцентка Світлана СУДОМИР наголосила, що якість змістової складової компонент циклу загальної підготовки та циклу спеціальної (фахової) підготовки повною мірою забезпечують формування у здобувачів вищої освіти загальних, спеціальних та фахових компетентностей, а також програмних навчальних результатів.
Юлія ПЕЛЕХ відзначила, вища школа має готувати висококваліфікованих економістів, менеджерів, які в умовах глобального насиченого ринку мають забезпечувати досконалість, конкурентоспроможність і сталий розвиток підприємств, організацій і України загалом.
Здобувачі вищої освіти окреслили своє бачення щодо можливих варіантів модернізації освітньо-професійної програми із врахуванням потреб повоєнної відбудови національної економіки.
Загалом під час проведення обговорення було озвучено позитивні практики від опанування окремих освітніх компонентів, а також надано пропозиції щодо покращення змістового наповнення. Усі висловлені думки та побажання буде враховано при затвердженні освітніх програм і навчальних планів.
Ірина ГУРСЬКА,
завідувачка кафедри економіки і менеджменту