Сучасний світ стрімко змінюється. Важливим є усвідомлене бажання, потреба, розуміння абсолютної потреби кожного, хто справді прагне до професійної самореалізації, навчатись, удосконалювати свій професійний рівень. Тому, потрібно вибудовувати такий підхід до освіти, який би формував у свідомості майбутніх фахівців переконання, що навчатись необхідно протягом усього життя. Щоб досягти кар’єрного успіху, потрібно постійно підвищувати свою кваліфікацію та здобувати нові знання.
З метою удосконалення науково-педагогічної діяльності к.т.н., доцент кафедри енергетики і автоматики Микола ПОТАПЕНКО пройшов міжнародне науково-педагогічне стажування в Куявському університеті м. Влоцлавек (Польща) на тему «Безперервна освіта – запорука висококваліфікованого спеціаліста у сфері технічних наук» галузі знань «Електрична інженерія» обсягом 180 годин / 6 кредитів ECTS (6 травня – 16 червня, 2024 р.).
Підвищення кваліфікації у формі міжнародного є актуальним та важливим аспектом, оскільки розкриває нові можливості щодо надання якісних, актуальних освітніх послуг здобувачам вищої освіти спеціальності 141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка».
Програма стажування передбачала ознайомлення із досвідом України і Польщі щодо організації безперервної освіти і особливостей формування професійних компетентностей відповідно до вимог ринку праці, вивчення новітніх технологій в роботі викладача закладу вищої світи, застосування інноваційних підходів під час підготовки фахівців з технічних наук, питання академічної доброчесності тощо.
Матеріали стажування опрацьовувались в електронній формі, під час участі в семінарі-тренінгу, індивідуальних онлайн-консультацій з лекторами, підготовці та опублікуванні науково-методичної доповіді на тему «Застосування методів математичної статистики для оцінки ефективності самостійної роботи здобувачів вищої освіти електротехнічних спеціальностей».
Участь у міжнародному стажуванні дозволило отримати доступ до практичного обміну освітніми методиками та технологіями при викладанні технічних дисциплін, сприяло вивченню європейського досвіду з удосконалення освітнього процесу.