Під час створення та використання систем дистанційного навчання застосовуються поняття платформи дистанційного навчання та засобів створення дистанційних курсів. Платформа дистанційного навчання – це програмне забезпечення, що дозволяє не тільки розміщувати навчальні матеріали, реалізовувати спілкування “студент-студент”, “студент-викладач”, контролювати знання студентів, але й здійснювати управління навчальним процесом.
Тобто засоби розроблення дистанційних курсів є спеціалізованими програмними середовищами, що дозволяють інтегрувати та обробляти різні формати медіа-файлів, підтримують міжнародні стандарти електронного навчання, мають інструменти підтримки різних платформ дистанційного навчання, надають можливість використовувати шаблони та отримувати якісний навчальний курс.
За сучасних умов набутий досвід із використання навчальної платформи Moodle та сервісів для відеозв’язку для інформаційного супроводу дисциплін, безумовно, став у нагоді при організації різних видів дистанційного навчання.
Протягом всього періоду карантину завідувач кафедри енергетики і автоматики, к.т.н., доц. Василь Рамш крім лекційних занять проводить консультації для студентів ІІ курсу скороченої форми навчання з підготовки, написання і захисту курсової роботи з навчальної дисципліни «Електропривод виробничих машин і механізмів», яка передбачена навчальним планом підготовки фахівців ОС «Бакалавр» зі спеціальності 141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка».
Зокрема, в on-line режимі для студентів групи Е-22СК проведено консультацію з підготовки розрахункової частини та продемонстровано виконання декількох розділів курсової роботи.
Варто відзначити, що студенти, навіть в умовах карантину, змогли адаптуватися, розкрити свій творчий потенціал щодо швидкого та якісного опрацювання матеріалів та подання результатів своєї роботи.