Брейн-ринг для здобувачів освіти – це відмінний формат для закріплення навчального матеріалу, розвитку критичного мислення і підвищення командного духу.
Такий захід допомагає практично застосувати отримані знання та підвищити рівень зацікавленості в агрономії.
Науково-педагогічні працівники кафедри агрономії та екології спільно із здобувачами освіти спеціальності 201 «Агрономія» провели брейн-ринг. Це дозволило об'єднати науковий і навчальний досвід, створюючи інтерактивний простір для навчання та обміну знаннями.
Такий формат сприяв не лише закріпленню знань, але й налагодженню співпраці між НПП й здобувачами, що надзвичайно важливо для підготовки фахівців у галузі агрономії.
Учасники об'єдналися у команди, що сприяло формуванню навичок роботи в команді та взаємодопомоги. Науково-педагогічні працівники виступали не тільки як судді, а й як ментори, пояснюючи відповіді, доповнюючи їх власними прикладами з досвіду. Питання охоплювали як теоретичні, так і практичні аспекти, що допомагало здобувачам освіти краще розуміти агрономічні процеси та вчитися швидко приймати рішення.
Цей захід показав, що брейн-ринг є ефективним методом закріплення матеріалу, оскільки він поєднує навчання з елементами змагання, що підвищує мотивацію здобувачів освіти. Співпраця з науково-педагогічними працівниками в такому форматі посилює довіру й відкриває можливості для обговорення більш глибоких і актуальних тем.
Загалом, брейн-ринг сприяв формуванню в учасників системного підходу до агрономічних знань і заохотив до подальшого вивчення спеціальності.