
Документи:
Річний звіт про діяльність 2025-2026 н.р. (документ відсутній)
Метою діяльності гуртка є створення сприятливого середовища для формування у студентів сучасного науково-технічного світогляду, набуття теоретичних знань і практичних навичок у галузі 3D моделювання та адитивних технологій.
Гурток спрямований на розвиток творчого та інженерного потенціалу студентів, їх залучення до науково-дослідної та проєктної діяльності, що відповідає актуальним потребам цифрової економіки та промисловості. Учасники мають можливість ознайомитися з перспективними напрямами розвитку сучасного виробництва, від базових основ тривимірного проєктування до впровадження інноваційних технологій 3D-друку та їх практичного застосування. Студентський науковий гурток у своїй діяльності керується Законом України «Про вищу освіту», «Про наукову і науково-технічну діяльність», Положенням про ВП НУБіП України "Бережанський агротехнічний інститут", чинним законодавством.
Гурток спрямований на розвиток творчого та інженерного потенціалу студентів, їх залучення до науково-дослідної та проєктної діяльності, що відповідає актуальним потребам цифрової економіки та промисловості. Учасники мають можливість ознайомитися з перспективними напрямами розвитку сучасного виробництва, від базових основ тривимірного проєктування до впровадження інноваційних технологій 3D-друку та їх практичного застосування. Студентський науковий гурток у своїй діяльності керується Законом України «Про вищу освіту», «Про наукову і науково-технічну діяльність», Положенням про ВП НУБіП України "Бережанський агротехнічний інститут", чинним законодавством.
Основні завдання студентського наукового гуртка
-
Систематичне проведення засідань та практичних занять із 3D моделювання та адитивних технологій;
-
Поглиблене вивчення сучасних програмних засобів (CAD/CAM-систем) і методів 3D-друку;
-
Виконання індивідуальних та колективних науково-дослідних і проєктних робіт;
-
Публікація результатів наукових досліджень студентів у фахових виданнях та збірниках конференцій;
-
Налагодження співпраці з підприємствами, науковими установами та іншими закладами освіти з метою впровадження інноваційних рішень;
-
Формування кадрового потенціалу для майбутньої наукової та інженерної діяльності у сфері цифрового виробництва.