13 грудня 2019 року в ВП НУБіП Украіни “Бережанський агротехнічний інститут” та ВП НУБіП України "Бережанський агротехнічний коледж" проведено навчання з пожежної безпеки посадових осіб та пожежно-технічного мінімуму осіб, які виконують роботи з підвищеноі небезпеки.
Ключові новини
9-12 грудня відбувся захист магістерських робіт студентів спеціальності 071 «Облік і оподаткування».
12 грудня 2019 року у ВП НУБіП України «Бережанський агротехнічний інститут» відбулося розширене засідання Вченої ради спільно з трудовим колективом ВП НУБіП України «Бережанський агротехнічний інститут», де заслухали та обговорили звіт директора професора Мирона Миколайовича Жибака про результати роботи колективу інституту за 2019 рік та перспективи розвитку закладу на 2020 рік.

День відкритих дверей – це традиційний захід, у рамках якого вступники мають змогу отримати необхідну інформацію про навчання у виші та зробити перший крок до своєї освіти у «Бережанському агротехнічному інституті». Особливо корисний для абітурієнтів, які ще не визначилися з вибором майбутньої професії або мають сумніви щодо того, з якою саме сферою діяльності пов’язати своє життя.
11 грудня 2019 року до ВП НУБіП України «Бережанський агротехнічний інститут» завітали учні з Підгаєцької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів та Підгаєцької гімназії імені Маркіяна Паславського, а також Верхньолипицького ліцею Рогатинської районної ради на День відкритих дверей.
Протягом листопада-грудня 2019 року значна увага студентського і викладацького складу ВП НУБіП України «Бережанський агротехнічний інститут» була звернена на важливий завершальний етап підготовки магістрів другого року навчання, а саме – постерних презентацій магістерських робіт. Користь і важливість подібних заходів, що передбачені Положенням про підготовку магістрів у ВП НУБіП України «Бережанський агротехнічний інститут» не піддається ніяким сумнівам, адже вони необхідні для узагальнення і систематизації 1,5-річного дослідження, а також відточування майстерності стисло та змістовно доповідати про результати проробленої роботи.
На початку ХХI ст. Канада здійснила серйозний поворот на шляху побудови інноваційного суспільства. Заради створення інноваційного потенціалу, держава принципово змінила свою освітню і науково-технічну політику. Мова йде фактично про зміну ціннісних орієнтирів канадського суспільства, потенційних шляхів його розвитку, створення такої моделі економіки, яка в зарубіжній науковій літературі отримала назву «економіка, що ґрунтується на знаннях» (knowledge-based economy).