ШАНОВНІ СТЕЙКХОЛДЕРИ!
Для забезпечення публічності освітньої-програми "Комп'ютерні науки" її розвитку та вдосконалення, з метою отримання зауважень та пропозиції заінтересованих сторін оприлюднюємо проєкт ОПП на 2023 рік вступу. З проєктом можна ознайомитися за нище зазначеним покликанням.
Проєкт освітньої програми «Комп'ютерні науки» 2023 року вступу
Зауваження та пропозиції до проєкту освітньої програми просимо надсилати на електронну скриньку кафедри інформаційних технологій та вищої математики за адресою:
АНКЕТА для опитування стейкхолдерів щодо змісту ОП КН ВП НУБіП України «БАТІ»
АНКЕТА оцінювання якості освітньої програми «Комп'ютерні науки» НПП кафедри ВП НУБіП України «БАТІ»
Для забезпечення публічності освітньої-програми "Комп'ютерні науки" її розвитку та вдосконалення, з метою отримання зауважень та пропозиції заінтересованих сторін оприлюднюємо проєкт ОПП на 2021 рік вступу. З проєктом можна ознайомитися за нище зазначеним покликанням.
Проєкт освітньої програми «Комп'ютерні науки» 2021 року вступу
Зауваження та пропозиції до проєкту освітньої програми просимо надсилати на електронну скриньку кафедри інформаційних технологій та вищої математики за адресою:
АНКЕТА для опитування стейкхолдерів щодо змісту ОП КН ВП НУБіП України «БАТІ»
АНКЕТА оцінювання якості освітньої програми «Комп'ютерні науки» НПП кафедри ВП НУБіП України «БАТІ»
РЕЗУЛЬТАТИ ОБГОВОРЕННЯ ОП "Комп'ютерні науки"
Зведена таблиця пропозицій та зауважень на ОПП 2021 року вступу
Результати опитування стейкхолдерів
Результати опитування НПП кафедри ІТВМ
* * * * *
Для забезпечення публічності освітньої-програми "Комп'ютерні науки" її розвитку та вдосконалення, з метою отримання зауважень та пропозиції заінтересованих сторін оприлюднюємо проєкт ОПП на 2020 рік вступу. З прєктом можна ознайомитися за нище зазначеним посиланням.
Проєкт освітньої програми «Комп'ютерні науки» 2020 року вступу
Зауваження та пропозиції до проєкту освітньої програми просимо надсилати на електронну скриньку кафедри інформаційних технологій та вищої математики за адресою: