Питання професійного розвитку науково-педагогічних працівників наскрізним каменем майорять сьогодні під час реформування системи вищої освіти і освіти загалом. Проблема побудови ефективної системи професійного розвитку викладачів закладів вищої освіти має комплексний психолого-педагогічного характер. Особливу ланку в царині професійного розвитку науково-педагогічних працівників займають закономірності розвитку особистості, що визначають принципи реалізації такого розвитку.
Протягом 12-21 лютого 2024 року доцент кафедри енергетики і автоматики Василь БУНЬКО взяв участь та успішно пройшов Міжнародне підвищення кваліфікації наукових, науково-педагогічних працівників та працівників закладів освіти «Трансфер освітніх технологій в країнах Європейського Союзу та Україні», організоване науково-дослідним Інститутом Люблінського науково-технологічного парку IBR LPNT м.Люблін (Republic of Poland) та ГО «Міжнародна фундація науковців та освітян».
Головною метою міжнародного підвищення кваліфікації – звернення уваги освітян на питання впровадження трансферу освітніх технологій в освітній процес закладів вищої освіти України ґрунтуючись на досвіді країн Європейського Союзу.
Підвищення кваліфікації відбувалось за відповідною тематикою:
Тема 1. Сучасні освітні технології. Сутність, класифікації, ефективність.
Тема 2. Освітні технології (навчання в цифровому суспільстві).
Тема 3. Управління трансфером освітніх технологій в країнах ЄС.
Тема 4. Використання трансферу технологій в освіті.
Тема 5. Управління трансфером освітніх технологій в Україні.
Тема 6. Роль трансферу технологій в освіті.
Тема 7. Потенціал трансферу технологій.
Тема 8. Трансфер технологій у XXI столітті.
Результати програми міжнародного підвищення кваліфікації дозволили учасникам розвинути професійні компетентності, набути нових навичок комунікації та ознайомитися з досвідом роботи колег із різних регіонів України та держав Європейського Союзу щодо трансферу освітніх технологій в освітньому процесі. Набуті знання допоможуть розширити спектр навчальних інструментів, які можна використовувати в освітній діяльності.
Набуті компетентності допоможуть побудувати власну траєкторію роботи зі здобувачами освіти використовуючи сучасні онлайн-методи та прийоми розвитку креативного, критичного та логічного мислення.
Василь РАМШ,
завідувач кафедри енергетики і автоматики