Доповідач: директор інституту, д.е.н., проф. Жибак М.М.
УХВАЛИЛИ:
- Звіт директора Інституту Жибака М.М. взяти до відома.
– З метою виконання Програми розвитку університету та інституту «Голосіївська ініціатива-2020» необхідно: забезпечити набір студентів за рахунок: удосконалення форм і методів проведення профорієнтаційної роботи та функціонування курсів довузівської підготовки і факультативних занять з іноземної мови.
– провести ліцензування спеціальностей актуальних на ринку праці за першим (бакалаврським) рівнем вищої освіти, зокрема, 201 «Агрономія»;
– розробити та затвердити Програму поліпшення якості навчального процесу, його кадрового, матеріально-технічного і методичного забезпечення, у т.ч.: удосконалити систему забезпечення контролю якості підготовки фахівців в Інституті, шляхом дотримання галузевих стандартів, ліцензійних та акредитаційних вимог, державної атестації випускників;
– проводити моніторинг якості надання освітніх послуг, шляхом анкетування студентів та НПП;
– спрямувати роботу кафедр Інституту на розширення співпраці з профільними кафедрами НУБіП України щодо підготовки та видання підручників, посібників та інших навчально-методичних матеріалів;
– удосконалити систему практичної підготовки студентів, розширити міжнародне співробітництво з провідними аграрними підприємствами;
– для покращення практичної складової підготовки фахівців за магістерськими програмами переоснастити та модернізувати, відповідно до спеціальностей, лабораторії та кабінети;
– забезпечити ефективне застосування електронних курсів дисциплін на базі платформи Moodle із використанням елементів дистанційного навчання;
– забезпечити подальше відкриття робочих спеціальностей, враховуючи попит на ринку праці.
– збільшити видавництво статей у міжнародних і вітчизняних фахових виданнях, які мають імпакт-фактор або індекс цитування та входять у наукометричні бази даних Scopus, Web of Science. Здійснювати моніторинг індексу Гірша за версією Scopus та Google Scholar;
– розширити тематику досліджень науково-дослідної лабораторії «Дослідження ефективного спалювання твердих вуглеводів»;
– продовжити роботу над науковими дослідженнями з метою формуванням науково-технічних (експериментальних) розробок для участі в конкурсних відборах за державним замовленням;
– розширити тематику магістерських робіт, відповідно до ініціативних наукових тематик кафедр;
– запровадити обов’язкове стажування НПП на виробництві та у науково-дослідних установах;
– здійснити маркетингові заходи для популяризації можливостей Інституту щодо проведення спільних наукових досліджень та надання консультативних і дорадчих послуг.
– пріоритетною сферою соціального життя колективу вважати організацію та виконання заходів національно-патріотичного виховання;
– створити в Музеї історії інституту експозицію, присвячену викладачам, студентам та випускникам Інституту – учасникам бойових дій на сході України;
– систематично удосконалювати рейтингову оцінку діяльності викладачів, морального та матеріального їх заохочення;
– поглиблювати співпрацю з молодіжними громадськими організаціями регіону.
З метою активізації та розширення міжнародної діяльності:
– підвищити мобільність студентів, шляхом залучення їх до участі в міжнародних освітніх програмах ТЕМПУС, Еразмус+ та інших;
– продовжити формувати спільні програми з базовим університетом щодо навчання за програмою видачі подвійних дипломів;
– розширити бази практичного навчання за кордоном та міжнародних стажувань для студентів та науково-педагогічних працівників;
– продовжити укладання договорів про співпрацю з університетами Німеччини, Польщі, Швейцарії;
– організовувати участь науковців в міжнародних програмах, проектах наукового обміну, конференціях, симпозіумах тощо.
– продовжити заміну вікон на енергозберігаючі в лабораторному корпусі агроінженерного факультету та в гуртожитку № 3;
– провести ремонт даху ковальсько-зварювальної дільниці;
– провести косметичний ремонт внутрішніх приміщень гуртожитку № 4, заміну електроплит, ремонт систем опалення і каналізації;
– облаштувати автоматичну пожежну сигналізацію у гуртожитку;
– вогнезахист дерев’яних конструкцій дахів навчальних корпусів та гуртожитків;
– продовжувати роботи щодо благоустрою прилеглих до навчальних корпусів територій;
– поновлювати спортивний інвентар та костюми для колективів художньої самодіяльності.
– продовжити оновлення навчальними і мультимедійними засобами лабораторій та аудиторій;
– здійснювати контроль за використанням тепло- та енергоносіїв, продовжувати енергозбереження за рахунок використання твердого палива;
– постійно оновлювати твердий та м’який інвентар в гуртожитках, здійснювати необхідні поточні ремонти.
З метою забезпечення фінансової стійкості:
-
освітньої діяльності;
- надходження коштів від практичного навчання; надання послуг автотракторним парком, спортивним та тренажерними залами; виконання проектів з озеленення та інвентаризації зелених насаджень; виконання проекту конструкторських робіт, що дасть можливість забезпечити надходження коштів спеціального фонду по відношенню до загального протягом 2020 року до 0,75 грн. на одну гривню загального фонду.
– проводити пошук потенційних інвесторів щодо взаємовигідних умов співпраці.
Відповідальні: директорат, завідувачі кафедр, НПП.
Учений секретар, доц. Федуняк І.О.
Доповідач: учений секретар, доц. Федуняк І.О.
- Делегатами на звітну конференцію трудового колективу Національного університету біоресурсів і природокористування України одноголосно обрати директора Мирона Жибака та голову профспілкової організації Володимира Зайчука.
Відповідальні: директор, голова профспілкової організації.
Учений секретар, доц. Федуняк І. О.
Доповідач: відповідальний секретар приймальної комісії, к.і.н., доц. Луговий Б.В.
- Доповідь прийняти до відома.
- Правила прийому до ВП НУБіП України «Бережанський агротехнічний інститут» на 2020 р. рекомендувати до затвердження на Вченій раді НУБіП України.
Відповідальні: директор, заступник директора з навчальної та навчально-методичної роботи, відповідальний секретар приймальної комісії.
Учений секретар, доц. Федуняк І. О.