- Адміністративно-правове регулювання туристичної діяльності в Україні.
- Аналіз можливостей і особливості організації сільського (зеленого) туризму (на прикладі окремого району).
- Аналіз функціонування та розвитку ринку туристичних послуг (на прикладі окремої області).
- Бізнес-план створення туристичного (курортного) комплексу.
- Бізнес-план створення туристичного комплексу для розвитку сільського (зеленого) туризму.
- Використання інформаційних технологій в діяльності підприємств з надання туристичних послуг (на прикладі окремої області).
- Використання історико-культурних ресурсів при розробці інноваційного туристичного продукту з культурно-пізнавального туризму (на прикладі окремої області).
- Використання об’єктів історико-культурної спадщини України у процесі розробки турів (на прикладі окремої області).
- Використання природно-рекреаційних ресурсів при розробці інноваційного туристичного продукту зі спортивно-оздоровчого туризму (на прикладі окремої області).
- Вплив глобалізації на функціонування світового та національного ринків туристичних послуг.
- Впровадження інноваційних напрямів у діяльності туристичного підприємства (на прикладі турфірми).
- Впровадження концепції логістики в систему управління туристичним підприємством.
- Диверсифікація діяльності туристичного підприємства як спосіб підвищення ефективності його функціонування.
- Екскурсійна діяльність як фактор формування іміджу дестинації.
- Зв’язок інтенсивності туристичних потоків із розміщенням природних, історико-культурних та інших туристичних ресурсів.
- Інноваційні методи стимулювання попиту в сфері туризму (на прикладі турфірми).
- Інноваційні підходи в сфері гостинності.
- Історико-культурні ресурси та розвиток релігійного туризму (на досвіді окремого регіону України).
- Конкурентоспроможність національного туристичного продукту на міжнародному ринку.
- Концептуальні підходи до формування комплексного туристичного продукту певної території.
- Маркетингові комунікації на ринку туристичних послуг.
- Менеджмент якості туристичних послуг (на прикладі туристичної компанії (туроператора, готелю, санаторно-курортного комплексу).
- Організація агентського бізнес в туризмі.
- Організація ефективного просування та реалізація туристичного продукту підприємством сфери туризму.
- Організація лікувально-оздоровчого туризму на основі природних ресурсів (на прикладі окремого регіону).
- Організація рекламної діяльності на підприємствах індустрії гостинності та туризму і оцінка її ефективності.
- Організація сімейного дозвілля засобами туристичної діяльності.
- Природоохоронні території як база розвитку екологічного туризму в одному з туристичних регіонів України (на прикладі турфірми).
- Проведення майстер-класів як шлях до підвищення туристичної атрактивності регіонів при організації сільського (зеленого) туризму.
- Програма регіонального розвитку туризму (за окремими дестинаціями, регіонами, містами, локаціями туризму).
- Розвиток подієвого туризму з використанням народних традицій.
- Розвиток туристичних дестинацій та просування їх турпродукту на міжнародний ринок (на прикладі окремого регіону).
- Розвиток туристичного потенціалу (на прикладі окремої області).
- Розвиток туристичного потенціалу локальної дестинації (назва).
- Розробка екскурсійного продукту пізнавального туризму (на прикладі окремої області).
- Розробка культурно-пізнавального туру для молоді з використанням анімації (на прикладі турфірми).
- Розробка стратегії сталого розвитку туризму в дестинації (назва).
- Розробка туристичного продукту дестинації курортного типу для національного ринку лікувально-оздоровчих послуг.
- Сільський (зелений) туризм та база для його розвитку в регіонах України.
- Соціально-економічні проблеми розвитку вітчизняного (або закордонного) туризму в умовах світової економічної кризи.
- Специфіка маркетингової діяльності підприємства туристичної сфери (на прикладі турфірми).
- Специфіка, розробка і просування нового туристичного продукту на підприємствах туризму.
- Стан та можливості розвитку сільського туризму в країні/туристичній дестинації.
- Створення бренду туристичної дестинації (області, регіону, кластеру).
- Створення екскурсійного сервісу (на прикладі окремого міста).
- Стратегія розвитку регіональної туристичної політики країн ЄС.
- Стратегія сталого розвитку міжнародного туризму (на прикладі окремої країни).
- Туристичне брендування територій: інноваційні підходи.
- Удосконалення обслуговування туристів в рамках сільського туризму (на прикладі агросадиби (назва).
- Управління туристичним продуктом дестинації (назва).
- Формування бренду туристичного оператора.
- Формування інноваційного туристичного продукту в сегменті екологічного туризму.
- Формування мережі туристичних маршрутів (вид) туризму (на прикладі окремої області).
- Формування мережі туристичних маршрутів гастрономічного туризму (на прикладі окремої області).
- Формування персоналу підприємства готельного господарства.
- Формування спеціалізованих туристичних кластерів Україні: можливості та перспективи.
- Формування стратегії конкурентоспроможності туристичної дестинації в сегменті (вид) туризму.
- Формування туристичного продуктового портфелю дестинації (назва).
- id: 3818
- Uncategorised
- Перегляди: 321