Від того, яку професію обирає сьогоднішній випускник залежить і його власне майбутнє, і майбутнє всієї країни. Щоб вибір професії учнями був справді свідомим і вільним, необхідно враховувати щонайменше три фактори: поінформованість про відповідну професію, знання своїх особистісних особливостей, уміння співвідносити особисті здібності, які вимагають професія і спеціальність.
Ключові новини
2 грудня 2024р. відбулася презентація проєкної роботи студентів груп Ек-51М, М-51М, М-52М на платформі Europass, під керівництвом викладачів дисципліни «Ділова іноземна мова» Зоряни Дзюбатої та Наталії Білан.
Europass — проект ЄС, спрямований на представлення професійних навичок, компетентностей і кваліфікацій у формі, зрозумілій у всіх країнах Європейського Союзу, що сприяє академічній мобільності, підвищенню рівня конкурентоспроможності, покращення рівня знань іноземної мови та розширенню професійних можливостей.
Під головуванням директора інституту Мирона Жибака відбулося листопадове засідання Вченої ради. Перед початком розгляду питань порядку денного директор вручив подяки працівникам інституту до Дня працівника сільського господарства та кращим студентам за активну участь у наукових та культурно-виховних заходах.
Забезпечення якості підготовки здобувачів вищої освіти вимагає узгодженої та системної взаємодії всіх учасників освітнього процесу, включаючи робочу групу та випускників. Постійний моніторинг, аналіз та оновлення освітніх програм спрямовані на забезпечення високого рівня надання освітніх послуг та створення комфортного навчального середовища.
28 листопада 2024 року відбулося засідання науково-методичної ради інституту. На порядок денний були винесені наступні питання:
28-29 листопада 2024 р. на кафедрі економіки і менеджменту відбувся попередній захист кваліфікаційних магістерських робіт здобувачами вищої освіти спеціальності 051 «Економіка».
Розпочали конференцію декан факультету економіки і туризму Любов ЯРЕМА та завідувачка кафедри економіки і менеджменту Ірина ГУРСЬКА, які зазначили, що магістерське дослідження є обов’язковим елементом освітньої і професійної підготовки майбутніх фахівців. Студенти магістратури мали можливість висвітлити результати своїх досліджень та в ході дискусії презентувати наукові положення і висновки.
