4 листопада 2021 року НПП кафедр економіки і менеджменту та обліку і аудиту взяли участь у Міжнародному науково-педагогічному семінарі науково-педагогічних, педагогічних працівників, аспірантів, студентів закладів фахової передвищої та вищої освіти на тему: « Rozwój systemu edukacji w obszarze nauk rolniczych – od teorii do praktyki. Розвиток системи освіти в галузі аграрних наук – від теорії до практики» в рамках підвищення кваліфікації, як складової навчання впродовж життя, який проводиться на базі Вищої Школи Агробізнесу в Ломжі (Польща). Семінар відбувся на платформі Microsoft Teams.
В межах профорієнтаційної роботи, з метою сприяння свідомого вибору учнями професії своєї мрії 3 листопада 2021 року методист з профорієнтаційної роботи Надія Островська провела профорієнтаційну зустріч з старшокласниками ЗОШ I-III ступенів та гімназії ім. Паславського м. Підгайці.
На світі багато чудових країн,
За дорученням Секретаріату Кабінету Міністрів України №37569/0/2-20 від 10.11.2020 р. 3 листопада 2021 року відбувся семінар-нарада щодо актуальних питань у сфері електроенергетики, зокрема в напрямах енергозбереження, економії електричної енергії на основі удосконалення електроенергетичної інфраструктури на підприємствах промисловості, житлово-комунального господарства, АПК, транспорту та інших.
В рамках впровадження в навчальний процес інтерактивної форми навчання, 02 листопада 2021 року на кафедрі екології, охорони навколишнього середовища і збалансованого природокористування було проведено гостьову онлайн лекцію з навчальної дисципліни «Загальна екологія (неоекологія, екологія людини)» на тему:
Співробітництво з промисловістю має вирішальне значення для науковців у забезпеченні їх додатковими знаннями, які базуються на практиці, а також обробці отриманих на виробництві даних для подальшого вивчення та дослідження.
Відкриті ліцензії Creative Commons – це гнучка і справедлива система ліцензій щодо авторських прав, яка, з одного боку, захищає авторів, а з іншого — спонукає до вільного використання їхніх творів. Особливу актуальність ліцензії Creative Commons набули у контексті відкритої науки та відкритого доступу.