В цей нелегкий для країни час, учасники освітнього процесу вимушені використовувати інноваційні методики, сучасні педагогічні технології, провадити освітню та наукову діяльність в дистанційному форматі. Незважаючи на постійні сигнали тривоги, в умовах воєнного стану науково-педагогічні працівники зобов’язані забезпечувати роботу інституту та відповідно належну підготовку майбутніх фахівців. Вочевидь в таких умовах це складно, як для здобувачів вищої освіти, так і викладачів. Тому, надзвичайно важливо знайти відповідний підхід як до організації освітнього процесу, так і до його гнучкого налаштування.
Використовуючи електронні навчальні курси в системі Moodle, пристосовані для навчання та зручні у використанні програми Zoom, Skype, Google Meet здобувачі освіти мають можливість долучитися до навчання за місцем свого тимчасового перебування. Викладачі кафедри електротехнологій та експлуатації енергообладнання докладають не мало зусиль для організації освітнього процесу, оскільки здобувачі вищої освіти потребують не лише нових знань для набуття відповідних фахових компетенцій, а іноді й психологічної підтримки.
Особливо складно дається проведення лабораторних занять з використанням діючих електроустановок, лабораторних робочих місць, стендів тощо, тому студенти та викладачі намагаються адаптуватися до таких умов. НПП кафедри електротехнологій та експлуатації енергообладнання мають багаторічний досвід роботи, а тому знаходять нові форми та методи проведення такого роду занять та намагаються забезпечити участь студентів у проведенні даних досліджень. Крім того, викладачі не полишають осторонь наукову роботу та проводять дослідження за відповідною тематикою кафедри, оскільки розуміють, що після завершення війни, нам доведеться відбудовувати нашу країну, а тому потреба у висококваліфікованих фахівцях в сфері електроенергетики, електротехніки та електромеханіки буде особливо гострою та актуальною.
Підготували: старші викладачі кафедри Світлана ГАЙДУКЕВИЧ та Надія СЕМЕНОВА