ВП НУБіП України "Бережанський агротехнічний інститут"
АГРОІНЖЕНЕРНИЙ ФАКУЛЬТЕТ
Україна тримає стрій!!!

Агроінженерний факультет

Проводить фахову підготовку за освітніми ступенями: "БАКАЛАВР" та "МАГІСТР"

зі спеціальностей

205 - ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО
206 - САДОВО-ПАРКОВЕ ГОСПОДАРСТВО
208 - АГРОІНЖЕНЕРІЯ

Детальніше про вступ

Featured

Академічна доброчесність: сучасні виклики та шляхи їх подолання

1Сучасна система освіти стикається з дедалі складнішими викликами, пов'язаними із збереженням академічної доброчесності. У контексті цифровізації, доступності інформаційних ресурсів і змін у форматах навчання, зокрема дистанційного, виникає потреба переосмислення підходів до забезпечення чесності та етики у сфері освіти.
У рамках проведення тижня кафедри машиновикористання та технологій в сільському господарстві  було проведено тематичний захід, де розглядалися питання академічної доброчесності за участі здобувачів вищої освіти агроінженерного факультету, заступника декана факультету Олега КИРИКА, завідувача кафедри Володимира ДИНІ, заступниці директора з навчальної та навчально-методичної роботи Степанії БІЛИК та старшого викладача кафедри інформаційних технологій та вищої математики Богдана РОМАНА.
У своєму виступі Степанія Григорівна акцентувала увагу на ключовій ролі академічної доброчесності як основи якісної освіти, представивши цікаву інформаційну презентацію щодо нормативного забезпечення академічної доброчесності. Вона наголосила, що чесне здобуття знань є не лише вимогою законодавства та внутрішніх положень закладу освіти, а й етичною нормою, яку варто формувати у студентів змалку, а також розповіла про практичні кроки, які вже впроваджуються в закладі: організацію інформаційних кампаній, проведення тематичних занять, вдосконалення методик оцінювання, які унеможливлюють використання недобросовісних практик.
72
 
Богдан Євгенович у своєму виступі звернув увагу на сучасні технологічні виклики, які стоять перед академічною доброчесністю. Він підкреслив, що сьогодні все частіше студенти вдаються до використання штучного інтелекту, автоматизованих перекладачів, генераторів текстів та інших цифрових інструментів для створення навчальних робіт. За словами викладача, це вимагає від педагогів не тільки контролю, а й адаптації методів викладання — переходу до форм навчання, які передбачають індивідуалізацію завдань, розвиток критичного мислення та практичних навичок.
45
 
Під час заходу було окреслено кілька важливих напрямів, які можуть сприяти подоланню актуальних викликів у сфері академічної доброчесності. Серед них — системне формування культури чесності шляхом постійної інформаційно-просвітницької діяльності та особистого прикладу викладачів, впровадження питань академічної етики до навчальних програм усіх спеціальностей, удосконалення підходів до оцінювання знань через застосування індивідуальних, практичних і усних форм, активне використання антиплагіатних систем і цифрових інструментів для виявлення порушень, а також створення середовища взаємної довіри й відповідальності між студентами та викладачами.
Захід вкотре підтвердив: академічна доброчесність — це спільна справа всіх учасників освітнього процесу. Тільки завдяки відкритому діалогу, професіоналізму та системному підходу можна створити умови для чесного й ефективного навчання, що формуватиме компетентних і відповідальних фахівців майбутнього.
 
Володимир ДИНЯ
завідувач кафедри машиновикористання
 та технологій в сільському господарстві

Карта повітряних тривог України

Обговорення проєктів

 

Free Joomla templates by Ltheme