Відповідно до Плану проведення наукових конференцій з проблем вищої освіти і науки в системі Міністерства освіти і науки України на 2020 рік (лист ІМЗО від 14.01.2020 № 22.1/10-69 «Про Перелік наукових конференцій з проблем вищої освіти у 2020 році»), 22 жовтня 2020 року у Науково-методичному центрі вищої та фахової передвищої освіти відбулася Міжнародна науково-практична конференція «Дуальна форма здобуття освіти: успіхи та проблеми першого року запровадження пілотного проєкту у закладах фахової передвищої освіти України».
Мета конференції: аналіз проблем упровадження підготовки фахівців за дуальною формою в закладах освіти – учасників пілотного проєкту; визначення засад, напрямів, завдань, механізмів упровадження підготовки фахівців у закладах вищої та фахової передвищої освіти України за дуальною формою; імплементація концепції дуальної освіти в освітній процес закладів освіти.
Напрями роботи конференції:
- Аналіз проблем, що виникли під час упровадження підготовки фахівців за дуальною формою в закладах освіти та роботодавців – учасників пілотного проєкту.
- Нормативно-правове забезпечення впровадження дуальної форми здобуття освіти.
- Яким бути навчально-методичному забезпеченню дуальної форми здобуття освіти. Проблеми організації практичної частини дуальних навчальних програм.
- Позиція роботодавців щодо впровадження дуальної форми здобуття освіти.
- Досвід упровадження дуальної форми здобуття освіти в українських закладах освіти.
- Викладач та наставник у системі підготовки фахівців за дуальною формою. Міжнародний досвід підготовки фахівців за дуальною формою.
- Рекомендації зарубіжних партнерів.
У складі творчого колективу науковців провідних ЗВО України було представлено доповідь на тему: «Стан, проблеми та перспективи впровадження дуальних навчальних програм підготовки здобувачів вищої освіти агроінженерних спеціальностей», співавтором якої від Бережанського агротехнічного інституту, на конференції представляв свої матеріали, завідувач кафедри Енергетичних машин та технічного сервісу в АПК, професор Пастушенко Сергій Іванович.
Співавторами було виокремлено основні проблеми впровадження і реалізації дуальних навчальних програм здобувачів вищої освіти агроінженерних спеціальностей, подані рекомендації щодо їхнього впровадження, що на думку авторів, дозволить відчутно підвищити якість підготовки фахівців за дуальною формою здобуття вищої освіти на умовах рівноправного партнерства закладів вищої освіти, роботодавців та здобувачів освіти з метою набуття останніми досвіду практичного застосування компетентностей та їх адаптації до умов реальної професійної діяльності.
Заступник декана
агроінженерного факультету
Олег КИРИК