ВП НУБіП України "Бережанський агротехнічний інститут"
АГРОІНЖЕНЕРНИЙ ФАКУЛЬТЕТ
Україна тримає стрій!!!

Агроінженерний факультет

Проводить фахову підготовку за освітніми ступенями: "БАКАЛАВР" та "МАГІСТР"

зі спеціальностей

205 - ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО
206 - САДОВО-ПАРКОВЕ ГОСПОДАРСТВО
208 - АГРОІНЖЕНЕРІЯ

Детальніше про вступ

Особливості дистанційного навчання в умовах карантину

1   Введення карантину в Україні внесло свої корективи і в навчальний процес кафедри лісового і садово-паркового господарства як і інституту в цілому. Освітній процес в таких умовах змушений переорієнтовуватись на дистанційні методи навчання. Значна частина студентів нашого навчального закладу вже тривалий час використовують платформу навчально-інформаційної системи Moodlе для підготовки до занять та екзаменаційної сесії (посилання: http://www.nipbati.nubip.edu.ua/course/index.php?categoryid=17). Такий підхід вже апробований під час підготовки здобувачів освіти заочної форми навчання та тих, що проходять стажування за кордоном. Тому процес переходу інших студентів на дистанційні методи навчання відбувся за налагодженим механізмом. Різниця полягає в переході від безпосереднього проведення лекційно-практичних занять та контролю засвоєння знань до онлайн режиму проведення цих же заходів. Для цього активно використовуються програми для віддаленого зв’язку: Skype, Viber, WhatsApp, форум платформи Moodlе та інші месенджери. 

IMG 6b26ad0d800aa94cd542d022ce97f04a V   Кафедрою лісового та садово-паркового господарства проводиться постійний моніторинг активності студентів та рівня засвоєння знань. Під час даного процесу проведено опитування, стосовно переваг і недоліків такого способу навчання.

До переваг дистанційного навчання в таких умовах можна віднести:

- створення можливості для навчання в зручний для студента час у зручному місці;
- наявність умов для самостійного планування часу, що виділяється на самопідготовку;
- розвиток самодисципліни та підвищення особистої відповідальності;
- можливість проведення навчання незалежно від місця перебування та стану здоров’я;
- встановлення власного графіку занять і перерв;
- можливість самостійної оцінки набутих знань та стеження за динамікою власної успішності за допомогою оцінок і рейтингів, що передбачені навчально-інформаційним порталом;
- зручність особистого контакту з викладачами практично в будь-який час за допомогою методів дистанційних комунікацій;
- відсутність додаткових витрат на доїзди, самостійне забезпечення харчування тощо.

До недоліків дистанційного навчання в таких умовах можна віднести:

- відсутність «живого» спілкування з колегами та наставниками, яке є важливою частиною нашого соціуму;
- необхідність самодисциплінування та збільшення обсягів індивідуальної роботи;
- неможливість скористатись ліцензованими програмами, що прив’язані до комп’ютерного класу, а також бібліотечним фондом кафедри та інституту.

IMG f17410a1660fd7bd990d1cbda2fd20db V   Як засвідчили результати даного опитування, студенти позитивно оцінюють можливість дистанційно навчатись в умовах, що склались, проте очікують закінчення карантину та повернення до звичного режиму навчання.

IMG 90bbad54427f644ece4a6f414be28ec0 V Колектив кафедри лісового і садово-паркового господарства приєднується до побажань науково-педагогічного персоналу інших кафедр – терпіння і міцного здоров’я всім учасникам навчального процесу.

 

Карта повітряних тривог України

Free Joomla templates by Ltheme