![IMG 20210316 104914](/images/NEWS/News_2021_I/AI-17-03-2021/IMG_20210316_104914.jpg)
Лекторка продемонструвала професіоналізм, вміння зацікавити студентів новим матеріалом та зосередити їх увагу на основних поняттях, характеристиках, законах, створити творчу та робочу атмосферу. Викладання змісту лекції було аргументованим, логічним і доступним для сприйняття студентами.
Наталія Миронівна ознайомила майбутніх фахівців з агроінженерії з прикладними аспектами застосування теоретичних знань на практиці, навела історичні факти, що спричинили важливість досконалого вивчення повторюючих рухів (коливань), зокрема вивчення руху небесних тіл привело до створення календаря, який був необхідним для господарської діяльності ще в глибокій давнині у єгиптян, майя, інків та інших народів. Вивчення коливальних рухів маятника дозволило Гюйгенсу (1657) створити годинник, який вимірював час, на ту пору з великою точністю, що мало важливі наслідки для розвитку фізичного експерименту і практичної діяльності людини.
![IMG 20210316 104905](/images/NEWS/News_2021_I/AI-17-03-2021/IMG_20210316_104905.jpg)
![IMG 20210316 105013](/images/NEWS/News_2021_I/AI-17-03-2021/IMG_20210316_105013.jpg)
Наталя Миронівна вдало поєднала методи проблемного навчання з традиційними. Лекцію супроводжував влучно підібраний різноманітний мультимедійний презентаційний матеріал, який включав інформативні, графічні дані, фрагменти навчальних відео за зазначеною тематикою. Це дозволило лекторові застосовувати прийоми розповіді, показу, пояснення, коментування, бесіди і зберегти стійку увагу слухачів на протязі всього заняття.
На занятті були присутні представники професорсько-викладацького складу кафедри та агроінженерного факультету.
Завідувач кафедри
загальноінженерної підготовки
к.т.н. Драган А.П.