Відкрите заняття виступає не лише як форма навчання, але й як ефективний інструмент педагогічного контролю, спрямований на виявлення рівня професійної компетенції та педагогічної майстерності викладача. Цей метод дозволяє оцінити не лише теоретичні знання викладача, а й його вміння застосовувати ці знання на практиці, ефективно взаємодіяти зі студентами та керувати класом.
Науково-педагогічні працівники кафедри лісового і садово-паркового господарства Підховна С.М., Тиманська О.Б., Кузьович В.С., Гринюк Ю.Г., Бідолах Д.І. та Брилінський С.М. провели відкриті заняття, заплановані в І семестрі 2023–2024 н.р.
Підховна С.М. 10 жовтня 2023 р. провела відкрите лекційне заняття для студентів гр. Сп-31Б з дисципліни «Комп’ютерне проектування» на тему: «Основні інструменти навігації та редагування програми Realtime Landscaping Architect».
Тиманська О.Б. 24 жовтня 2023 р. провела відкрите лекційне заняття для студентів гр. Сп-31Б з дисципліни «Квітникарство» на тему: «Типи квітників регулярного спрямування».
Кузьович В.С. 14 листопада 2023 р. провів відкрите лекційне заняття для студентів гр.Лг-21Б і гр. Лг-12Ск з дисципліни «Дендрологія» на тему: «Поняття про біогеоценологію і фітоценологію».
Гринюк Ю.Г. 22 листопада 2023 р. провів відкрите лекційне заняття для студентів гр. Сп-11Б і Лг-11Б з дисципліни «Ботаніка» на тему: «Розмноження рослин».
Бідолах Д.І. 23 листопада 2023 р. у рамках Всеукраїнського науково-практичного семінару провів відкрите лекційне заняття для випускників коледжів лісогосподарського та садово-паркового спрямування на тему: «Можливості та перспективи використання БПЛА в садово-парковому господарстві».
Брилінський С.М. 24 листопада 2023 р. провів відкрите практичне заняття для студентів гр. Сп-31Б з дисципліни «Декоративне розсадництво декоративних деревних рослин» на тему: «Вегетативне розмноження рослин».
В обговоренні відкритих занять виступаючі відзначили вміле володіння викладачами матеріалом, їх високий науково-теоретичний та методичний рівень, стилістично правильне мовлення, актуальність, інноваційність, спрямованість на набуття загальних та спеціальних компетентностей здобувачами вищої освіти, фаховість, відповідність сучасним вимогам до організації навчального процесу, здатність зацікавлювати й активізувати роботу здобувачів.
Відкриті заняття можуть бути корисним інструментом для підвищення якості навчання, розвитку викладацької майстерності та забезпечення відповідності педагогічних практик високим стандартам.