Розробка бренду туристичного продукту – комплексний процес, який дозволяє створити унікальний образ дестинації, готелю, туру чи іншої туристичної пропозиції, що відрізняє його від конкурентів, забезпечує розпізнаність, преміальність та приваблює потенційних клієнтів. Для успішного впровадження туристичного продукту необхідно здійснити аналіз ринку та цільової аудиторії, розробити унікальну пропозицію (створити лаконічний слоган, логотип та індивідуальний дизайн), обрати стратегію просування, забезпечити моніторинг.
Ключові новини
З метою удосконалення змісту освітньої програми, відповідності її вимогам ринку праці та врахування думки випускників і здобувачів вищої освіти 28 листопада 2024 року відбулося обговорення проєкту освітньо-професійної програми «Облік і аудит» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 071 «Облік і оподаткування». На засіданні були присутні члени проєктної групи, викладачі кафедри обліку і аудиту, здобувачі вищої освіти спеціальності «Облік і оподаткування»: Вікторія МИКОЛИШИН, Софія КРАВЕЦЬ, Ярослав ЯЦИКІВ, Ірина ДАНИЛІВ та випускники спеціальності «Облік і аудит»: Галина НЕЧИПОР, Оксана ХАМАР, Зоряна БАРАН, Сергій МАГЕРА, Ольга БОДНАР, Галина ВІЛЬЧИНСЬКА, Віталій КИЯК, Наталя КОВАЛЬСЬКА, Галина КІНДРАЦЬКА.
Шановні здобувачі вищої освіти 1-го курсу!
Запрошуємо Вас взяти участь в онлайн-опитуванні «Адаптація першокурсників бакалаврату до навчання у ВП НУБіП України «Бережанський агротехнічний інститут».
Опитування буде проходити
з 28 листопада 2024 р. по 14 грудня 2024 р.
Інструкція: Уважно прочитайте запропоновані запитання та оберіть варіант відповіді, який найбільше відповідає Вашій думці, або напишіть власний варіант у тих питаннях де це передбачено.
27 листопада 2024 року відбулося чергове засідання студентського наукового гуртка «Інженерна та комп’ютерна графіка» кафедри Інформаційних технологій та вищої математики.
Науковий керівник Роман Кондрат наголосив, що це вже останнє зібрання гуртка в 2024-му році, проте учасники зможуть продовжити свої починання в наступному році, тому що гурток продовжує роботу і надалі. Також науковий керівник подякував студентам за виконану роботу та цікаві доповіді, які підготували учасники гуртка протягом цього семестру.

26 листопада 2024 року в рамках вивчення навчальних дисциплін «Облік в банках», «Фінанси» для здобувачів вищої освіти для спеціальностей 071 «Облік і оподаткування», 051 «Економіка» проведено семінар та тему: «Фінансова грамотність». Модераторами заходу виступили декан факультету «Економіки і туризму», доцент Любов Ярема, завідувачка кафедри обліку і аудиту, доцент Оксана Сливінська, доцент кафедри обліку і аудиту Володимир Габор. Учасниками семінару були: керівник групи відділень відділу організації продаж філії Тернопільське обласне управління АТ «Ощадбанк» Макодрай Мар'яна Володимирівна та завідувач сектора роздрібного бізнесу АТ «Ощадбанк» Пелех Юлія Миколаївна, а також НПП факультету «Економіки і туризму».
Під словом «стартап» зазвичай розуміють молоду компанію, яка лише починає розвиватись та досліджувати ринок. Але це не найголовніша її відмінність. Стартап завжди має інноваційну основу, тобто команда такого бізнесу застосовує нові технології або створює унікальний продукт, що не має жодних аналогів. Такий підхід до роботи вимагає великих інвестицій. Але на противагу великим внескам стартапи мають і високу рентабельність.