Науково-педагогічні працівники факультету енергетики та електротехніки постійно працюють над покращенням та зміцненням матеріально-технічної бази лабораторій та кабінетів. Вже кілька років поспіль ведеться плідна робота в цьому напрямку, налагоджена співпраця з провідними компаніями в галузі електроенергетики, автоматизації енергетичних об’єктів та енергозбереження.
Ключові новини
Дистанційне навчання для кожного викладача та здобувача вищої освіти вже стало звичним методом організації освітнього процесу, особливо в період пандемії.
Для забезпечення якісного надання освітніх послуг наш інститут використовує технологію електронного навчання, зокрема електронні курси навчальних дисциплін, які розміщені на відповідному навчально-інформаційному порталі Moodle.
Сьогодні, 15 вересня 2020 року, розпочав навчання перший набір студентів за спеціальністю 122 – комп’ютерні науки у ВП НУБіП України «Бережанський агротехнічний інститут». Карантинні обмеження, у зв’язку з пандемією COVID 19, не дають змоги очного спілкування із студентами та створення урочистої атмосфери початку навчання.
Початок навчання в І семестрі 2020-2021 начального року:
Бакалаври
Магістри
Роль – це набір прав та можливостей, визначених для всієї системи, які доступні призначеним користувачам у визначеному контексті.
Наприклад, користувач може мати роль «Викладач» (або «Вчитель»), яка створена для надання можливості користувачам робити певні дії (що не можуть робити інші). Ця роль створюється один раз, і в подальшому можна призначати на неї певних користувачів курсу, які будуть працювати з ним.
Карантинні обмеження під час пандемії КОВІД-19 призводять до впровадження у закладах освіти дистанційної форми здобуття освіти. Серед відомих платформ організацій дистанційної освіти виділяються сервіси компанії GOOGLE.
Зокрема:
GOOGLE CLASSROOM. Безкоштовний веб-сервіс створений Google для закладів освіти з метою спрощення створення, поширення і класифікації завдань без паперовим шляхом.
Головним питанням стала доповідь директора, присвячена підсумкам діяльності науково-педагогічного колективу інституту за попередній навчальний рік та завданням на наступний в умовах пандемії.
Очільник інституту дав ґрунтовний аналіз перебігу весняного семестру, зупинився на підсумках навчальної, наукової та виховної роботи, закцентував увагу і на міжнародній діяльності.