20 травня в читальному залі наукової бібліотеки інституту відбувся семінар на тему: «Мистецтво бути успішним» за участю студентів випускових курсів спеціальностей «Економіка», «Агроінженерія» та "Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка", провідної фахівчині з профорієнтації Бережанської районної філії Тернопільського обласного центру зайнятості Ірини Васенко, заступниці директора з навчальної та навчально-методичної роботи Степанії Білик, завідувачки навчального відділу Галини Христенко, директорки наукової бібліотеки Оксани Качмар, декана агроінженерного факультету Ігоря Чвартацького, заступника декана Олега Кирика.
Ключові новини
Відповідно до плану роботи студентського наукового гуртка «Сучасний економіст» 20 травня 2021 р. відбулося підсумкове засідання гуртка, метою якого було підведення підсумків роботи за 2020-2021рр. та формування пропозицій щодо вдосконалення наукової діяльності здобувачів вищої освіти.

Євроінтеграційні процеси в освітянському просторі України обумовлюють активізацію інноваційних тенденцій відповідності стандартам якості вищої освіти закордоном. Цим пояснюється необхідність реформування усіх ланок освіти й вищої, зокрема. На конкурентноспроможність українських фахівців вітчизняного та європейського ринків праці відчутно впливає якість підготовки професійних кадрів у вищій школі та відповідність дипломів європейським стандартам.
Створена за ініціативою американського сенатора Джеймса Вільяма Фулбрайта, програма міжнародних наукових обмінів успішно діє з 1946 року, нині — більш ніж у 160 країнах світу. Понад 400 тисяч учасників різних національностей, віросповідань і наукових зацікавлень стали її успішними стипендіатами. Серед них — більш як 1100 українців, які навчалися, стажувалися чи проводили дослідження в США за час існування Офісу Програми в Україні. Це також понад 750 американських науковців, які викладали в цей же період в українських закладах вищої освіти та займались дослідницькою працею.
В умовах модернізації вищої освіти питання академічної доброчесності та академічної культури є ключовими чинниками успішного розвитку освітнього й наукового процесу академічної установи. Питання академічної доброчесності розглядають не лише крізь призму боротьби з нечесними практиками, а й задля побудови ефективної моделі морально-етичної поведінки студентів, викладачів та інших працівників закладів освіти.
