Сучасний рівень освіти значною мірою залежить від результативності впровадження освітніх технологій, які ґрунтуються на методологічних засадах, що розвивають діяльнісний підхід до навчання. Важливу роль в цьому питанні відіграє практична підготовка, яка базується на використанні новітньої матеріально-технічної бази та є невід’ємною складовою освітнього процесу.
Важливим є отримання здобувачами вищої освіти умінь і навичок монтажу, налагодження, обслуговування та використання сучасної бази систем автоматизації у проектах модернізації виробничих установок.
На сучасному етапі здобуття якісної освіти в Україні, проведення лекцій фахівцями-практиками з певної галузі є важливою ланкою, доцільною та ефективною формою організації освітнього процесу у закладі вищої освіти.
Пандемія COVID-19 докорінно змінила функціонування закладів вищої освіти. Пандемія призвела до суттєвих змін у освітньому процесі як в Україні так і в усьому світі. У зв’язку з цим виникає потреба у пошуку нових технологій і форм навчання, до яких можна віднести змішане навчання.
Україні необхідно мати запаси зерна, які б задовольняли щоденні потреби в зерні і продуктах його переробки усіх споживачів. Створенням таких запасів займається елеваторна промисловість. Вона не тільки приймає в свої зерносховища зерно, але й проводить велику роботу по зберіганню і покращенню його якості, при виключенні втрат.
В рамках проведення тижня кафедри енергетики і автоматики 18 березня 2021 року на базі Бережанського РЕМу під керівництвом доцента кафедри Василя БУНЬКА та старшого викладача Петра ДАРМОРІСА проведено практичне заняття на виробництві з навчальних дисциплін: «Основи електропостачання» і «Основи релейного захисту та автоматизації енергосистем» за відповідними темами робочих програм даних навчальних дисциплін.
Нові вимоги до рівня вищої освіти і розвитку особистості призводять до необхідності впровадження сучасних методів та технологій навчання, які дозволяють організувати освітній процес у відповідності до потреб суспільства. В світі високих технологій та інформації, коли з технічної сторони практично все можливо і доступно, компетентні, ініціативні і мотивовані працівники є найціннішими ресурсами суспільства. Саме це визначає інтерес суспільства до підготовки висококваліфікованих працівників, який призначені задовольнити заклади вищої освіти.