Відокремлений підрозділ
Національного університету біоресурсів і природокористування України
БЕРЕЖАНСЬКИЙ АГРОТЕХНІЧНИЙ ІНСТИТУТ
Україна тримає стрій!!!

Академічна мобільність

ПРОГРАМА МОБІЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ТА ВИКЛАДАЧІВ ERASMUS +

Er+

Академічна мобільність – це процес переміщення студентів або  викладачів закладів вищої освіти на певний період часу в інший освітній або науковий заклад в межах або за межами своєї країни з метою навчання або викладання.

Академічна мобільність  студента дає можливість навчатися один або більше семестрів в  закордонному навчальному закладі, за аналогічною спеціальністю, із зарахуванням дисциплін та періодів навчання в партнерському ЗВО.

У сучасному суспільстві освіта і знання стають транскордонним та транснаціональним явищем. Формування єдиного світового освітнього простору відбувається через зближення підходів різних країн до організації освіти, а також через визнання документів про освіту інших країн. Загальноєвропейський простір вищої освіти  й загальноєвропейський дослідницький простір  утворюють сучасне європейське суспільство знань. Спільний європейський освітній простір, з одного боку, сприяє зростанню мобільності студентів та професорсько-викладацького складу, а з іншого – академічна мобільність є необхідною умовою формування самого спільного освітнього простору.

Академічна мобільність спрямована на:

  • випробування себе в іншій системі організації вищої освіти;
  • удосконалення рівня іноземної мови;
  • користування сучасним технічним обладнанням закордонних лабораторіях;
  • покращення знань про історію, культуру певної країни та вивчення звичаїв;
  • одержання диплому закордонного університету.

 

1. Академічна мобільність 11. Академічна мобільність 1.1

1. Академічна мобільність 1.21. Академічна мобільність 1.3

1. Академічна мобільність 1.5.1. Академічна мобільність 1.5

 

Контракт

 

 

Міжнародна діяльність інституту

Міжнародна діяльність

Метою міжнародної діяльності інституту, є організація роботи щодо участі  в міжнародних програмах у галузі науки та освіти, координація міжнародних програм, що відбуваються за участю інституту, розробка договорів, робочих програм і планів роботи інституту з співробітництва з вищими навчальними закладами, дослідницькими центрами, організаціями й фірмами закордонних країн, урізноманітнення форм навчання, створення умов щодо інтеграції системи освіти у світовий науково-освітній простір, впровадження в інституті програм закордонного стажування та практик студентів, магістрів, і викладачів у країнах з розвиненим сільським господарством та провідних аграрних університетах світу. Підрозділ міжнародних відносин є підрозділом управлінської структури інституту, який створено для забезпечення розвитку і поглиблення дружніх зв’язків із зарубіжними вузами, участі у розробці та впровадженню програм проходження практик та стажування студентів закордоном. Вдосконаленні учбового процесу, залучення студентів до участі в програмах обміну та набутті базових знань.

Міжнародна діяльність інституту працює за багатьма напрямами, основними з яких є:

  • Розвиток зв’язків і співробітництва із закордонними навчальними закладами з метою інтегрування у міжнародне освітнє середовище.
  • Встановлення та розвиток контактів з міжнародними фондами, проектами з метою участі у виконанні міжнародних проектів, програм, проведенні наукових досліджень. 
  •  Розробка впровадження заходів для участі студентів у програмах академічної мобільності, закордонного стажування та практики.
  • Підтримка стосунків з зарубіжними партнерами у галузі спільних програм обміну та програм закордонного стажування для викладачів та студентів інституту.
  • Дотримання вимог та нормативів, які ставляться до міжнародного науково-технічного та навчально-методичного співробітництва інституту.
  • Надання інформації та консультативної підтримки науково педагогічному складу та студентам щодо можливостей участі у проходженні закордонного стажування, практики.
  • Організацію та проведення зустрічей і переговорів з подальшим підписанням вище названих договорів, угод, протоколів і робочих програм та зарубіжними партнерами на всіх етапах співробітництва.

 1

1.11.2

1.31.4

1.51.6

Активні обговорення

 

Обговорення проєктів

 

 

Монографії

 

 

Gudzynskiy О монографія 2017  01 min 

Gudzynskiy О монографія 2017  01 min 

Gudzynskiy О монографія 2017  01 min 

Gudzynskiy О монографія 2017  01 min 

Первинна профспілкова організація співробітників

Персональний склад первинної профспілкової організації співробітників ВП НУБіП України «Бережанський агротехнічний інститут»

Голова профкому - Зайчук Володимир Миколайович

Заступник - Логуш Іван Володимирович

Секретарrа - Тиманська Оксана Богданівна

Бухгалтерка - Ткач Оксана Мирославівна

Гурська Ірина Степанівна – гол. ком. соціального захисту

Федуняк Ігор Осипович

Крук Марія Петрівна

Качурівська Анна Михайлівна – гол. ком. з організаційної роботи

Семенова Надія Павлівна – гол. ком. культ.-вихов. та спорт.- мас. роб.

Літвінов Віталій Іванович

Глух Василь Петрович – гол. ком. з охорони праці

 профспілка

Первина профспілкова організація співробітників інституту налічує 134 члени і є однією із найчисельніших первинних ланок у районі. У різні роки цей підрозділ очолювали: Щур І.О., Синовець М.С., Тремба І.І., Карабаник В.І., Пасемник О.Г. З 2013 р. керує Зайчук В.М. 

Профспілкова організація закладу декілька років поспіль перебуває на дошці пошани в обласній профспілці АПК. У 2015 році колектив нагороджено Грамотою Бережанської районної адміністрації та районної ради за вагомий внесок у зміцненні обороноздатності та безпеки Української держави, справу захисту незалежності та  територіальної цілісності України. В час пандемії виділялися кошти на пошиття масок, дезінфікуючих засобів, стабільної роботи медичних закладів міста.

Основне завдання адміністрації і профспілкової організації – виконання колективного договору, укладеного на 2019-2023рр., на підставі якого регулюються соціально-економічні, виробничі і трудові відносини.

Колективний договір передбачає забезпечити ефективну діяльність навчального закладу, виходячи з фактичних обсягів фінансування та раціонального використання спеціальних коштів для підвищення результативності роботи, поліпшення соціального становища працівників. Забезпечити розвиток і зміцнення матеріально-технічної бази інституту, створення оптимальних умов для організації навчально-виховного процесу.

Діяльність первинної профспілкової організації спрямована на посилення соціально-економічного захисту і трудових прав членів профспілки, реалізацію цілей і завдань, визначених програмою дій обласної ради профспілок, а також Федерацією Профспілок України.

Значне місце в роботі профспілки займає питання щодо створення належних умов праці, контроль за станом охорони праці, дотримання норм і правил безпеки, організація культурно-відпочинкового дозвілля працівників.

За заявою, членам профспілки надається матеріальна допомога. Висвітлюються вітання працівників з нагоди ювілейних дат, вітання нашого колективу та інших колективів відокремлених підрозділів НУБіП України та жителів нашого міста з релігійними та державними святами на сайті інституту та в засобах масової інформації. Від імені колективу висловлюємо співчуття з приводу смерті працівників і їх рідних, виділяються кошти.

Профкомітет організовує екскурсії, участь працівників у міжнародних, обласних, регіональних заходах, спортивних змаганнях, проведення загальноінституцьких свят. Виділяються кошти для закупівлі медикаментів. Усі працівники інституту та їхні діти отримують подарунки до Св. Миколая, організовується театральне дійство.

Ведеться співпраця з ветеранами праці, запрошуємо на виховні бесіди зі студентством, надаючи фінансову допомогу. Залучаємо студентство для допомоги у весняних та осінньо-польових роботах, при потребі фінансово або автотранспортом допомагаємо хворим. Надається допомога одиноким ветеранам та тим, що перебувають в немочах – акція «Пасхальний кошик». До ювілейних дат факультетів, навчального закладу ветеранам праці надається премія, цінні подарунки. Вітаємо заслужених ветеранів вітальними листами та преміями. Висловлюємо співчуття з приводу смерті, виділяються кошти.

Основні пріоритети профкому – збереження кадрового потенціалу. І для цього необхідно використати всі можливості, найперше членам профспілкового комітету (а це всі працівники інституту) брати активну участь в профорієнтаційній роботі щодо поступлення молоді в наш навчальний заклад і своєю діяльністю створювати відповідну ауру для хорошого навчання і виховання майбутніх фахівців.

Документи:

Положення про первинну профспілкову організацію

Положення про комісію профкому

 

 

Дочірні категорії

Карта повітряних тривог України

Free Joomla templates by Ltheme