Відокремлений підрозділ
Національного університету біоресурсів і природокористування України
БЕРЕЖАНСЬКИЙ АГРОТЕХНІЧНИЙ ІНСТИТУТ
 вул. Академічна, 20, м.Бережани, Тернопільська обл., 47501 Україна  
Україна тримає стрій!!!
A
A
A

Код за державним класифікатором

Назва професії Ліцензований обсяг
8331

Тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва (категорія «А1»)

90
7212 Електрогазозварник 30
2721 Коваль ручного кування 30
8322 Водій транспортних засобів категорії – «В» 30
8322 Водій транспортних засобів категорії – «С1» 30
8322 Водій транспортних засобів категорії – «С» 30
4112 Оператор комп’ютерного набору 90
6131 Робітник фермерського господарства 30
5220 Продавець продовольчих товарів 30
8159 «Лаборант хімічного аналізу» 30
4115 «Секретар керівника (організації, підприємства, установи)» 30
6113 «Квітникар» 30
7241 «Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування» 20
7241 «Електромонтажник силових мереж та електроустаткування» 20
6123 «Бджоляр» 30
7433.2 Кравець 20

«ЗАТВЕРДЖУЮ»

Директор ВП НУБіП України
«Бережанський агротехнічний інститут»
___________ проф. Жибак М.М.
________________2017 р.

План роботи Вченої ради ВП НУБіП України
«Бережанський агротехнічний інститут»
на 2017 - 2018 н.р.

Засідання Вченої ради № 1 (31.08.2017 р.)

1.1. Аналіз вступної кампанії та перспективи розвитку інституту.                       

Доповідач: в.о директора інституту, к.т.н., д.пед.н., проф. Горбатюк Р.М.

1.2.Про основні результати освітнього процесу за 2016-2017 н.р., проблеми та перспективи його організації у 2017-2018 н.р.                       

Доповідачі: заступник директора з навчальної та навчально-методичної роботи, к.т.н. Русиняк М.О.; декани факультетів, к.т.н., доц. Клендій М.Б., к.т.н., доц. Клендій П.Б., к.е.н., доц. Ярема Л.В.

1.3. Затвердження плану роботи Вченої ради інституту на 2017-2018 н.р.                      

Доповідач: учений секретар, к.е.н., доц. Федуняк І.О.

1.4. Різне              

 

Засідання Вченої ради № 2 (13.09. 2017 р.)

2.1. Щодо підготовки загальних зборів трудового колективу інституту по рекомендації Вченій раді НУБіП України кандидатур для обрання на посаду директора ВП НУБіП України “Бережанський агротехнічний інститут”.

Доповідач: голова профспілкової організації, ст. викл. Зайчук В.М.

 

Засідання Вченої ради № 3 (18.10.2017 р.)

3.1. Про зміни до складу Вченої ради.

Доповідач: учений секретар, к.е.н., доц. Федуняк І.О.

3.2.  Вибори Голови Вченої ради.                    

Доповідач: учений секретар, к.е.н., доц. Федуняк І.О.

3.3. Про зміни до організації навчального процесу.             

Доповідач: в.о. зав. навчальним відділом, к.е.н., доц. Христенко Г.М.

3.4. Про підсумки роботи комісії відповідно до довідки «Про результати вивчення стану справ з окремих питань діяльності ВП НУБіП України «Бережанський агротехнічний інститут» та окремі зміни в структурі інституту.                

Доповідач: заступник директора з навчальної та навчально-методичної роботи, к.т.н., доц. Білик С.Г.

3.5. Різне.

 

Засідання Вченої ради № 4 (30.11.2017 р.)

4.1. Про підсумки діяльності та поточні завдання інституту.                     

Доповідач: директор інституту, д.е.н., проф. Жибак М.М.

4.2. Стан справ, напрямки розвитку та наукова доповідь кафедри «Лісового і садово-паркового господарства» за ініціативною науковою тематикою.              

Доповідач від кафедри.

4.3. Про план заходів щодо реалізації програми «Голосіївська ініціатива – 2020» на 2018 рік.            

Доповідач: заступник директора з навчальної та навчально-методичної роботи, к.т.н., доц. Білик С.Г.

4.4. Стан культурно-виховної роботи в інституті.                

Доповідач: завідувач відділу  гуманітарної освіти, виховання та студентських справ, ст. викл. Зайчук В.М.

4.5. Різне. 

 

Засідання Вченої ради № 5 (29.12.2017 р.)

5.1. Про підсумки діяльності за місяць та поточні завдання інституту.

Доповідач: директор інституту, д.е.н., проф. Жибак М.М.

5.2. Обрання за конкурсом на заміщення посад (таємне голосування).

5.3. Про фінансовий стан інституту.                 

Доповідач: головний бухгалтер інституту Мигдаль Д.М.

5.4    Різне.

           

Засідання Вченої ради № 6 (30.01.2018 р.)

6.1. Про підсумки діяльності за семестр та поточні завдання інституту.

Доповідач: директор інституту, д.е.н., проф. Жибак М.М.

6.2. Стан справ, напрямки розвитку та наукова доповідь кафедри «Гуманітарних дисциплін» за ініціативною науковою тематикою.                    

Доповідач від кафедри.

6.3. Про навчально-науково-інноваційну роботу в інституті за 2017 р.                

Доповідач: зав. відділу з навчально-науково-інноваційної діяльності, д.е.н., доц. Судомир С.М.

6.4. Про підсумки навчальної та методичної роботи за І-й семестр 2017-2018 н.р.         

Доповідачі: заступник директора з навчальної та навчально-методичної роботи, к.т.н., доц. Білик С.Г.; зав. навчальним відділом, к.е.н., доц. Христенко Г.М.

6.5. Про стан практичної та курсової підготовки.                

Доповідачі: зав. підрозділу навчально-виробничої діяльність та професійно-технічної освіти, к.т.н., доц. Логуш І.В.; методист к.т.н., доц. Ліннік А.Ю.

6.6. Різне.       

      

Засідання Вченої ради № 7 (27.02.2018 р.)

7.1. Про підсумки діяльності за місяць та поточні завдання інституту.                 

Доповідач: директор інституту, д.е.н., проф. Жибак М.М.

7.2. Стан справ, напрямки розвитку та наукова доповідь кафедри «Екології, охорони навколишнього середовища та збалансованого природокористування» за ініціативною науковою тематикою.               

Доповідач від кафедри.

7.3. Про міжнародну діяльність інституту: сьогодення, перспективи розвитку.

Доповідач: координатор міжнародних програм, к.т.н., доц. Фльонц О.В.

7.4. Про організацію та перспективи освітнього процесу на факультеті економіки і природокористування.                       

Доповідач: декан факультету, к.е.н., доц.Ярема Л.В.

7.5. Різне.

 

Засідання Вченої ради № 8 (27.03.2018 р.)

8.1. Про підсумки діяльності за місяць та поточні завдання інституту.

Доповідач: директор інституту, д.е.н., проф. Жибак М.М.

8.2. Стан справ, напрямки розвитку та наукові доповіді кафедр «Енергетичних машин та технічного сервісу в АПК» і «Електротехнологій та експлуатації енергообладнання»  за ініціативними науковими тематиками.             

Доповідачі від кафедр.

8.3. Про організацію та перспективи освітнього процесу на факультеті агроінженерії та енергетики.                       

Доповідачі: декан факультету, к.т.н., доц. Чвартацький І.І.; заступник декана, к.т.н., доц. Бунько В.Я.

8.4. Про стан та завдання подальшого підвищення публікаційної активності співробітників ВП НУБіП України «Бережанський агротехнічний інститут» у виданнях міжнародних наукометричних баз.

Доповідач: зав. відділу з навчально-науково-інноваційної діяльності, д.е.н., доц. Судомир С.М.

8.5. Про студентську наукову роботу.            

Доповідач: провідний фахівець з наукової роботи студентів відділу з навчально-науково-інноваційної діяльності, к.т.н., доц. Фльонц І.В.

8.6       Різне.             

 

Засідання Вченої ради № 9 (24.04.2017 р.)

9.1. Про підсумки діяльності за місяць та поточні завдання інституту.

Доповідач: директор інституту, д.е.н., проф. Жибак М.М.

9.2. Стан справ, напрямки розвитку та наукові доповіді кафедр «Інформаційних технологій та вищої математики» й «Енергетики і автоматики» за ініціативними науковими тематиками.      

Доповідачі від кафедр.

9.3. Про сьогодення і перспективи поліпшення роботи наукової бібліотеки інституту.            

Доповідач: зав. бібліотекою Трач Н.М.

9.4. Про організацію роботи студентського самоврядування інституту.

Доповідачі: завідувач відділу гуманітарної освіти, виховання та студентських справ, ст. викл. Зайчук В.М.; голова студентської ради Полякова О.О.

9.5       Різне. 

 

Засідання Вченої ради № 10 (29.05.2018 р.)

10.1. Про підсумки діяльності за місяць та поточні завдання інституту.                 

Доповідач: директор інституту, д.е.н., проф. Жибак М.М.

10.2. Стан справ та напрямки розвитку кафедр «Обліку і аудиту» і «Економіки підприємства». Наукова доповідь кафедри «Обліку і аудиту» за ініціативною науковою тематикою.            

Доповідачі від кафедр.

10.3. Про навчально-виробничу діяльність.                 

Доповідач: зав. підрозділу навчально-виробничої діяльність та професійно-технічної освіти, к.т.н., доц. Логуш І.В.

10.4. Про стан матеріально-технічної бази інституту.

Доповідач: заступник директора з навчально-науково-виробничих питань  розвитку та адміністративно-господарської діяльності, к.т.н., доц. Матвіїшин П.В.

10.5 Різне.

 

Засідання Вченої ради № 11 (26.06.2018 р.)

11.1. Про підсумки діяльності за семестрта поточні завдання інституту.               

Доповідач: директор інституту, д.е.н., проф. Жибак М.М.

11.2.  Стан справ, напрямки розвитку та наукові доповіді кафедр «Загальноінженерної підготовки» і «Машиновикористання та технологій в с.г.» за ініціативними науковими тематиками.

Доповідачі від кафедр.

11.3. Підсумки навчальної і методичної роботи за ІІ-й семестр 2017-2018 н.р.

Доповідачі: директор інституту, д.е.н., проф. Жибак М.М.; перший заступник директора з навчальної та навчально-методичної роботи, к.т.н., доц. Білик С.Г.

11.4. Про результати профорієнтаційної роботи.                    

Доповідачі: декани факультетів, к.е.н., доц. Ярема Л.В., к.т.н., доц. Чвартацький І.О.; зав. відділу довузівської підготовки та профорієнтаційної роботи, к.пед.н., доц. Островська Н.Д.

11.5.  Про виконання плану роботи та рішень Вченої ради за 2017-2018 н.р.                     

Доповідач: учений секретар, к.е.н., доц. Федуняк І.О.

11.6. Різне.

           

НА ЗАСІДАННЯХ ВЧЕНОЇ РАДИ ІНСТИТУТУ ТАКОЖ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ:

  • Атестаційні справи викладачів інституту щодо рекомендацій з присвоєння вчених звань;
  • Обрання за конкурсом НПП відповідно до Закону України "Про вищу освіту";
  • Рекомендації до друку видань;
  • Рекомендації щодо затвердження наукових тем та призначення керівників і консультантів кандидатських і докторських робіт;
  • Акредитаційні та ліцензійні справи;
  • Затвердження навчальних планів та положень;
  • Зміни у навчальних планах;
  • Інші питання щодо діяльності інституту.

 

Затверджено Вченої радою ВП НУБіП України«Бережанський агротехнічний інститут» від 31.08.2017 р. протокол № 1 із змінами та доповненнями від 30.11.2017 р. протокол №4.

Примітка: дати та план роботи можуть уточнюватися!

Учений секретар доц. І.О. Федуняк

з оригіналом вірно

 "ЗАТВЕРДЖУЮ"

Заступник директора з навчальної
та навчально-методичної робити
____________________ Білик С.Г.
6 листопада 2017р.

Орієнтовний перелік документів деканату факультету

з/п

Назва документу
1. Журнал реєстрації вихідних і вхідних документів.
2. Накази, інструктивні листи, інструкції, положення та інші.
3. Розпорядження по факультету.
4. План роботи деканату на поточний навчальний рік.
5. Копія плану роботи вченої ради інституту на поточний навчальний рік.
6. План роботи вченої ради факультету на поточний навчальний рік.
7. Протоколи засідання вченої ради факультету.
8. Типові навчальні плани дисциплін (галузеві стандарти вищої освіти).
9. Робочі плани навчальних дисциплін.
10. Вихідні дані до розрахунку штатів.
11. Графік освітнього процесу.
12. Графіки навчальної і виробничої практик.
13. Програми навчальної і виробничої практик.
14. Розклад екзаменів.
15. Списки здобувачів вищої освіти.
16. Особова картка здобувача вищої освіти.
17. Журнал обліку переміщення контингенту студентів.
18. Дані про контингент студентів.
19. Журнал відвідування занять студентами.
20. Екзаменаційні відомості.
21. Протоколи засідання стипендіальної комісії.
22. Звіт за підсумки екзаменаційної сесії у поточному навчальному році.
23. Бланки для роботи екзаменаційних комісій (ЕК).
24. Протоколи засідання ЕК.
25. Копії звітів голів ЕК.
26. Бланки довідок про навчання у закладі вищої освіти.
27. Бланки обхідних листків.
28. Звіти кафедр про виконання навчальної, наукової, методичної та виховної роботи за поточний навчальний рік.
29. Звіти факультету з навчальної, наукової, методичної та виховної роботи за поточний навчальний рік.
30. Журнал обліку успішності студентів.
31. Журнал реєстрації академічних довідок.
32. Первинні документи (підстави) для видання наказів і розпоряджень.

з оригіналом вірно

 "ЗАТВЕРДЖУЮ"

Заступник директора з навчальної
та навчально-методичної робити
____________________ Білик С.Г.
6 листопада 2017р.

 

Навчально – методичний комплекс дисципліни

1. Типова програма навчальної дисципліни.

2. Робоча програма навчальної дисципліни.

3. Конспекти лекцій НПП, який відповідає за викладання дисципліни.

4. Підручники, навчальні посібники, методичні матеріали щодо вивчення дисципліни для студентів денної та заочної форм навчання.

5. Завдання для проведення поточного та підсумкового контролю знань.

6. Методичне забезпечення курсового проектування (курсових робіт) (якщо передбачено навчальним планом):

- тематика курсових проектів (робіт);

- методичні рекомендації щодо написання КР (КП).

7. Програма навчальної практики дисципліни (якщо вона передбачена навчальним планом).

з оригіналом вірно

 "ЗАТВЕРДЖУЮ"

Заступник директора з навчальної
та навчально-методичної робити
____________________ Білик С.Г.
6 листопада 2017р.

ОРІЄНТОВНИЙ ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ КАФЕДРИ

 

Назва документу

1.

Організаційні матеріали роботи кафедри:

1.1. Положення про кафедру;

1.2. План роботи на навчальний рік (за підписом зав. кафедри);

1.3. Посадові інструкції працівників кафедри;

1.4. Протоколи засідання кафедри (за підписом завідувача та секретаря кафедри);

1.5. Індивідуальні плани роботи НПП;

1.6. Журнал реєстрації вхідних та вихідних документів;

1.7. Табелі обліку роботи НПП і навчально-допоміжного персоналу;

1.8. Накази, розпорядження, нормативні документи;

1.9. Рішення та рекомендації вчених рад з питань діяльності кафедри;

1.10. Графік і журнал взаємовідвідування занять.

2.

Організація навчального процесу на кафедрі:

2.1.  Витяг з навчальних планів навантаження кафедри;

2.2. Розподіл навчальних годин НПП на навчальний рік;

2.3. Журнал обліку виконання навчального навантаження НПП;

2.4. Звіти НПП та кафедри з навчальної роботи за навчальний рік (форма № 56);

2.5. Звіти НПП та кафедри за навчальний рік;

2.6. Паспорт та положення про навчальні лабораторії (кабінети).

3.

Наукова робота кафедри:

3.1. Виконання НДР (держбюджет, бізнес);

3.2. Звіти з наукової роботи;

3.3. Плани занять студентських наукових гуртків та звіти про їх роботу;

3.4. Індекс h (Scopus, Google Scholar);

3.5. Публікації в Scopus (видано, подано до друку);

3.6. Матеріали атестації аспірантів.

4.

Навчально-методичні комплекси дисциплін, закріплених за кафедрою:

4.1. Робоча програма навчальної дисципліни та її електронна версія на сайті кафедри;

4.2. Електронний навчальний курс дисципліни на платформі Moodle;

4.3. Підручники, навчальні посібники, методичні матеріали щодо вивчення дисциплін та їх електронні версії в електронній бібліотеці інституту;

4.4. Програма практики дисципліни (у разі наявності в навчальному плані).

5.

Матеріали дипломного проектування (у разі наявності в навчальному плані):

5.1. Програма переддипломної практики;

5.2. Тематика випускних бакалаврських і магістерських робіт;

5.3. Методичні рекомендації з її написання.

6.

Зв’язки кафедри з виробництвом:

6.1.  План підвищення кваліфікації НПП та їх звіти;

6.2. Матеріали, що відображають зв’язки кафедри з виробництвом.

7.

Профорієнтаційна робота кафедри:

7.1. План проведення профорієнтаційної роботи;

7.2. Матеріали проведення профорієнтаційної роботи.

8.

Виховна робота:

8.1. Журнали наставників академічних груп.

9.

Перелік матеріально-технічного забезпечення кафедри.

10.

Архів кафедри:

10.1. Екзаменаційні та залікові відомості (копія – один примірник);

10.2. Акти передачі матеріалів кафедри до архіву інституту.

Дочірні категорії

Карта повітряних тривог України

БАТІ
 
 

Взаємодія із світлиною


 
 

Пропозиція до зміни підпису світлини




Вашy пропозицію відправлено на розгляд адміністратору сайту!

 

БАТІ