Відокремлений підрозділ
Національного університету біоресурсів і природокористування України
БЕРЕЖАНСЬКИЙ АГРОТЕХНІЧНИЙ ІНСТИТУТ
Україна тримає стрій!!!

Фінансово-економічні відносини

Платні послуги у сфері вищої освіти

1. Вищий навчальний заклад відповідно до законодавства та статуту може надавати фізичним та юридичним особам платні послуги за умови забезпечення надання належного рівня освітніх послуг як основного статутного виду діяльності.

2. Перелік платних освітніх та інших послуг, що можуть надаватися державними і комунальними вищими навчальними закладами, затверджується Кабінетом Міністрів України.

Порядок надання платних освітніх та інших послуг, включаючи порядок визначення їх вартості для здобувачів вищої освіти, встановлюється центральним органом виконавчої влади у сфері освіти і науки, центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері економічного розвитку і торгівлі, та центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної фінансової, бюджетної, податкової політики.

3. Державні і комунальні вищі навчальні заклади мають право надавати додатково платні освітні та інші послуги виключно понад обсяги, встановлені державним стандартом, та поза діяльністю, що фінансується за рахунок коштів відповідних бюджетів.

4. Платні освітні послуги можуть надаватися тими самими структурними підрозділами, що здійснюють освітній процес за державним замовленням, або утвореними для надання платних послуг окремими структурними підрозділами навчального закладу, що діють на підставі положення, затвердженого відповідно до законодавства та статуту вищого навчального закладу.

5. Платні освітні та інші послуги надаються вищими навчальними закладами за умови відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства, а у разі встановлення законодавством вимог щодо необхідності ліцензування або отримання дозволів для надання платної послуги - після отримання таких дозвільних документів.

6. Розмір плати за весь строк навчання для здобуття відповідного ступеня вищої освіти, підвищення кваліфікації, а також порядок оплати освітньої послуги (разово, щороку, щосеместрово, щомісяця) встановлюються у договорі (контракті), що укладається між вищим навчальним закладом та фізичною (юридичною) особою, яка замовляє платну освітню послугу для себе або для іншої особи, беручи на себе фінансові зобов’язання щодо її оплати.

Типовий договір, що укладається між вищим навчальним закладом та фізичною (юридичною) особою на строк навчання, затверджується Кабінетом Міністрів України.

7. Розмір плати за весь строк навчання для здобуття відповідного ступеня вищої освіти, підвищення кваліфікації встановлюється вищими навчальними закладами в національній валюті.

Вищий навчальний заклад має право змінювати плату за навчання у порядку, передбаченому договором, не частіше одного разу на рік і не більш як на офіційно визначений рівень інфляції за попередній календарний рік.

Розмір плати за весь строк навчання або за надання додаткових освітніх послуг підлягає оприлюдненню у засобах масової інформації, на офіційних веб-сайтах, на інформаційних стендах та в будь-який інший спосіб.

ст. 73 Закону України "Про вищу освіту"

Навчально-методичний відділ

Навчально-методичний відділ – структурний підрозділ інституту, який забезпечує інтенсифікацію підготовки та покращення методичного забезпечення навчального процесу в інституті у контексті Болонської конвенції

 

Керівник відділу

кандидат технічний наук., доцент

Дубчак Наталія Андріївна

 

E-mail:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Співробітники відділу:

Методист: кандидат психологічних наук, доцент, Макух Ольга Іванівна

Методист: Пасемник Орися Григорівна

Секретар: Ткач Оксана Мирославівна

Метою діяльності відділу забезпечення якості освітньої діяльності та вищої освіти є організація та координація навчально-методичної роботи, з метою забезпечення ефективного функціонування інституту, забезпечення якості освітньої діяльності та якості вищої освіти на основі реалізації програми розвитку інституту «Голосіївська ініціатива -2020», а також за системою внутрішнього забезпечення якості.

Основні завдання:

- Аналіз та узагальнення вітчизняного, світового досвіду вищої освіти і розробка рекомендацій з вдосконалення організації та навчально-методичного забезпечення навчального процесу.

- Планування та організація навчально-методичної роботи інституту.

- Розробка проектів нормативних, інструктивних та методичних документів інституту з питань організації навчально-методичної роботи.

- Перевірка стану навчально-методичних комплексів з кожної дисципліни щодо змістовного наповнення , оформлення, використання в освітньому процесі.

- Здійснення моніторингу та періодичного перегляду освітніх програм.

- Узагальнення результатів, аналіз і розповсюдження передового досвіду навчальної та методичної роботи факультетів і кафедр.

- Проведення засідань науково-методичних рад, семінарів з питань навчально-методичної роботи інституту.

- Методичне супроводження, ведення обліку та систематизації документів з питань організації навчально-методичної роботи в інституті.

- Підготовка матеріалів до засідань ректорату, вченої ради тощо.

- Розробляти рекомендації щодо оптимізації переліку дисциплін вибіркової складності змісту навчання в інституті.

- Розробляти положення, нормативні матеріали та інше методичне забезпечення навчального процесу в інституті.

-  Формувати плани видання навчально-методичної літератури та контролювати їх виконання.

- Аналіз ходу наукового та навчально-методичного процесу, результатів проведення контрольних заходів, модульного контролю і заліково-екзаменаційних сесій.

- Організація та безпосередня участь у здійсненні контролю за проведенням навчальних занять науково-педагогічними працівниками кафедр факультету, облік та аналіз якості навчання студентів.

- Організація і проведення науково-методичних конференцій та семінарів з проблем вищої школи, з питань наукової та навчально-методичної роботи.

- Забезпечення наявності оприлюднення критеріїв прийняття рішень відповідно до стандартів та рекомендацій забезпечення якості в навчальному закладі.

- Забезпечення доступного і зрозумілого звітування.

Функції відділу:

Планування навчального процесу:

- розробка заходів з підготовки інституту до нового навчального року з наукових та навчально-методичних питань;

- розробка або адаптація існуючих зразків навчальних технологій та методів навчання до умов Європейської кредитно-трансферної системи, впровадження інноваційних технологій в практику інституту.

Контроль навчального процесу:

- аналіз відкритих пар, взаємовідвідувань, результатів модульного контролю, заліково-екзаменаційних сесій;

- контроль та аналіз проведення зрізу знань студентів;

- контроль за розвитком навчально-лабораторної бази кафедр і факультетів.

Контроль наукової та навчально-методичної роботи:

- контроль за наявністю і станом програм дисциплін;

- контроль за  забезпеченістю навчальних дисциплін підручниками і посібниками;

- моніторинг якості науково-методичного забезпечення дисциплін кафедр з використанням інноваційних підходів;

- контроль за організацією майстер-класів, показових лекцій, відкритих практичних та лабораторних занять, семінарів з використанням інноваційних методів та технологій навчання,

- контроль методичної роботи кафедр з питань виробничих та навчальних практик;

- контроль за станом наукової та навчально-методичної документації на кафедрах і факультетах відповідно до затвердженого переліку навчально-методичної документації;

- контроль за виконанням планів наукової та навчально-методичної роботи кафедр та викладачів;

- контроль за виконанням індивідуальних планів роботи викладачів;

 

Законодавчі основи діяльності інституту

Основними завданнями інституту є:

1) провадження на високому рівні освітньої діяльності, яка забезпечує здобуття особами вищої освіти відповідного ступеня за обраними ними спеціальностями;

2) для університетів, академій, інститутів - провадження наукової діяльності шляхом проведення наукових досліджень і забезпечення творчої діяльності учасників освітнього процесу, підготовки наукових кадрів вищої кваліфікації і використання отриманих результатів в освітньому процесі;

3) участь у забезпеченні суспільного та економічного розвитку держави через формування людського капіталу;

4) формування особистості шляхом патріотичного, правового, екологічного виховання, утвердження в учасників освітнього процесу моральних цінностей, соціальної активності, громадянської позиції та відповідальності, здорового способу життя, вміння вільно мислити та самоорганізовуватися в сучасних умовах;

5) забезпечення органічного поєднання в освітньому процесі освітньої, наукової та інноваційної діяльності;

6) створення необхідних умов для реалізації учасниками освітнього процесу їхніх здібностей і талантів;

7) збереження та примноження моральних, культурних, наукових цінностей і досягнень суспільства;

8) поширення знань серед населення, підвищення освітнього і культурного рівня громадян;

9) налагодження міжнародних зв’язків та провадження міжнародної діяльності в галузі освіти, науки, спорту, мистецтва і культури;

10) вивчення попиту на окремі спеціальності на ринку праці та сприяння працевлаштуванню випускників.

ст. 26. Закон України "Про вищу освіту" 

Дочірні категорії

Карта повітряних тривог України

Обговорення проєктів

 

Free Joomla templates by Ltheme