Відокремлений підрозділ
Національного університету біоресурсів і природокористування України
БЕРЕЖАНСЬКИЙ АГРОТЕХНІЧНИЙ ІНСТИТУТ
Україна тримає стрій!!!

Науково-дослідна робота за 2015р.

Науково-дослідна та інноваційна діяльність здійснюється силами науково-педагогічних і педагогічних працівників, штатних наукових співробітників, докторантів, аспірантів, здобувачів і студентів, згідно стратегічного плану розвитку ВП НУБІП України «Бережанський агротехнічний інститут»  на 2016-2020 роки.

Кількість зареєстрованих тематик науково-дослідної роботи, яка виконується  на кафедрах факультетів і в науково-дослідній лабораторії

Назва факультету, лабораторій Кількість ініціативних наукових тематик зареєстрованих в УкрНТІ

2014

+/- до

2015

2014 рік 2015 рік
Агроінженерний 0 4 +4
Енергетики і автоматики 0 3 +3
Економіки і природокористування 0 4 +4
Лабораторія біогазових технологій 0 5 +5
Всього по інституту 0 16 +16

 

Порівняльні результати наукової роботи в 2014 і 2015 роках

Результати НДР Роки

2014

+/- до

2015

2014 2015
Науковою діяльністю займаються (НПП) 104 97 -7
Захищено дисертацій 4 2 -2
Науково-дослідні лабораторії 6 6 0
Створені діючі лабораторні установки 3 6 +3
Виготовлено макети нового обладнання 2 8 +6
Опубліковано монографій 5 3 -2
Методичні рекомендації 50 59 +9
Отримано патентів і авторських свідоцтв 13 7 -5
Кількість наукових статей: 130 91 -39

- опубліковано у міжнародних виданнях, 

    у тому числі на англійській мові                                                        

42

2

46

14

+4

+12

- опубліковано у міжгалузевих виданнях        88 45 -43
Кількість тез доповідей:   104 83 -21

- опублікованих у міжнародних виданнях

   у тому числі на англійській мові                                                         

33

5

39

18

+6

+13

- опублікованих у міжгалузевих виданнях      51 24 -27
- опублікованих у вузівських виданнях 20 20 0

 

Кількість конференцій та семінарів, проведених науковими і науково-педагогічними працівниками в 2015 році

Назва наукових форумів Роки

2014

+/- до

2015

2014 2015
Міжнародні Конференції 1 1 0
Семінари 0 0 0
Всеукраїнські Конференції 0 0 0
Семінари 0 0 0
Внутрішньовузівські Конференції 2 3 +1
Семінари 14 21 +7
Всього 17 25 +8

 

У 2015 р. функціонувало 6 науково-дослідних лабораторій:

Енергозбереження та відновлювальні джерела енергії;

Біоенергетичних комплексів АПК;

Виробництва біогазу;

Технології використання рослинних олій у паливних системах дизельних двигунів;

Інформаційні технології в бухгалтерському обліку;

Економіки сталого розвитку сільських територій.

 

Кількість в науково-дослідних лабораторій, які функціонували в період 2014 – 2015 рр.

Назва факультету, лабораторій Кількість ініціативних наукових тематик зареєстрованих в УкрНТІ

2014

+/- до

2015

2014 рік 2015 рік
Виробництва біогазу 1 1 0
Енергозбереження та відновлювальні джерела енергії 1 1 0
Біоенергетичних комплексів АПК 1 1 0
Технології використання рослинних олій у паливних системах дизельних двигунів 1 1 0
Економіки сталого розвитку сільських територій 1 1 0
Інформаційні технології в бухгалтерському обліку 1 1 0
Всього 6 6 0

У науково-дослідних лабораторіях були створені та діють  6 лабораторних установок:

Діюча модель вітроенергетичної установки;

Установка для проведення передпосівної активації насіння високою напругою;

Подрібнювач тюків соломи злакових культур;

Двигун для випробування альтернативних видів палива на основі ріпакової олії;

Пелетниця для виготовлення методом термічного і парового вибуху пресованих гранул із соломи з добавками відходів сільськогосподарського і харчового виробництва;

Лабораторна модель реактора для отримання біогазу із рослинної біомаси.

 

Кількість створених лабораторних науково-дослідних установок, які функціонували в період 2014-2015 рр.

№№

з/п

Назви науково-дослідних установок

2014

+/- до

2015

за 2014 рік за 2015 рік
1. Подрібнювач тюків соломи злакових культур. Подрібнювач тюків соломи злакових культур. 0
2. Двигун для випробування альтернативних видів палива на основі ріпакової олії. Двигун для випробування альтернативних видів палива на основі ріпакової олії. 0
3. Установка для виготовлення пелет із соломи і відходів спиртового і цукрового виробництва. Установка для виготовлення пелет із соломи і відходів спиртового і цукрового виробництва. 0
4. Лабораторна модель реактора для отримання біогазу із рослинної біомаси. Лабораторна модель реактора для отримання біогазу із рослинної біомаси. 0
5. - Установка для проведення передпосівної активації насіння високою напругою. +1
6.   Діюча модель вітроенергетичної установки. +1
Всього 4 6 +2

 

За 2015 рік виготовлено 8 діючих макетів і стендів, які використовуються у наукових дослідах і підчас навчального процесу:

Діюча модель визначення показників якості електричної енергії;

Діючий макет регулювання температури повітря у приміщенні на базі мікропроцесора Atmel;

Діюча модель системи керування водонасосних установок за допомогою перетворювачів частоти;

Лабораторний стенд для визначення діелектричної проникності та діелектричних втрат у твердих діелектриках.

Електронний трьохвимірний макет благоустрою центральної площі м. Бережани;

Електронний трьохвимірний макет благоустрою скверу Героїв у м. Бережани;

Стенд-презентація проекту озеленення центральної частини міста Бережани Тернопільської області, на замовлення виконавчого комітету Бережанської міськради

Стенд-презентація проекту реконструкції зелених насаджень території міського скверу міста Борщів Тернопільської області.

 

При виконані науково-дослідних робіт отримано такі найважливіші результати:

Досліджено:

Вплив різних добавок відходів сільськогосподарського виробництва і харчової промисловості до пелет і екструдованої соломи на метаногенез у лабораторних умовах.

Вплив різних способів подрібнення і розмірів частинок рослинної біомаси на інтенсивність утворення біогазу.

Вплив складу паливної суміші гас-олія на показники роботи дизельного двигуна Д-21. Визначено оптимальний склад паливної суміші і вплив цього складу на цитанове число та її теплотворну здатність. Проведено тепловий розрахунок двигуна при роботі на суміші різного складу для визначення можливого впливу на потужність двигуна.

Стан проблеми та реальність застосування методів дії електромагнітної енергії на активацію розвитку рослин, проведено передпосівну обробку насіння томатів високою напругою.

Систему оцінки розвитку сільських територій. Здійснено характеристику сільського господарства як чинника відродження села та обґрунтовано пріоритетні напрями його розвитку, на прикладі західного регіону України.

Процес формування облікової політики підприємства в умовах міжнародної економічної інтеграції. Теоретично обґрунтовано роль бухгалтерського обліку у вирішенні інформаційних потреб акціонерів. Проаналізовано протилежні інтереси суб’єктів економіки як передумову удосконалення бухгалтерського обліку пасивів. Досліджено основні напрями оптимізації джерел фінансових ресурсів підприємств.

Розроблено:

Конструкції котлів для спалювання твердого палива з покращеними експлуатаційними характеристиками.

Надійну і ефективну систему керування насосними  агрегатами  з асинхронними двигунами, яка здійснюється за допомогою перетворювачів частоти.

Нормативно-правове регулювання обліку браку та відходів виробництва.

Впроваджено:

Проект реконструкції міського скверу міста Борщів, Тернопільської області.

Проект озеленення і благоустрою центральної площі міста Бережан, Тернопільської області.

Проект благоустрою скверу перед корпусом агроінженерного факультету.

Регульований електропривод для водонасосних установок та борошномельних підприємств.

Визначник якісних показників електричної енергії.

Розробку шляхів економічного розвитку сільських територій: становлення малого підприємництва, формування системи збуту сільськогосподарської продукції. 

Фінансово-економічні відносини

Платні послуги у сфері вищої освіти

1. Вищий навчальний заклад відповідно до законодавства та статуту може надавати фізичним та юридичним особам платні послуги за умови забезпечення надання належного рівня освітніх послуг як основного статутного виду діяльності.

2. Перелік платних освітніх та інших послуг, що можуть надаватися державними і комунальними вищими навчальними закладами, затверджується Кабінетом Міністрів України.

Порядок надання платних освітніх та інших послуг, включаючи порядок визначення їх вартості для здобувачів вищої освіти, встановлюється центральним органом виконавчої влади у сфері освіти і науки, центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері економічного розвитку і торгівлі, та центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної фінансової, бюджетної, податкової політики.

3. Державні і комунальні вищі навчальні заклади мають право надавати додатково платні освітні та інші послуги виключно понад обсяги, встановлені державним стандартом, та поза діяльністю, що фінансується за рахунок коштів відповідних бюджетів.

4. Платні освітні послуги можуть надаватися тими самими структурними підрозділами, що здійснюють освітній процес за державним замовленням, або утвореними для надання платних послуг окремими структурними підрозділами навчального закладу, що діють на підставі положення, затвердженого відповідно до законодавства та статуту вищого навчального закладу.

5. Платні освітні та інші послуги надаються вищими навчальними закладами за умови відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства, а у разі встановлення законодавством вимог щодо необхідності ліцензування або отримання дозволів для надання платної послуги - після отримання таких дозвільних документів.

6. Розмір плати за весь строк навчання для здобуття відповідного ступеня вищої освіти, підвищення кваліфікації, а також порядок оплати освітньої послуги (разово, щороку, щосеместрово, щомісяця) встановлюються у договорі (контракті), що укладається між вищим навчальним закладом та фізичною (юридичною) особою, яка замовляє платну освітню послугу для себе або для іншої особи, беручи на себе фінансові зобов’язання щодо її оплати.

Типовий договір, що укладається між вищим навчальним закладом та фізичною (юридичною) особою на строк навчання, затверджується Кабінетом Міністрів України.

7. Розмір плати за весь строк навчання для здобуття відповідного ступеня вищої освіти, підвищення кваліфікації встановлюється вищими навчальними закладами в національній валюті.

Вищий навчальний заклад має право змінювати плату за навчання у порядку, передбаченому договором, не частіше одного разу на рік і не більш як на офіційно визначений рівень інфляції за попередній календарний рік.

Розмір плати за весь строк навчання або за надання додаткових освітніх послуг підлягає оприлюдненню у засобах масової інформації, на офіційних веб-сайтах, на інформаційних стендах та в будь-який інший спосіб.

ст. 73 Закону України "Про вищу освіту"

Навчально-методичний відділ

Навчально-методичний відділ – структурний підрозділ інституту, який забезпечує інтенсифікацію підготовки та покращення методичного забезпечення навчального процесу в інституті у контексті Болонської конвенції

 

Керівник відділу

кандидат технічний наук., доцент

Дубчак Наталія Андріївна

 

E-mail:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Співробітники відділу:

Методист: кандидат психологічних наук, доцент, Макух Ольга Іванівна

Методист: Пасемник Орися Григорівна

Секретар: Ткач Оксана Мирославівна

Метою діяльності відділу забезпечення якості освітньої діяльності та вищої освіти є організація та координація навчально-методичної роботи, з метою забезпечення ефективного функціонування інституту, забезпечення якості освітньої діяльності та якості вищої освіти на основі реалізації програми розвитку інституту «Голосіївська ініціатива -2020», а також за системою внутрішнього забезпечення якості.

Основні завдання:

- Аналіз та узагальнення вітчизняного, світового досвіду вищої освіти і розробка рекомендацій з вдосконалення організації та навчально-методичного забезпечення навчального процесу.

- Планування та організація навчально-методичної роботи інституту.

- Розробка проектів нормативних, інструктивних та методичних документів інституту з питань організації навчально-методичної роботи.

- Перевірка стану навчально-методичних комплексів з кожної дисципліни щодо змістовного наповнення , оформлення, використання в освітньому процесі.

- Здійснення моніторингу та періодичного перегляду освітніх програм.

- Узагальнення результатів, аналіз і розповсюдження передового досвіду навчальної та методичної роботи факультетів і кафедр.

- Проведення засідань науково-методичних рад, семінарів з питань навчально-методичної роботи інституту.

- Методичне супроводження, ведення обліку та систематизації документів з питань організації навчально-методичної роботи в інституті.

- Підготовка матеріалів до засідань ректорату, вченої ради тощо.

- Розробляти рекомендації щодо оптимізації переліку дисциплін вибіркової складності змісту навчання в інституті.

- Розробляти положення, нормативні матеріали та інше методичне забезпечення навчального процесу в інституті.

-  Формувати плани видання навчально-методичної літератури та контролювати їх виконання.

- Аналіз ходу наукового та навчально-методичного процесу, результатів проведення контрольних заходів, модульного контролю і заліково-екзаменаційних сесій.

- Організація та безпосередня участь у здійсненні контролю за проведенням навчальних занять науково-педагогічними працівниками кафедр факультету, облік та аналіз якості навчання студентів.

- Організація і проведення науково-методичних конференцій та семінарів з проблем вищої школи, з питань наукової та навчально-методичної роботи.

- Забезпечення наявності оприлюднення критеріїв прийняття рішень відповідно до стандартів та рекомендацій забезпечення якості в навчальному закладі.

- Забезпечення доступного і зрозумілого звітування.

Функції відділу:

Планування навчального процесу:

- розробка заходів з підготовки інституту до нового навчального року з наукових та навчально-методичних питань;

- розробка або адаптація існуючих зразків навчальних технологій та методів навчання до умов Європейської кредитно-трансферної системи, впровадження інноваційних технологій в практику інституту.

Контроль навчального процесу:

- аналіз відкритих пар, взаємовідвідувань, результатів модульного контролю, заліково-екзаменаційних сесій;

- контроль та аналіз проведення зрізу знань студентів;

- контроль за розвитком навчально-лабораторної бази кафедр і факультетів.

Контроль наукової та навчально-методичної роботи:

- контроль за наявністю і станом програм дисциплін;

- контроль за  забезпеченістю навчальних дисциплін підручниками і посібниками;

- моніторинг якості науково-методичного забезпечення дисциплін кафедр з використанням інноваційних підходів;

- контроль за організацією майстер-класів, показових лекцій, відкритих практичних та лабораторних занять, семінарів з використанням інноваційних методів та технологій навчання,

- контроль методичної роботи кафедр з питань виробничих та навчальних практик;

- контроль за станом наукової та навчально-методичної документації на кафедрах і факультетах відповідно до затвердженого переліку навчально-методичної документації;

- контроль за виконанням планів наукової та навчально-методичної роботи кафедр та викладачів;

- контроль за виконанням індивідуальних планів роботи викладачів;

 

Дочірні категорії

Карта повітряних тривог України

Free Joomla templates by Ltheme