Відокремлений підрозділ
Національного університету біоресурсів і природокористування України
БЕРЕЖАНСЬКИЙ АГРОТЕХНІЧНИЙ ІНСТИТУТ
Україна тримає стрій!!!

План роботи вченої ради БАТІ на 2016-2017 н.р.

Розміщено згідно з оригіналом

«ЗАТВЕРДЖУЮ»

Директор ВП НУБіП України

«Бережанський агротехнічний інститут»

___________Павліський В.М.

________________2016 р.

План роботи вченої ради ВП НУБіП України

«Бережанський агротехнічний інститут»

на 2016 - 2017 н.р.

Засідання вченої ради № 1 (04.10.2016р.)

1. Аналіз вступної кампанії та перспективи розвитку інституту

Доповідач: директор, проф. Павліський В.М.

 1.2      Перспективи розвитку факультетів                     

Доповідачі: декани факультетів: к.т.н., доц. Клендій М.Б., к.т.н., доц. Клендій П.Б., к.е.н., доц. Ярема Л.В.

1.3       Навчально-виховна робота в інституті               

Доповідачі: заступник директора з навчальної та навчально-методичної роботи, к.т.н. Русиняк М.О., завідувач відділом гуманітарної освіти, виховання та студентських справ, ст. викл. Зайчук В.М.

1.4       Стан наукової роботи в інституті             

Доповідач: завідувач науково-дослідного відділу, к.т.н., доц. Диня В.І.

1.5       Про підготовку матеріально-технічної бази інституту та впровадження інновацій в практичне навчання                  

Доповідач: заступника директора з навчально-науково-виробничих питань розвитку

та адміністративно-господарської діяльності, к.т.н., доц. Матвіїшин П.В.

1.6       Розвиток міжнародної діяльності закладу                       

Доповідач: завідувач підрозділу міжнародних відносин к.т.н., доц. Фльонц О.В.

1.7       Фінансовий стан інституту                       

Доповідач: головний бухгалтер,  ст. викладач Мигдаль Д.М.

1.8       Про план культурно-виховної роботи на І-й семестр 2016-2017 н.р.             

Доповідач: завідувач відділом гуманітарної освіти, виховання та студентських справ, ст. викладач Зайчук В.М.

1.9       Про план роботи вченої ради інституту на 2016-2017 н.р.                  

Доповідач: вчений секретар, к.е.н., доц. Федуняк І.О.

1.10     Різне              


Засідання вченої ради № 2 (31.10.2016р.)

2.1       Підсумки роботи за місяць            

Доповідачі: директор, проф.  Павліський В.М.; декани факультетів: к.т.н., доц. Клендій П.Б., к.т.н., доц. Клендій М.Б., к.е.н., доц. Ярема Л.В.

2.2       Про навчально-методичну документацію викладача                

Доповідачі: Завідувач навчального відділу, к.пед.н., доц. Островська Н.Д.,керівник навчально-методичного відділу, к.т.н., доц. Дубчак Н.А.

2.3       Про стратегію розвитку навчального процесу               

Доповідач: заступник директора з навчальної та навчально-методичної роботи, к.т.н. Русиняк М.О.

2.4       Стан справ та напрямки розвитку кафедри «Гуманітарних дисциплін»

Зав. кафедри

2.5       Доповідь кафедри «Гуманітарних дисциплін» за ініціативною науковою тематикою                   

Доповідач від кафедри

2.6       Різне      


Засідання вченої ради № 3 (24.11.2016р.)

3.1       Підсумки роботи за місяць                       

Доповідачі: директор, проф.  Павліський В.М.;  декани факультетів: к.е.н., доц. Ярема Л.В., к.т.н., доц. Клендій П.Б.,  к.т.н., доц. Клендій М.Б.

3.2       Міжнародна діяльність інституту             

Доповідач: завідувач підрозділу міжнародних відносин, к.т.н., доц. Фльонц О.В.

3.3       Підготовка до екзаменаційної сесії                      

Доповідач: керівник навчально-методичного відділу, к.т.н., доц. Дубчак Н.А.

3.4       Про роль студентського самоврядування           

Доповідач: голова студ. ради

3.5       Стан справ та напрямки розвитку кафедри «Лісового і садово-паркового господарства»             

Зав. кафедри

3.6       Доповідь кафедри «Лісового і садово-паркового господарства» за ініціативною науковою тематикою                       

Доповідач від кафедри

3.7       Різне 


Засідання вченої ради № 4 (22.12.2016р.)

4.1 Підсумки роботи за І-ий семестр 2016-2017 н.р. та поточні завдання інституту

Доповідачі: директор, проф.  Павліський В.М.; декани факультетів: к.т.н., доц. Клендій М.Б.,  к.т.н., доц. Клендій П.Б., к.е.н., доц. Ярема Л.В.

4.2 Профорієнтаційна робота        

Доповідач: керівник відділу з працевлаштування випускників та видачі документів про вищу освіту, ст.  викладач Шумінська О.Б.

4.3 Про виконання індивідуальних планів НПП за І-ий семестр 2016-2017 н.р.

Доповідачі: завідувач навчального відділу, к.пед.н., доц. Островська Н.Д., керівник навчально-методичного відділу к.т.н., доц. Дубчак Н.А., завідувач відділу з підготовки фахівців робітничих професій та курсової підготовки, ст. викл. Камишанов В.В.,  завідувач науково-дослідним відділом, к.т.н., доц. Диня В.І., завідувач відділом гуманітарної освіти, виховання та студентських справ, ст.  викладач Зайчук В.М.

4.4 Інформація про виконання прийнятих рішень                    

Доповідач: заступник директора з навчальної та навчально-методичної роботи, к.т.н. Русиняк М.О.

4.5 Стан справ та напрямки розвитку кафедр «Електротехнологій та експлуатації енергообладнання» та «Енергетики і автоматики»

Зав. кафедрами

4.6 Доповідь кафедр «Електротехнологій та експлуатації енергообладнання»  та

«Енергетики і автоматики» за ініціативною науковою тематикою                

Доповідачі від кафедр

4.7 Фінансовий стан інституту                 

Доповідач: головний бухгалтер, ст. викладач Мигдаль Д.М.

4.8 Різне                


Засідання вченої ради № 5 (26.01.2017р.)

5.1       Звіт директора про роботу за 2016 р.                   

Доповідач: директор, проф. Павліський В.М.

5.2 Профорієнтаційна робота                    

Доповідачі: декани факультетів: к.т.н., доц. Клендій П.Б., к.е.н., доц. Ярема Л.В., к.т.н., доц. Клендій М.Б.

5.3 Про план культурно-виховної роботи на ІІ-й семестр 2016-2017 н.р.     

Доповідач: завідувач відділом гуманітарної освіти, виховання та студентських справ, ст. викладач Зайчук В.М.

5.4 Стан справ та напрямки розвитку кафедри «Екології, охорони навколишнього середовища та збалансованого природокористування»             

Зав. кафедри

5.5 Доповідь кафедри «Екології, охорони навколишнього середовища та збалансованого природокористування» за ініціативною науковою тематикою

Доповідач від кафедри

5.6 Різне   


Засідання вченої ради № 6 (26.02.2017р.)

6.1 Підсумки роботи за місяць                  

Доповідачі: директор, проф.  Павліський В.М.; декани факультетів: к.е.н., доц. Ярема Л.В., к.т.н., доц. Клендій П.Б., к.т.н., доц. Клендій М.Б.

6.2 Про наукову роботу студентів інституту                             

Доповідач: завідувач науково-дослідного відділу, к.т.н., доц. Диня В.І.

6.3 Організація освітнього процесу та якість підготовки фахівців                 

Доповідачі: керівник навчально-методичного відділу, к.т.н., доц. Дубчак Н.А., к.психол.н., доц. Макух О.І.

6.4 Про  публікацію  статей  в наукометричних базах даних              

Доповідач: завідувач науково-дослідного відділу, к.т.н., доц. Диня В.І.

6.5 Стан справ та напрямки розвитку кафедри «Енергетичних машин та технічного сервісу в АПК»                

Зав. кафедри

6.6 Доповідь кафедри «Енергетичних машин та технічного сервісу в АПК» за ініціативною науковою тематикою                

Доповідач від кафедри

6.7 Різне    


Засідання вченої ради № 7 (23.03.2017р.)

7.1 Підсумки роботи за місяць                  

Доповідачі: директор, проф.  Павліський В.М.;  декани факультетів:   к.т.н., доц. Клендій М.Б., к.т.н., доц. Клендій П.Б., к.е.н., доц. Ярема Л.В.

7.2 Про стан підготовки і виконання міжнародних науково-освітніх проектів

Доповідач: завідувач підрозділу міжнародних відносин, к.т.н., доц. Фльонц О.В.,

к.психол.н., доц. Макух О.І.

7.3 Про удосконалення порядку видання навчальної літератури                   

Доповідач: заступник директора з навчальної та навчально-методичної роботи, к.т.н. Русиняк М.О.

7.4 Стан справ та напрямки розвитку кафедри «Інформаційних технологій та вищої математики»                    

Зав. кафедри

7.5 Доповідь кафедри «Інформаційних технологій та вищої математики» за ініціативною науковою тематикою                

Доповідач від кафедри

7.6 Різне 


Засідання вченої ради № 8 (20.04.2017 р.)

8.1       Підсумки роботи за місяць.                       

Доповідачі: директор, проф.  Павліський В.М.; декани факультетів: к.т.н., доц. Клендій П.Б., к.т.н., доц. Клендій М.Б., к.е.н., доц. Ярема Л.В.

8.2       Завдання з подальшого вдосконалення навчально-методичної і наукової роботиДоповідачі:заступник директора з навчальної та навчально-методичної роботи, к.т.н. Русиняк М.О., завідувач науково-дослідного відділу, к.т.н., доц. Диня В.І.

8.3       Підготовка до екзаменаційної сесії                      

Доповідач: керівник навчально-методичного відділу, к.т.н., доц. Дубчак Н.А.

8.4       Стан справ та напрямки розвитку кафедр «Економіки підприємства» та «Обліку і аудиту»                     

Зав. кафедрами

8.5       Доповіді кафедр «Економіки підприємства» та «Обліку і аудиту» за ініціативною науковою тематикою                

Доповідачі від кафедр

8.6       Різне    


Засідання вченої ради № 9 (18.05.2017 р.)

9.1       Підсумки роботи за місяць

Доповідачі: директор, проф. Павліський В.М.;  декани факультетів: к.е.н., доц. Ярема Л.В., к.т.н., доц. Клендій П.Б., к.т.н., доц. Клендій М.Б.

9.2       Профорієнтаційна робота

Доповідач: керівник відділу з працевлаштування випускників та видачі документів про вищу освіту, ст. викладач Шумінська О.Б.

9.3       Аналіз мистецької та спортивної діяльності інституту

Доповідачі: завідувач відділом гуманітарної освіти, виховання та студентських справ ст. викладач Зайчук В.М., ст. викладач Буняк В.В.

9.4       Стан справ та напрямки розвитку кафедр  «Загальноінженерної підготовки» і «Машиновикористання та технологій в с.г.»           

Зав. кафедрами

9.5       Доповіді кафедр «Загальноінженерної підготовки» і «Машиновикористання та технологій в с.г.» за ініціативною науковою тематикою

Доповідачі від кафедр

9.6       Різне


Засідання вченої ради № 10 (22.06.2017 р.)

10.1     Підсумки роботи за ІІ-й семестр 2016-2017 н.р.

Доповідачі: директор, проф.  Павліський В.М.; декани факультетів: к.т.н., доц. Клендій П.Б., к.е.н., доц. Ярема Л.В., к.т.н., доц. Клендій М.Б.

10.2     Аналіз навчального процесу і напрямки його покращення. Аналіз результатів сесії за ІІ семестр                       

Доповідачі: заступник директора з навчальної та навчально-методичної роботи, к.т.н. Русиняк М.О., завідувач навчального відділу, к.пед.н., доц. Островська Н.Д., керівник навчально-методичного відділу, к.т.н., доц. Дубчак Н.А.

10.3     Аналіз виховного процесу і напрямки його покращення

Доповідач: завідувач відділом гуманітарної освіти, виховання та студентських справ, Зайчук В.М.

10.4     Аналіз наукової роботи і напрямки її покращення

Доповідач: завідувач науково-дослідного відділу, к.т.н., доц. Диня В.І.

10.5     Аналіз практичного навчання і напрямки його покращення   

Доповідачі: заступника директора з навчально-науково-виробничих питань розвитку

та адміністративно-господарської діяльності к.т.н., доц. Матвіїшин П.В, завідувач відділу з підготовки фахівців робітничих професій та курсової підготовки, ст.  викладач Камишанов В.В.

10.6     Різне              

 

НА ЗАСІДАННЯХ ВЧЕНОЇ РАДИ ІНСТИТУТУ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ:

  • Атестаційні справи викладачів інституту щодо рекомендацій з присвоєння вчених звань;
  • Обрання за конкурсом НПП відповідно до Закону України "Про вищу освіту";
  • Рекомендації до друку видань;
  • Рекомендації щодо затвердження наукових тем та призначення керівників і консультантів кандидатських і докторських робіт;
  • Акредитаційні та ліцензійні справи;
  • Затвердження навчальних планів та положень;
  • Зміни у навчальних планах;
  • Інші питання щодо діяльності інституту.

Схвалено й рекомендовано до затвердження на засіданні вченої ради інституту 04.10.2016 р. протокол № 1.

Примітка: дати та план роботи можуть уточнятися!

Вчений секретар, к.е.н., доц.                                                                                Федуняк І.О.

 

Студентська рада ВП НУБіП України "Бережанський агротехнічний інститут"

 

ПОЛЯКОВА ОЛЕНА

Голова Студентської організації

КАЗИМИРІВ РОМАН

Заступник голови Студентської організації

ГАНИЧ РОСТИСЛАВ

Голова Студентської ради факультету агроінженерії та енергетики

ДЕМЧУК СЕРГІЙ

Заступник Голови Студентської ради факультету агроінженерії та енергетики

КИЯК ВІТАЛІЙ

Голова інформаційного комітету

КОВАЛЬЧУК ВІТАЛІЙ

Голова Студентської ради факультету Економіки і природокористування

СКРИГУНЕЦЬ ЮРІЙ

Голова соціально-виховного та культурно-масового комітету

ЗУБАЛЬ ОЛЕГ

Секретар Студентської Ради

ВАЛИГА ЗЕНОВІЙ

Голова спортивного комітету

ПІХУРА ВІТАЛІЙ

Заступник голови спортивного комітету

САГАЙ ЛІЛІЯ

Голова комітету захисту прав студентів

ГИЧКА РУСЛАН

Заступник голова комітету захисту прав студентів

СКРИПКА МИХАЙЛО

Голова наукового комітету

ФЕНЯК МАР'ЯНА

Заступник голови інформаційного комітету

ДМИТРУК ІННА

Заступник голови наукового комітету

КОПЧА ОЛЕКСАНДР

Фотограф Студентської Ради

 

Головні цілі та завдання студентської ради ВП НУБіП України БАТІ:

- забезпечення виконання студентською молоддю своїх обов’язків як громадянина i студента;
- сприяння навчальній, науковій та творчій дiяльностi студентів;
- органiзацiя дозвілля та відпочинку студентів;
- участь в охороні громадського порядку;
- сприяння i створення необхідних соціально-побутових умов для студентів інституту;
- надання рекомендацій при поселенні студентів в гуртожитки інституту;
- виховання патріотизму, потреби дотримуватися чинного законодавства, моральних та етичних норм.

 

Студентська рада інституту

 

Анастасія Селяніна

Голова Студентської Рада

Кароліна Сута

Заступник голови Студентської ради

Віталій Бабій

Голова студентської ради агроінженерного факультету

Андрій Дадерко

Голова студентської ради факультету енергетики та електротехніки

Мар’яна Левкович

Секретар та голова інформаційного комітету

Микола Коваль

Голова культурно-масового комітету

Юрій Костів

Голова спортивного комітету

Тарас Щербатий

Заступник голови спортивного комітету

Олег Сторожко

Голова благодійно-волонтерського комітету

Степан Король

Заступник голови благодійно-волонтерського комітету з волонтерської діяльності

Олександр Шкільний

Голова комітету захисту прав здобувачів вищої освіти

Вікторія Остап’юк

Голова наукового комітету

Ігор Кобасяр

Помічник голови наукового комітету

Аліна Камиш

Помічник голови наукового комітету

Вікторія Шинклярська

Заступниця фотографа

Роман Мартинишин

Звукооператор

Тетяна Горішна

Заступник голови культурно-масового комітету

Назар Берчук

Помичник голови культурно-масового комітету

Гевко Віталій

Заступник голови наукового комітету

Мар'яна Стефанів

Фотограф

Роман Куций

Голова комітету Tik-Tok

Андрій Швець

Заступник голови комітету Tik-Tok

 

Головні цілі та завдання студентської ради ВП НУБіП України БАТІ:

  • забезпечення й захист прав та інтересів студентів стосовно організації навчального процесу;
  • сприяння навчальній, науковій і творчій діяльності студентів;
  • сприяння створенню належних умов для проживання та відпочинку студентів;
  • сприяння діяльності студентських гуртків за інтересами;
  • участь у вирішенні особистих питань студентів

 

Графік чергування у гуртожитках

ГРАФІК

Чергування викладачів в гуртожитках №3 і №4

На ІІ семестр 2016-2017 н.р.

 

Прізвище, ім’я, по батькові Дата чергування
1. Сливінська О.Б. 01.02
2. Боднар О.В. 02.02.
3. Герчанівська С.В. 05.02.
4. Літвінов В.І. 06.02.
5. Фльонц О.Б. 07.02.
6. Стемковська І.В. 08.02.
7. Черник Д.П. 09.02.
8. Греськів О.Б. 12.02.
9. Боднар О.Я. 13.02.
10. Гурська І.С. 14.02.
11. Герасимів З.М. 15.02.
12. Габор В.С. 16.02.
13. Судомир С.М. 19.02.
14. Федуняк І.О. 20.02.
15. Луговий Б.В. 21.02.
16. Макух О.І. 22.02.
17. Троханяк О.С. 23.02.
18. Білан Н.М. 26.02.
19. Кравчук Л.В. 27.02.
20. Павлів О.В. 28.02.
21. Колодницька Р.В. 01.03.
22. Мартиненко Ж.О. 02.03.
23. Голод В.П. 05.03.
24. Адамів С.С. 06.03.
25. Гловин Н.М. 07.03.
26. Дзюбата З.І. 09.03.
27. Замора О.І. 12.03.
28. Лукянова М.М. 13.03.
     
29. Диня В.І. 14.03.
30. Фльонц І.В. 15.03.
31. Фльонц О.В. 16.03.
32. Семенів І.І. 19.03.
33. Карась В.І. 20.03.
34. Ліннік А.Ю. 21.03.
35. Лещук Ю.І. 22.03.
36. Клендій О.М. 23.03.
37. Кирик О.М. 26.03.
38. Тригуба Б. 27.03.
39. Бідолах Д.І. 28.03.
40. Гринюк Ю.Г. 29.03.
41. Тиманська О.Б. 30.03.
42. Підховна С.М. 02.04.
     
43. Гайдукевич С.В. 03.04.
44. Семенова Н.П. 04.04.
45. Соловей І.М. 05.04.
46. Колодійчук Л.С. 06.04.
47. Нестеренко О.В. 09.04.
48. Марисюк А.П. 10.04.
49. Рамш В.Ю. 11.04.
50. Бунько В.Я. 12.04.
51. Потапенко М.В. 13.04.
52. Клендій Г.Я. 18.04.
53. Шаршонь В.Л. 19.04.
54. Дарморіс П.М. 20.04.
55. Кухтяк У.Є. 23.04.
56. Качурівський В.О. 24.04.
57. Качурівська Г.М. 25.04.
58. Калиній І.В. 26.04.
59. Роман Б.Є. 27.04.
     
60.

Сливінська О.Б.

Соловей І.М.

03.05.

61.

Боднар О.В.

Колодійчук Л.С.

04.05.

62.

Герчанівська С.В.

Нестеренко О.В.

07.05.

63.

Літвінов В.І.

Гайдукевич С.В.

08.05.

64.

Фльонц О.Б.

Рамш В.Ю.

10.05.

65.

Стемковська І.В.

Бунько В.Я.

11.05.

66.

Черник Д.П.

Семенова Н.П.

14.05.

67.

Греськів О.Б.

Потапенко М.В.

15.05.

68.

Боднар О.Я.

Клендій Г.Я.

16.05.

69.

Гурська І.С.

Шаршонь В.Л.

17.05.

70.

Герасимів З.М.

Марисюк А.П.

18.05.

71.

Габор В.С.

Дарморіс П.М.

21.05.

72.

Судомир С.М.

Кухтяк У.Є.

22.05.

73.

Федуняк І.О.

Качурівський В.О.

23.05.

74.

Луговий Б.В.

Качурівська Г.М.

24.05.

75.

Макух О.І.

Калиній І.В.

25.05.

76.

Троханяк О.С.

Роман Б.Є.

28.05.

77.

Білан Н.М.

Тригуба Б.М.

29.05.

78.

Кравчук Л.В.

Кирик О.М.

30.05.

79.

Павлів О.В.

Клендій О.М.

31.05.

80.

Колодницька Р.В.

Лещук Ю.І.

01.06.

81.

Мартиненко Ж.О.

Лінник А.Ю.

04.06.

82.

Голод В.П.

Карась В.І.

05.06.

83.

Адамів С.С.

Семенів І.В.

06.06.

84.

Гловин Н.М.

Фльонц О.В.

07.06.

85.

Дзюбата З.І.

Фльонц І.В.

08.06.

86.

Замора О.І.

Диня В.І.

11.06.

87.

Бідолах Д.І.

Підховна С.М.

12.06.

88.

Гринюк Ю.Г.

Тиманська О.Б.

13.06.

Примітка: Черговий викладач повинен попередити наступного по графіку викладача про чергування.

Примітка: Черговий викладач повинен попередити наступного по графіку викладача про чергування.

Науково-дослідна робота за 2015р.

Науково-дослідна та інноваційна діяльність здійснюється силами науково-педагогічних і педагогічних працівників, штатних наукових співробітників, докторантів, аспірантів, здобувачів і студентів, згідно стратегічного плану розвитку ВП НУБІП України «Бережанський агротехнічний інститут»  на 2016-2020 роки.

Кількість зареєстрованих тематик науково-дослідної роботи, яка виконується  на кафедрах факультетів і в науково-дослідній лабораторії

Назва факультету, лабораторій Кількість ініціативних наукових тематик зареєстрованих в УкрНТІ

2014

+/- до

2015

2014 рік 2015 рік
Агроінженерний 0 4 +4
Енергетики і автоматики 0 3 +3
Економіки і природокористування 0 4 +4
Лабораторія біогазових технологій 0 5 +5
Всього по інституту 0 16 +16

 

Порівняльні результати наукової роботи в 2014 і 2015 роках

Результати НДР Роки

2014

+/- до

2015

2014 2015
Науковою діяльністю займаються (НПП) 104 97 -7
Захищено дисертацій 4 2 -2
Науково-дослідні лабораторії 6 6 0
Створені діючі лабораторні установки 3 6 +3
Виготовлено макети нового обладнання 2 8 +6
Опубліковано монографій 5 3 -2
Методичні рекомендації 50 59 +9
Отримано патентів і авторських свідоцтв 13 7 -5
Кількість наукових статей: 130 91 -39

- опубліковано у міжнародних виданнях, 

    у тому числі на англійській мові                                                        

42

2

46

14

+4

+12

- опубліковано у міжгалузевих виданнях        88 45 -43
Кількість тез доповідей:   104 83 -21

- опублікованих у міжнародних виданнях

   у тому числі на англійській мові                                                         

33

5

39

18

+6

+13

- опублікованих у міжгалузевих виданнях      51 24 -27
- опублікованих у вузівських виданнях 20 20 0

 

Кількість конференцій та семінарів, проведених науковими і науково-педагогічними працівниками в 2015 році

Назва наукових форумів Роки

2014

+/- до

2015

2014 2015
Міжнародні Конференції 1 1 0
Семінари 0 0 0
Всеукраїнські Конференції 0 0 0
Семінари 0 0 0
Внутрішньовузівські Конференції 2 3 +1
Семінари 14 21 +7
Всього 17 25 +8

 

У 2015 р. функціонувало 6 науково-дослідних лабораторій:

Енергозбереження та відновлювальні джерела енергії;

Біоенергетичних комплексів АПК;

Виробництва біогазу;

Технології використання рослинних олій у паливних системах дизельних двигунів;

Інформаційні технології в бухгалтерському обліку;

Економіки сталого розвитку сільських територій.

 

Кількість в науково-дослідних лабораторій, які функціонували в період 2014 – 2015 рр.

Назва факультету, лабораторій Кількість ініціативних наукових тематик зареєстрованих в УкрНТІ

2014

+/- до

2015

2014 рік 2015 рік
Виробництва біогазу 1 1 0
Енергозбереження та відновлювальні джерела енергії 1 1 0
Біоенергетичних комплексів АПК 1 1 0
Технології використання рослинних олій у паливних системах дизельних двигунів 1 1 0
Економіки сталого розвитку сільських територій 1 1 0
Інформаційні технології в бухгалтерському обліку 1 1 0
Всього 6 6 0

У науково-дослідних лабораторіях були створені та діють  6 лабораторних установок:

Діюча модель вітроенергетичної установки;

Установка для проведення передпосівної активації насіння високою напругою;

Подрібнювач тюків соломи злакових культур;

Двигун для випробування альтернативних видів палива на основі ріпакової олії;

Пелетниця для виготовлення методом термічного і парового вибуху пресованих гранул із соломи з добавками відходів сільськогосподарського і харчового виробництва;

Лабораторна модель реактора для отримання біогазу із рослинної біомаси.

 

Кількість створених лабораторних науково-дослідних установок, які функціонували в період 2014-2015 рр.

№№

з/п

Назви науково-дослідних установок

2014

+/- до

2015

за 2014 рік за 2015 рік
1. Подрібнювач тюків соломи злакових культур. Подрібнювач тюків соломи злакових культур. 0
2. Двигун для випробування альтернативних видів палива на основі ріпакової олії. Двигун для випробування альтернативних видів палива на основі ріпакової олії. 0
3. Установка для виготовлення пелет із соломи і відходів спиртового і цукрового виробництва. Установка для виготовлення пелет із соломи і відходів спиртового і цукрового виробництва. 0
4. Лабораторна модель реактора для отримання біогазу із рослинної біомаси. Лабораторна модель реактора для отримання біогазу із рослинної біомаси. 0
5. - Установка для проведення передпосівної активації насіння високою напругою. +1
6.   Діюча модель вітроенергетичної установки. +1
Всього 4 6 +2

 

За 2015 рік виготовлено 8 діючих макетів і стендів, які використовуються у наукових дослідах і підчас навчального процесу:

Діюча модель визначення показників якості електричної енергії;

Діючий макет регулювання температури повітря у приміщенні на базі мікропроцесора Atmel;

Діюча модель системи керування водонасосних установок за допомогою перетворювачів частоти;

Лабораторний стенд для визначення діелектричної проникності та діелектричних втрат у твердих діелектриках.

Електронний трьохвимірний макет благоустрою центральної площі м. Бережани;

Електронний трьохвимірний макет благоустрою скверу Героїв у м. Бережани;

Стенд-презентація проекту озеленення центральної частини міста Бережани Тернопільської області, на замовлення виконавчого комітету Бережанської міськради

Стенд-презентація проекту реконструкції зелених насаджень території міського скверу міста Борщів Тернопільської області.

 

При виконані науково-дослідних робіт отримано такі найважливіші результати:

Досліджено:

Вплив різних добавок відходів сільськогосподарського виробництва і харчової промисловості до пелет і екструдованої соломи на метаногенез у лабораторних умовах.

Вплив різних способів подрібнення і розмірів частинок рослинної біомаси на інтенсивність утворення біогазу.

Вплив складу паливної суміші гас-олія на показники роботи дизельного двигуна Д-21. Визначено оптимальний склад паливної суміші і вплив цього складу на цитанове число та її теплотворну здатність. Проведено тепловий розрахунок двигуна при роботі на суміші різного складу для визначення можливого впливу на потужність двигуна.

Стан проблеми та реальність застосування методів дії електромагнітної енергії на активацію розвитку рослин, проведено передпосівну обробку насіння томатів високою напругою.

Систему оцінки розвитку сільських територій. Здійснено характеристику сільського господарства як чинника відродження села та обґрунтовано пріоритетні напрями його розвитку, на прикладі західного регіону України.

Процес формування облікової політики підприємства в умовах міжнародної економічної інтеграції. Теоретично обґрунтовано роль бухгалтерського обліку у вирішенні інформаційних потреб акціонерів. Проаналізовано протилежні інтереси суб’єктів економіки як передумову удосконалення бухгалтерського обліку пасивів. Досліджено основні напрями оптимізації джерел фінансових ресурсів підприємств.

Розроблено:

Конструкції котлів для спалювання твердого палива з покращеними експлуатаційними характеристиками.

Надійну і ефективну систему керування насосними  агрегатами  з асинхронними двигунами, яка здійснюється за допомогою перетворювачів частоти.

Нормативно-правове регулювання обліку браку та відходів виробництва.

Впроваджено:

Проект реконструкції міського скверу міста Борщів, Тернопільської області.

Проект озеленення і благоустрою центральної площі міста Бережан, Тернопільської області.

Проект благоустрою скверу перед корпусом агроінженерного факультету.

Регульований електропривод для водонасосних установок та борошномельних підприємств.

Визначник якісних показників електричної енергії.

Розробку шляхів економічного розвитку сільських територій: становлення малого підприємництва, формування системи збуту сільськогосподарської продукції. 

Дочірні категорії

Карта повітряних тривог України

Обговорення проєктів

 

Free Joomla templates by Ltheme