Відокремлений підрозділ
Національного університету біоресурсів і природокористування України
БЕРЕЖАНСЬКИЙ АГРОТЕХНІЧНИЙ ІНСТИТУТ
Україна тримає стрій!!!

Загальна інформація соціологічного опитування

З 2 листопада 2016р. по 16 листопада 2016р. в Бережанському агротехнічному інституті проводилося соціологічне опитування, яке ставило за мету визначити ціннісні орієнтири сучасної молоді. 

В опитування взяли участь 101 студент денної форми навчання. 

Вам пропонується інфографіка із загального розділу анкети:

В анкетуванні взяли участь: 44 - жінки, 59 - чоловіків

 

 



 Розподіл учасників опитування за напрямками підготовки: технічний напрям - 32, природничий - 34, економічний - 35.





 

Інші результати розподілу за рангами будуть опубліковані пізніше після

 

План роботи вченої ради БАТІ на 2016-2017 н.р.

Розміщено згідно з оригіналом

«ЗАТВЕРДЖУЮ»

Директор ВП НУБіП України

«Бережанський агротехнічний інститут»

___________Павліський В.М.

________________2016 р.

План роботи вченої ради ВП НУБіП України

«Бережанський агротехнічний інститут»

на 2016 - 2017 н.р.

Засідання вченої ради № 1 (04.10.2016р.)

1. Аналіз вступної кампанії та перспективи розвитку інституту

Доповідач: директор, проф. Павліський В.М.

 1.2      Перспективи розвитку факультетів                     

Доповідачі: декани факультетів: к.т.н., доц. Клендій М.Б., к.т.н., доц. Клендій П.Б., к.е.н., доц. Ярема Л.В.

1.3       Навчально-виховна робота в інституті               

Доповідачі: заступник директора з навчальної та навчально-методичної роботи, к.т.н. Русиняк М.О., завідувач відділом гуманітарної освіти, виховання та студентських справ, ст. викл. Зайчук В.М.

1.4       Стан наукової роботи в інституті             

Доповідач: завідувач науково-дослідного відділу, к.т.н., доц. Диня В.І.

1.5       Про підготовку матеріально-технічної бази інституту та впровадження інновацій в практичне навчання                  

Доповідач: заступника директора з навчально-науково-виробничих питань розвитку

та адміністративно-господарської діяльності, к.т.н., доц. Матвіїшин П.В.

1.6       Розвиток міжнародної діяльності закладу                       

Доповідач: завідувач підрозділу міжнародних відносин к.т.н., доц. Фльонц О.В.

1.7       Фінансовий стан інституту                       

Доповідач: головний бухгалтер,  ст. викладач Мигдаль Д.М.

1.8       Про план культурно-виховної роботи на І-й семестр 2016-2017 н.р.             

Доповідач: завідувач відділом гуманітарної освіти, виховання та студентських справ, ст. викладач Зайчук В.М.

1.9       Про план роботи вченої ради інституту на 2016-2017 н.р.                  

Доповідач: вчений секретар, к.е.н., доц. Федуняк І.О.

1.10     Різне              


Засідання вченої ради № 2 (31.10.2016р.)

2.1       Підсумки роботи за місяць            

Доповідачі: директор, проф.  Павліський В.М.; декани факультетів: к.т.н., доц. Клендій П.Б., к.т.н., доц. Клендій М.Б., к.е.н., доц. Ярема Л.В.

2.2       Про навчально-методичну документацію викладача                

Доповідачі: Завідувач навчального відділу, к.пед.н., доц. Островська Н.Д.,керівник навчально-методичного відділу, к.т.н., доц. Дубчак Н.А.

2.3       Про стратегію розвитку навчального процесу               

Доповідач: заступник директора з навчальної та навчально-методичної роботи, к.т.н. Русиняк М.О.

2.4       Стан справ та напрямки розвитку кафедри «Гуманітарних дисциплін»

Зав. кафедри

2.5       Доповідь кафедри «Гуманітарних дисциплін» за ініціативною науковою тематикою                   

Доповідач від кафедри

2.6       Різне      


Засідання вченої ради № 3 (24.11.2016р.)

3.1       Підсумки роботи за місяць                       

Доповідачі: директор, проф.  Павліський В.М.;  декани факультетів: к.е.н., доц. Ярема Л.В., к.т.н., доц. Клендій П.Б.,  к.т.н., доц. Клендій М.Б.

3.2       Міжнародна діяльність інституту             

Доповідач: завідувач підрозділу міжнародних відносин, к.т.н., доц. Фльонц О.В.

3.3       Підготовка до екзаменаційної сесії                      

Доповідач: керівник навчально-методичного відділу, к.т.н., доц. Дубчак Н.А.

3.4       Про роль студентського самоврядування           

Доповідач: голова студ. ради

3.5       Стан справ та напрямки розвитку кафедри «Лісового і садово-паркового господарства»             

Зав. кафедри

3.6       Доповідь кафедри «Лісового і садово-паркового господарства» за ініціативною науковою тематикою                       

Доповідач від кафедри

3.7       Різне 


Засідання вченої ради № 4 (22.12.2016р.)

4.1 Підсумки роботи за І-ий семестр 2016-2017 н.р. та поточні завдання інституту

Доповідачі: директор, проф.  Павліський В.М.; декани факультетів: к.т.н., доц. Клендій М.Б.,  к.т.н., доц. Клендій П.Б., к.е.н., доц. Ярема Л.В.

4.2 Профорієнтаційна робота        

Доповідач: керівник відділу з працевлаштування випускників та видачі документів про вищу освіту, ст.  викладач Шумінська О.Б.

4.3 Про виконання індивідуальних планів НПП за І-ий семестр 2016-2017 н.р.

Доповідачі: завідувач навчального відділу, к.пед.н., доц. Островська Н.Д., керівник навчально-методичного відділу к.т.н., доц. Дубчак Н.А., завідувач відділу з підготовки фахівців робітничих професій та курсової підготовки, ст. викл. Камишанов В.В.,  завідувач науково-дослідним відділом, к.т.н., доц. Диня В.І., завідувач відділом гуманітарної освіти, виховання та студентських справ, ст.  викладач Зайчук В.М.

4.4 Інформація про виконання прийнятих рішень                    

Доповідач: заступник директора з навчальної та навчально-методичної роботи, к.т.н. Русиняк М.О.

4.5 Стан справ та напрямки розвитку кафедр «Електротехнологій та експлуатації енергообладнання» та «Енергетики і автоматики»

Зав. кафедрами

4.6 Доповідь кафедр «Електротехнологій та експлуатації енергообладнання»  та

«Енергетики і автоматики» за ініціативною науковою тематикою                

Доповідачі від кафедр

4.7 Фінансовий стан інституту                 

Доповідач: головний бухгалтер, ст. викладач Мигдаль Д.М.

4.8 Різне                


Засідання вченої ради № 5 (26.01.2017р.)

5.1       Звіт директора про роботу за 2016 р.                   

Доповідач: директор, проф. Павліський В.М.

5.2 Профорієнтаційна робота                    

Доповідачі: декани факультетів: к.т.н., доц. Клендій П.Б., к.е.н., доц. Ярема Л.В., к.т.н., доц. Клендій М.Б.

5.3 Про план культурно-виховної роботи на ІІ-й семестр 2016-2017 н.р.     

Доповідач: завідувач відділом гуманітарної освіти, виховання та студентських справ, ст. викладач Зайчук В.М.

5.4 Стан справ та напрямки розвитку кафедри «Екології, охорони навколишнього середовища та збалансованого природокористування»             

Зав. кафедри

5.5 Доповідь кафедри «Екології, охорони навколишнього середовища та збалансованого природокористування» за ініціативною науковою тематикою

Доповідач від кафедри

5.6 Різне   


Засідання вченої ради № 6 (26.02.2017р.)

6.1 Підсумки роботи за місяць                  

Доповідачі: директор, проф.  Павліський В.М.; декани факультетів: к.е.н., доц. Ярема Л.В., к.т.н., доц. Клендій П.Б., к.т.н., доц. Клендій М.Б.

6.2 Про наукову роботу студентів інституту                             

Доповідач: завідувач науково-дослідного відділу, к.т.н., доц. Диня В.І.

6.3 Організація освітнього процесу та якість підготовки фахівців                 

Доповідачі: керівник навчально-методичного відділу, к.т.н., доц. Дубчак Н.А., к.психол.н., доц. Макух О.І.

6.4 Про  публікацію  статей  в наукометричних базах даних              

Доповідач: завідувач науково-дослідного відділу, к.т.н., доц. Диня В.І.

6.5 Стан справ та напрямки розвитку кафедри «Енергетичних машин та технічного сервісу в АПК»                

Зав. кафедри

6.6 Доповідь кафедри «Енергетичних машин та технічного сервісу в АПК» за ініціативною науковою тематикою                

Доповідач від кафедри

6.7 Різне    


Засідання вченої ради № 7 (23.03.2017р.)

7.1 Підсумки роботи за місяць                  

Доповідачі: директор, проф.  Павліський В.М.;  декани факультетів:   к.т.н., доц. Клендій М.Б., к.т.н., доц. Клендій П.Б., к.е.н., доц. Ярема Л.В.

7.2 Про стан підготовки і виконання міжнародних науково-освітніх проектів

Доповідач: завідувач підрозділу міжнародних відносин, к.т.н., доц. Фльонц О.В.,

к.психол.н., доц. Макух О.І.

7.3 Про удосконалення порядку видання навчальної літератури                   

Доповідач: заступник директора з навчальної та навчально-методичної роботи, к.т.н. Русиняк М.О.

7.4 Стан справ та напрямки розвитку кафедри «Інформаційних технологій та вищої математики»                    

Зав. кафедри

7.5 Доповідь кафедри «Інформаційних технологій та вищої математики» за ініціативною науковою тематикою                

Доповідач від кафедри

7.6 Різне 


Засідання вченої ради № 8 (20.04.2017 р.)

8.1       Підсумки роботи за місяць.                       

Доповідачі: директор, проф.  Павліський В.М.; декани факультетів: к.т.н., доц. Клендій П.Б., к.т.н., доц. Клендій М.Б., к.е.н., доц. Ярема Л.В.

8.2       Завдання з подальшого вдосконалення навчально-методичної і наукової роботиДоповідачі:заступник директора з навчальної та навчально-методичної роботи, к.т.н. Русиняк М.О., завідувач науково-дослідного відділу, к.т.н., доц. Диня В.І.

8.3       Підготовка до екзаменаційної сесії                      

Доповідач: керівник навчально-методичного відділу, к.т.н., доц. Дубчак Н.А.

8.4       Стан справ та напрямки розвитку кафедр «Економіки підприємства» та «Обліку і аудиту»                     

Зав. кафедрами

8.5       Доповіді кафедр «Економіки підприємства» та «Обліку і аудиту» за ініціативною науковою тематикою                

Доповідачі від кафедр

8.6       Різне    


Засідання вченої ради № 9 (18.05.2017 р.)

9.1       Підсумки роботи за місяць

Доповідачі: директор, проф. Павліський В.М.;  декани факультетів: к.е.н., доц. Ярема Л.В., к.т.н., доц. Клендій П.Б., к.т.н., доц. Клендій М.Б.

9.2       Профорієнтаційна робота

Доповідач: керівник відділу з працевлаштування випускників та видачі документів про вищу освіту, ст. викладач Шумінська О.Б.

9.3       Аналіз мистецької та спортивної діяльності інституту

Доповідачі: завідувач відділом гуманітарної освіти, виховання та студентських справ ст. викладач Зайчук В.М., ст. викладач Буняк В.В.

9.4       Стан справ та напрямки розвитку кафедр  «Загальноінженерної підготовки» і «Машиновикористання та технологій в с.г.»           

Зав. кафедрами

9.5       Доповіді кафедр «Загальноінженерної підготовки» і «Машиновикористання та технологій в с.г.» за ініціативною науковою тематикою

Доповідачі від кафедр

9.6       Різне


Засідання вченої ради № 10 (22.06.2017 р.)

10.1     Підсумки роботи за ІІ-й семестр 2016-2017 н.р.

Доповідачі: директор, проф.  Павліський В.М.; декани факультетів: к.т.н., доц. Клендій П.Б., к.е.н., доц. Ярема Л.В., к.т.н., доц. Клендій М.Б.

10.2     Аналіз навчального процесу і напрямки його покращення. Аналіз результатів сесії за ІІ семестр                       

Доповідачі: заступник директора з навчальної та навчально-методичної роботи, к.т.н. Русиняк М.О., завідувач навчального відділу, к.пед.н., доц. Островська Н.Д., керівник навчально-методичного відділу, к.т.н., доц. Дубчак Н.А.

10.3     Аналіз виховного процесу і напрямки його покращення

Доповідач: завідувач відділом гуманітарної освіти, виховання та студентських справ, Зайчук В.М.

10.4     Аналіз наукової роботи і напрямки її покращення

Доповідач: завідувач науково-дослідного відділу, к.т.н., доц. Диня В.І.

10.5     Аналіз практичного навчання і напрямки його покращення   

Доповідачі: заступника директора з навчально-науково-виробничих питань розвитку

та адміністративно-господарської діяльності к.т.н., доц. Матвіїшин П.В, завідувач відділу з підготовки фахівців робітничих професій та курсової підготовки, ст.  викладач Камишанов В.В.

10.6     Різне              

 

НА ЗАСІДАННЯХ ВЧЕНОЇ РАДИ ІНСТИТУТУ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ:

  • Атестаційні справи викладачів інституту щодо рекомендацій з присвоєння вчених звань;
  • Обрання за конкурсом НПП відповідно до Закону України "Про вищу освіту";
  • Рекомендації до друку видань;
  • Рекомендації щодо затвердження наукових тем та призначення керівників і консультантів кандидатських і докторських робіт;
  • Акредитаційні та ліцензійні справи;
  • Затвердження навчальних планів та положень;
  • Зміни у навчальних планах;
  • Інші питання щодо діяльності інституту.

Схвалено й рекомендовано до затвердження на засіданні вченої ради інституту 04.10.2016 р. протокол № 1.

Примітка: дати та план роботи можуть уточнятися!

Вчений секретар, к.е.н., доц.                                                                                Федуняк І.О.

 

Студентська рада ВП НУБіП України "Бережанський агротехнічний інститут"

 

ПОЛЯКОВА ОЛЕНА

Голова Студентської організації

КАЗИМИРІВ РОМАН

Заступник голови Студентської організації

ГАНИЧ РОСТИСЛАВ

Голова Студентської ради факультету агроінженерії та енергетики

ДЕМЧУК СЕРГІЙ

Заступник Голови Студентської ради факультету агроінженерії та енергетики

КИЯК ВІТАЛІЙ

Голова інформаційного комітету

КОВАЛЬЧУК ВІТАЛІЙ

Голова Студентської ради факультету Економіки і природокористування

СКРИГУНЕЦЬ ЮРІЙ

Голова соціально-виховного та культурно-масового комітету

ЗУБАЛЬ ОЛЕГ

Секретар Студентської Ради

ВАЛИГА ЗЕНОВІЙ

Голова спортивного комітету

ПІХУРА ВІТАЛІЙ

Заступник голови спортивного комітету

САГАЙ ЛІЛІЯ

Голова комітету захисту прав студентів

ГИЧКА РУСЛАН

Заступник голова комітету захисту прав студентів

СКРИПКА МИХАЙЛО

Голова наукового комітету

ФЕНЯК МАР'ЯНА

Заступник голови інформаційного комітету

ДМИТРУК ІННА

Заступник голови наукового комітету

КОПЧА ОЛЕКСАНДР

Фотограф Студентської Ради

 

Головні цілі та завдання студентської ради ВП НУБіП України БАТІ:

- забезпечення виконання студентською молоддю своїх обов’язків як громадянина i студента;
- сприяння навчальній, науковій та творчій дiяльностi студентів;
- органiзацiя дозвілля та відпочинку студентів;
- участь в охороні громадського порядку;
- сприяння i створення необхідних соціально-побутових умов для студентів інституту;
- надання рекомендацій при поселенні студентів в гуртожитки інституту;
- виховання патріотизму, потреби дотримуватися чинного законодавства, моральних та етичних норм.

 

Студентська рада інституту

 

Анастасія Селяніна

Голова Студентської Рада

Кароліна Сута

Заступник голови Студентської ради

Віталій Бабій

Голова студентської ради агроінженерного факультету

Андрій Дадерко

Голова студентської ради факультету енергетики та електротехніки

Мар’яна Левкович

Секретар та голова інформаційного комітету

Микола Коваль

Голова культурно-масового комітету

Юрій Костів

Голова спортивного комітету

Тарас Щербатий

Заступник голови спортивного комітету

Олег Сторожко

Голова благодійно-волонтерського комітету

Степан Король

Заступник голови благодійно-волонтерського комітету з волонтерської діяльності

Олександр Шкільний

Голова комітету захисту прав здобувачів вищої освіти

Вікторія Остап’юк

Голова наукового комітету

Ігор Кобасяр

Помічник голови наукового комітету

Аліна Камиш

Помічник голови наукового комітету

Вікторія Шинклярська

Заступниця фотографа

Роман Мартинишин

Звукооператор

Тетяна Горішна

Заступник голови культурно-масового комітету

Назар Берчук

Помичник голови культурно-масового комітету

Гевко Віталій

Заступник голови наукового комітету

Мар'яна Стефанів

Фотограф

Роман Куций

Голова комітету Tik-Tok

Андрій Швець

Заступник голови комітету Tik-Tok

 

Головні цілі та завдання студентської ради ВП НУБіП України БАТІ:

  • забезпечення й захист прав та інтересів студентів стосовно організації навчального процесу;
  • сприяння навчальній, науковій і творчій діяльності студентів;
  • сприяння створенню належних умов для проживання та відпочинку студентів;
  • сприяння діяльності студентських гуртків за інтересами;
  • участь у вирішенні особистих питань студентів

 

Графік чергування у гуртожитках

ГРАФІК

Чергування викладачів в гуртожитках №3 і №4

На ІІ семестр 2016-2017 н.р.

 

Прізвище, ім’я, по батькові Дата чергування
1. Сливінська О.Б. 01.02
2. Боднар О.В. 02.02.
3. Герчанівська С.В. 05.02.
4. Літвінов В.І. 06.02.
5. Фльонц О.Б. 07.02.
6. Стемковська І.В. 08.02.
7. Черник Д.П. 09.02.
8. Греськів О.Б. 12.02.
9. Боднар О.Я. 13.02.
10. Гурська І.С. 14.02.
11. Герасимів З.М. 15.02.
12. Габор В.С. 16.02.
13. Судомир С.М. 19.02.
14. Федуняк І.О. 20.02.
15. Луговий Б.В. 21.02.
16. Макух О.І. 22.02.
17. Троханяк О.С. 23.02.
18. Білан Н.М. 26.02.
19. Кравчук Л.В. 27.02.
20. Павлів О.В. 28.02.
21. Колодницька Р.В. 01.03.
22. Мартиненко Ж.О. 02.03.
23. Голод В.П. 05.03.
24. Адамів С.С. 06.03.
25. Гловин Н.М. 07.03.
26. Дзюбата З.І. 09.03.
27. Замора О.І. 12.03.
28. Лукянова М.М. 13.03.
     
29. Диня В.І. 14.03.
30. Фльонц І.В. 15.03.
31. Фльонц О.В. 16.03.
32. Семенів І.І. 19.03.
33. Карась В.І. 20.03.
34. Ліннік А.Ю. 21.03.
35. Лещук Ю.І. 22.03.
36. Клендій О.М. 23.03.
37. Кирик О.М. 26.03.
38. Тригуба Б. 27.03.
39. Бідолах Д.І. 28.03.
40. Гринюк Ю.Г. 29.03.
41. Тиманська О.Б. 30.03.
42. Підховна С.М. 02.04.
     
43. Гайдукевич С.В. 03.04.
44. Семенова Н.П. 04.04.
45. Соловей І.М. 05.04.
46. Колодійчук Л.С. 06.04.
47. Нестеренко О.В. 09.04.
48. Марисюк А.П. 10.04.
49. Рамш В.Ю. 11.04.
50. Бунько В.Я. 12.04.
51. Потапенко М.В. 13.04.
52. Клендій Г.Я. 18.04.
53. Шаршонь В.Л. 19.04.
54. Дарморіс П.М. 20.04.
55. Кухтяк У.Є. 23.04.
56. Качурівський В.О. 24.04.
57. Качурівська Г.М. 25.04.
58. Калиній І.В. 26.04.
59. Роман Б.Є. 27.04.
     
60.

Сливінська О.Б.

Соловей І.М.

03.05.

61.

Боднар О.В.

Колодійчук Л.С.

04.05.

62.

Герчанівська С.В.

Нестеренко О.В.

07.05.

63.

Літвінов В.І.

Гайдукевич С.В.

08.05.

64.

Фльонц О.Б.

Рамш В.Ю.

10.05.

65.

Стемковська І.В.

Бунько В.Я.

11.05.

66.

Черник Д.П.

Семенова Н.П.

14.05.

67.

Греськів О.Б.

Потапенко М.В.

15.05.

68.

Боднар О.Я.

Клендій Г.Я.

16.05.

69.

Гурська І.С.

Шаршонь В.Л.

17.05.

70.

Герасимів З.М.

Марисюк А.П.

18.05.

71.

Габор В.С.

Дарморіс П.М.

21.05.

72.

Судомир С.М.

Кухтяк У.Є.

22.05.

73.

Федуняк І.О.

Качурівський В.О.

23.05.

74.

Луговий Б.В.

Качурівська Г.М.

24.05.

75.

Макух О.І.

Калиній І.В.

25.05.

76.

Троханяк О.С.

Роман Б.Є.

28.05.

77.

Білан Н.М.

Тригуба Б.М.

29.05.

78.

Кравчук Л.В.

Кирик О.М.

30.05.

79.

Павлів О.В.

Клендій О.М.

31.05.

80.

Колодницька Р.В.

Лещук Ю.І.

01.06.

81.

Мартиненко Ж.О.

Лінник А.Ю.

04.06.

82.

Голод В.П.

Карась В.І.

05.06.

83.

Адамів С.С.

Семенів І.В.

06.06.

84.

Гловин Н.М.

Фльонц О.В.

07.06.

85.

Дзюбата З.І.

Фльонц І.В.

08.06.

86.

Замора О.І.

Диня В.І.

11.06.

87.

Бідолах Д.І.

Підховна С.М.

12.06.

88.

Гринюк Ю.Г.

Тиманська О.Б.

13.06.

Примітка: Черговий викладач повинен попередити наступного по графіку викладача про чергування.

Примітка: Черговий викладач повинен попередити наступного по графіку викладача про чергування.

Дочірні категорії

Карта повітряних тривог України

Free Joomla templates by Ltheme