ВП НУБіП України "Бережанський агротехнічний інститут"
ФАКУЛЬТЕТ ЕНЕРГЕТИКИ ТА ЕЛЕКТРОТЕХНІКИ
Контакти:  (03548) 2-14-51    energetik.fakultet@gmail.com    Viber   Facebook
Україна тримає стрій!!!

 

Кафедра
інформаційних технологій та вищої математики

здійснює фахову підготовку ОС Бакалавр за спеціальністю

122 КОМП'ЮТЕРНІ НАУКИ

Фахівець може здійснювати такі види робіт

✍ Адміністратор бази даних
☑ Адміністратор доступу
✔ Інженер з програмного забезпечення
✑ Інженер-програміст
✎ Фахівець з інформаційних технологій
✒ Програміст (база даних)
✧ Адміністратор системи

Контакти: E-mail: kafedra.ithm.bati@gmail.com

Інтеграція та можливе використання засобів ШІ у навчальному процесі

image 2024 09 11 11 35 14Нещодавно, Білоус Назарій, успішно пройшов серію вебінар на тему "Інтеграція та можливе використання засобів ШІ у навчальному процесі", що став важливим кроком у професійному розвитку в контексті сучасних технологій. Цей навчання організовано ІТ-компанією SoftServe в рамках щорічних навчань для викладачів закладів освіти TECH SUMMER FOR EDUCATORS та охоплював кілька ключових аспектів застосування штучного інтелекту (ШІ) в освіті, кожен із яких має суттєве значення для трансформації навчальних підходів та процесів:

  • Інтеграція та можливе використання засобів ШІ у навчальному процесі 
  • ШІ для Data Scientists: що треба знати та вміти?
  • Досвід впровадження ШІ у навчальні процеси: очікування та результати. 
  • Безоплатні альтернативи ChatGPT: запуск ШІ-моделей локально і в хмарі

Перш за все, обговорювалося питання інтеграції ШІ в освітній процес. Спікери висвітлили, як технології ШІ можуть змінити традиційні методи навчання, роблячи їх більш індивідуалізованими та адаптивними до потреб кожного студента. За допомогою алгоритмів машинного навчання можна не лише покращити якість освіти, а й автоматизувати рутинні завдання викладачів, що дозволить їм більше зосереджуватися на креативних та інноваційних підходах у навчанні.

Далі розглядалося питання "ШІ для Data Scientists: що треба знати та вміти?". У цьому блоці було наголошено на важливості глибоких знань у галузі аналізу даних та алгоритмів ШІ, що дозволяє ефективно працювати з великими обсягами інформації. Учасникам пояснювали, які інструменти та платформи необхідно використовувати для роботи з даними, а також на які аспекти варто звертати особливу увагу при навчанні та підвищенні кваліфікації у цій сфері.

Ще одним цікавим питанням був досвід впровадження ШІ у навчальні процеси. Спікери поділилися реальними кейсами з освітніх установ, де штучний інтелект вже застосовується на практиці. Обговорювалися як позитивні результати, так і певні виклики, з якими стикалися на етапі впровадження, включаючи технічні складнощі, опір змін з боку персоналу та необхідність адаптації студентів до нових форматів навчання.

Окрему увагу було приділено темі безоплатних альтернатив ChatGPT, а саме можливостям запуску ШІ-моделей як локально, так і в хмарі. Це питання є надзвичайно актуальним для освітніх установ, оскільки дає можливість використовувати потужні інструменти ШІ без значних фінансових витрат, що може значно підвищити доступність цих технологій у сфері освіти.

Після завершення вебінару, Білоус Назарій, отримав сертифікат, що підтверджує участь і засвоєння знань. Ця подія надала цінні знання та практичні інструменти, які можна використовувати у подальшій професійній діяльності, зокрема для підвищення ефективності навчальних процесів та впровадження новітніх технологій у сфері освіти. Впровадження ШІ в навчальні процеси – це перспективний напрямок, який може суттєво змінити підходи до навчання, зробивши їх більш ефективними, інноваційними та доступними для широкої аудиторії.

Tech Summer for Educators AI Edition   Certificate page 0001Tech Summer for Educators AI Edition SupplementUA page 0001

Ганна Качурівська,
доцент кафедри ІТВМ

 

Карта повітряних тривог України

Free Joomla templates by Ltheme