З ініціативи науково-педагогічних працівників кафедри інформаційних технологій та вищої математики з квітня місяця 2024 р. стартує соціальний R&D ІТ-проєкт "Каталог студентських наукових публікацій". Метою даного проєкту є розробка інформаційної системи збору, збереження та обробки інформації про студентські наукові публікації. Також маємо мету доповнити аудиторну компоненту здобуття освіти самостійною роботою. Відповідно – сформувати навички самостійної пізнавальної діяльності, командної взаємодії, удосконалення комунікаційних здібностей, набуття досвіду презентації себе і результатів роботи у групі.
Професійною складовою є практичні навички складання програмного коду, тестування кодів, розгортання програмного забезпечення проєкту, питання доставки програмного продукту користувачу та розробки бази даних.
Кафедра є центром взаємодії всіх зацікавлених сторін, а саме:
- відділу навчально-науково-інноваційної діяльності інституту, який виступає замовником даного проєкту;
- науково-педагогічних працівників кафедри, які є ініціаторами підтем проєкту;
- провідних фахівців з ІТ-галузі, які залучені до проєктної роботи у ролі наставників;
- студентів, які прагнуть отримати найактуальніші та найпотрібніші знання і здобути практичний досвід виконання реальних ІТ-проектів.
Про проєкт:
Мета: розробка інформаційної системи "Каталог студентських наукових публікацій".
Технічна реалізація: програмний стек LAMP (Linux, Apache, SQL, PHP), Javascript.
Учасники: До учасників проєкту запрошуються здобувачі вищої освіти ОПП "Комп'ютерні науки" ВП НУБіП України "Бережанський агротехнічний інститут"
Тривалість проекту: 6 місяців.
Комунікація: система управління проєктами Trello
Координатор проєкту: доцент Качурівський В.О.
Студенти виконують проєкти під керівництвом досвідчених наставників, які мають стаж роботи в ІТ-компаніях за спеціалізацією і мають досвід викладання в коледжі. Крім цього, студент може спробувати різні ролі на проєкті. Зокрема, побути розробником ПЗ, бізнес-аналітиком, дизайнером, проєктним менеджером тощо. Найосновніше – студент може здобути нові та удосконалити існуючі технічні і “м’які” навички.
Результати роботи студента на проєкті можуть бути визнані як результати інформальної освіти.