Відокремлений підрозділ
Національного університету біоресурсів і природокористування України
БЕРЕЖАНСЬКИЙ АГРОТЕХНІЧНИЙ ІНСТИТУТ
Україна тримає стрій!!!

Запрошуємо на здобуття освіти за такими спеціальностями

051 ЕКОНОМІКА
071 ОБЛІК І ОПОДАТКУВАННЯ
073 МЕНЕДЖМЕНТ
101 ЕКОЛОГІЯ
122 КОМП'ЮТЕРНІ НАУКИ
141 ЕЛЕКТРОЕНЕРГЕТИКА, ЕЛЕКТРОТЕХНІКА ТА ЕЛЕКТРОМЕХАНІКА
201 Агрономія
205 ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО
206 САДОВО-ПАРКОВЕ ГОСПОДАРСТВО
208 АГРОІНЖЕНЕРІЯ
242 ТУРИЗМ І РЕКРЕАЦІЯ

Коротко про інститут:

 

   Правонаступник - Бережанського технікуму механізації та електрифікації сільського господарства.

  Рік заснування - 2001

  Форма власності - державна

  Форми навчання - денна, заочна

  Документ про закінчення - диплом втановленого зразка

  Освітні ступені - Бакалавр (11), Магістр (3)

 

Факультети:

  Підрозділи - Структурний підрозділ з навчально-виробничої діяльності та професійно-технічної освіти

Інтелектуальна битва агрономів: Від ґрунту – до врожаю!

1731657185134   Брейн-ринг для здобувачів освіти – це відмінний формат для закріплення навчального матеріалу, розвитку критичного мислення і підвищення командного духу.

   Такий захід допомагає практично застосувати отримані знання та підвищити рівень зацікавленості в агрономії.

   Науково-педагогічні працівники  кафедри агрономії та екології спільно із здобувачами освіти  спеціальності 201 «Агрономія» провели брейн-ринг. Це дозволило об'єднати науковий і навчальний досвід, створюючи інтерактивний простір для навчання та обміну знаннями.

17316571851471731657185169   Такий формат сприяв не лише закріпленню знань, але й налагодженню співпраці між НПП й здобувачами, що надзвичайно важливо для підготовки фахівців у галузі агрономії.

   Учасники об'єдналися у команди, що сприяло формуванню навичок роботи в команді та взаємодопомоги. Науково-педагогічні працівники  виступали не тільки як судді, а й як ментори, пояснюючи відповіді, доповнюючи їх власними прикладами з досвіду. Питання охоплювали як теоретичні, так і практичні аспекти, що допомагало здобувачам освіти  краще розуміти агрономічні процеси та вчитися швидко приймати рішення.

17316571851581731657185120   Цей захід показав, що брейн-ринг є ефективним методом закріплення матеріалу, оскільки він поєднує навчання з елементами змагання, що підвищує мотивацію здобувачів освіти. Співпраця з науково-педагогічними працівниками  в такому форматі посилює довіру й відкриває можливості для обговорення більш глибоких і актуальних тем.

   Загалом, брейн-ринг сприяв формуванню в учасників системного підходу до агрономічних знань і заохотив до подальшого вивчення спеціальності.

Світлана ДУДКА,
асистентка кафедри агрономії та екології

 

Карта повітряних тривог України

Free Joomla templates by Ltheme