Проєкт “Ініціатива академічної доброчесності та якості освіти” започаткувала тематичну рубрику про ідеї академічної доброчесності та якості освіти. Візуальні практичні кейси на цю тематику демонструють, що академічна доброчесність стосується усіх і кожного.
Ключові новини
З метою підвищення якості освітніх програм «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» першого (бакалаврського) і другого (магістерського) рівня вищої освіти 22.04.2021 р. відбулося спільне засідання кафедр енергетики і автоматики, електротехнологій та експлуатації енергообладнання факультету енергетики та електротехніки, представників студентського самоврядування та роботодавців. На засіданні розглядалось питання щодо результатів анонімного анкетування здобувачів вищої освіти. На основі аналізу результатів анкетування стейкхолдерів визначено сильні і слабкі сторони освітніх програм. Внесені пропозиції і зауваження враховано в освітні програми «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» на 2021-2022 н.р.
Гаранти освітньо-професійних програм «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» другого (магістерського) рівня Василь БУНЬКО та першого (бакалаврського) рівня вищої освіти Василь РАМШ презентували освітні програми на 2021 рік вступу.

16 квітня 2021 року доценткою Оксаною КАЧМАР та практикуючою бухгалтеркою Мар’яною БРИДУН, яка є випускницею факультету економіки і природокористування, магістром з обліку та оподаткування, проведено, використовуючи платформу Zoom, відкрите бінарне заняття для здобувачів вищої освіти ОС "Бакалавр" спеціальностей 073 "Менеджмент", 051 "Економіка" з дисципліни «Бухгалтерський облік» на тему: «Основи організації бухгалтерського обліку».
15 квітня 2021 року на базі ВСП «Бурштинський фаховий коледж» Івано-Франківського Національного технічного університету нафти і газу за участю факультету економіки і природокористування Бережанського інституту, в онлайн-режимі відбулася Всеукраїнська студентська науково-практична конференція на тему: «ЕКОНОМІКА ПОСТПАНДЕМІЇ: КРИЗА АБО НОВА МОЖЛИВІСТЬ ДЛЯ УКРАЇНИ».
Сьогодні вирішення питання якісної підготовки здобувачів та зайнятості випускників неможливе без налагодження взаємовигідних партнерських відносин між роботодавцями та закладами вищої освіти. Досвід останніх років свідчить, що співпраця з партнерами-підприємствами більш ефективна, якщо вона будується на основі врахування інтересів роботодавців, орієнтації на потреби і вимоги сучасного ринку праці та спільного бачення подальших перспектив співпраці. Основними інтересами стейкхолдерів є отримання здобувачами якісної освіти, оволодіння ними необхідними компетентностями, формування якісного та кваліфікованого ринку праці, можливості самозайнятості тощо.