Рада роботодавців як дорадчий орган на факультеті енергетики та електротехніки функціонує власне задля вироблення стратегії та напрямів провадження освітньої та наукової діяльності, підвищення якості професійної, практичної підготовки майбутніх фахівців шляхом співпраці факультету з провідними організаціями та підприємствами в галузі електричної інженерії та інформаційних технологій. Нині процес взаємодії зацікавлених сторін в межах факультету реалізується через участь стейкхолдерів на всіх етапах реалізації освітньої траєкторії, зокрема: через ознайомлення, обговорення, внесення пропозицій при розробці освітніх програм, навчальних планів та покращенні матеріально-технічної бази в межах спеціальностей факультету; участь роботодавців в оцінюванні якості знань здобувачів вищої освіти при проведенні державної атестації, залучення зовнішніх стейкхолдерів до практичних занять; проведення практики на підприємствах, в різноманітних організаціях, що є потенційними для подальшого працевлаштування здобувачів вищої освіти.
16 грудня 2021 року відбулось чергове засідання Ради роботодавців факультету енергетики та електротехніки у форматі online/offline.
В роботі засідання ради роботодавців взяли участь: стейкхолдери, гаранти освітніх програм, члени робочих груп з розробки освітніх програм, представники підприємств, організацій, провідні фахівці в галузі електроенергетики та комп’ютерних технологій.
На початку засідання декан факультету енергетики та електротехніки Василь БУНЬКО привітав усіх присутніх з позитивним рішенням Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти щодо проходження успішної АКРЕТИТАЦІЇ освітніх програм «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» другого (магістерського) рівня та «Комп’ютерні науки» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, зазначивши, що роботодавці відіграють важливу роль у забезпеченні якісної підготовки фахівців з даних спеціальностей.
На засіданні було заслухано звіт голови ради роботодавців Володимира ОСТАП’ЮКА за 2021 рік, а також представлені для обговорення проєкти освітніх програм підготовки фахівців ОС «Бакалавр» та ОС «Магістр» зі спеціальності 141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» і ОС «Бакалавр» (доповідачі гаранти ОП доц. Василь БУНЬКО та доц. Василь РАМШ) та зі спеціальності 122 «Комп’ютерні науки» (доповідач гарант ОП доц. Володимир КАЧУРІВСЬКИЙ).
Під час засідання було обговорено ряд важливих питань, котрі стосувались оцінки якості освітніх програм та навчальних планів підготовки фахівців 2022 року вступу за даними спеціальностями; формування освітніх компонент вибіркової складової освітньо-професійних програм; удосконалення матеріально-технічної бази шляхом залучення бізнес-партнерів; виробничого стажування викладачів; участь здобувачів вищої освіти у конкурсах студентських наукових робіт.
В ході засідання було сформовано низку пропозицій та рекомендацій щодо якості освітніх програм та навчальних планів, які були висловлені: головою ради роботодавців, помічником голови правління – генерального директора з питань охорони праці ВАТ «Тернопільобленерго» Володимиром ОСТАП’ЮКОМ, директором ТОВ «Сімпленерджі» Віталієм УСТИМЧУКОМ, представником Козівського РЕМ ВАТ «Тернопільобленерго», інспектором з обліку електроенергії Тарасом ГРОМЯКОМ, заступником начальника зі збуту Бережанського РЕМ ВАТ «Тернопільобленерго» Андрієм ФЕДИКОМ, заступником директора компанії інтернет-провайдера ТОВ «Мегаком» Романом КУЛЬЧИЦЬКИМ, директором філії «Південна» АТ «Прикарпаттяобленерго» Дмитром БУНЯКОМ та іншими стейкхолдерами.
Гаранти освітніх програм зазначили, що представники Ради завжди беруть активну участь в розробці освітніх програм, експертному оцінюванні начальних планів, залучені як фахівці-практики до викладання окремих тем лекційного матеріалу навчальних дисциплін.
На завершення засідання декан факультету енергетики та електротехніки, доцент Василь БУНЬКО подякував всім членам Ради за тісну співпрацю, проявлену ініціативу, активну участь в засіданні та закликав всіх до подальшого співробітництва, активізації наукових досліджень, розширенні баз практик, впровадження інноваційних технологій навчання в освітній процес задля удосконалення професійної підготовки майбутніх фахівців, наголошуючи, що така взаємодія – один із головних пріоритетів для удосконалення освітнього процесу.
Деканат факультету енергетики та електротехніки