Запроваджений по всій країні карантин вніс суттєві корективи в освітній процес. Дистанційне навчання стало справжнім викликом для студентів та викладачів тому, що важко підтримувати взаємний тісний двосторонній зв'язок «викладач-студент». Дуже багато питань виникає при виконанні кропіткої роботи процесу навчання. Але не зважаючи на такі життєві ситуації наші студенти та викладачі зуміли пристоcуватися до нових умов навчання. Екзаменаційна сесія, проведення атестації випускників-енергетиків вже позаду.
Відповідно до графіку освітнього процесу підготовки фахівців ОС «Бакалавр» факультету енергетики та електротехніки студенти випускних курсів денної форми навчання спеціальності 141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» інтенсивно працюють над виконанням випускних бакалаврських робіт.
За сучасних умов набутий досвід із використання навчальної платформи Moodle та сервісів для відеозв’язку при інформаційному супроводі дисциплін, безумовно, став у нагоді при організації різних видів дистанційного навчання.
Викладачі кафедри електротехнологій та експлуатації енергообладнання всіма методами стараються підтримати повноцінний освітній процес і в будь-яку хвилину прийти на допомогу студенту, який потребує консультації. Завдяки мобільним та іншим пристроям викладачі і студенти ефективно працюють на відстані, здійснюють спілкування по відеокамерах, проводять відеоконференції і відеоконсультації. Для оперативної роботи викладачі використовують нашу інститутську платформу Moodle, а також мережі Viber, Facebook і інші платформи.
Такі консультації та практичні поради дуже необхідні студентам, які виконують практичні бакалаврські випускні роботи тому, що практичну частину потрібно зробити своїми руками, наприклад, під`єднати той чи інший пристрій, виміряти якийсь показник, переробити схему. А при виконанні такої практичної роботи студент має змогу дистанційно отримувати ґрунтовну допомогу фахівців нашої кафедри. В основі дистанційного консультування лежить оперативність надання інформації і можливість здійснення миттєвого зворотнього зв'язку. В результаті проведених дискусій і виконаних практичних розробок установок можна судити, що студенти добре оволоділи теоретичним матеріалом, бездоганно орієнтуються на практиці, зацікавлені у виконанні випускної практичної роботи, зокрема, це Харкевич В.(керівник ВБР Семенова Н.П.), Леськів Я. (керівник ВБР Гайдукевич С.В.). Виконуючи практичну роботу, студенти самореалізуються, відкривають для себе нові інтереси до мікропроцесорної техніки, поглиблюють свої знання, одержують навики програмування, що в подальшому зможуть використати в повсякденному житті.
Ст. викладачки Гайдукевич С.В. і Семенова Н.П.